Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmaankin yksi väliultra tehdään ennen inssiä eli sen kulut ainakin tuohon lisää...333e maksaa inseminaatio Mehiläisellä, mutta siihen tulee varmaan päälle lääkärimaksut jne jne...
Odottelua; minulle määrättiin inseminaatiopäivästä kahdeksi viikoksi eteenpäin Terolutia! Kun soitin lapsettomuuspolille positiivisesta raskaustestistä, ohjeistivat lopettamaan sen. Oma keltarauhanen hoiti minulla kyllä hommaa enemmän kuin hyvin, kun vasen munasolu, josta olin ovuloinut, kipuili monta viikkoa alkuraskaudessa ilmeisesti juuri sen keltarauhashormonin vuoksi!
Maksaako inssi noin paljon lahjasolujen takia? Kun katsoin itse et ois ollu joku 300-400e Mehiläisellä.. Toki siihenkin kuuluu varmaan muitakin juttuja jotka maksaa.
Moikka kaikille.
Välillä käynyt lukasees mitä kaikkee täällä keskustellaan.
Itellä nyt 4 inssi takana. Eilen tehtiin.
Ensin pistettiin pregnyl ja muutaman tunnin päästä simpat perään.
Toivottavasti olis nyt yksi simppa joka olis mieleinen.
Että nyt sitten taas tulee piinaviikot, vai päivät vai miten se meni? Onneksi ei ihan nyt kerkee kauaa ihmetteleen, kun rakennusprojekti tässä kans, niin vie kivasti aikaa nyt ajatuksista. Tehtiin kans aukiolotutkimus, kaikki oikein hyvin auki. Että... nyt vain odottelemaan positiivista ihmettä. :angelic:
Kuin monta inssiä aiot käydä? Mää kävin tänään folliultrassa ja keskiviikkona ois meidän viimenen inssi sit.
Tuolla aiheesta enemmän:Onko muilla ollut matalat rauta arvot? Hirveesti oon lukenu ferritiinistä ja lapsettomuudesta ja monissa jutuissa sanotaan et sekin vaikuttaa. Mulla mitattii nyt työterveyden kautta se ja se oli alhainen, arvo oli vain 7. Loppuvuodeksi tuli rautakuuri ja sit mitataan uudestaan onko lähtenyt nousuun. Onko muilla kokemuksia tästä?