Kyllä mun viivalasit näkee tossa kuvassa toisen haaleen viivan!! Toivon suuresti että se vahvistus
Hurjasti tsemppiä piinailuun lähtökohdat on ainaki hyvät!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mun viivalasit näkee tossa kuvassa toisen haaleen viivan!! Toivon suuresti että se vahvistus
Kiitos!Hurjasti tsemppiä piinailuun lähtökohdat on ainaki hyvät!!!!
Onko kukaan muuten kuullut The dutch test-hormonikokeista? En löytänyt googlettelemalla suomalaista tietoa. Seuraan instagramissa muutamaa jenkkiläistä naisten hedelmällisyyteen erikoistunutta "ravitsemusterapeuttia" (esim. thewomensdietatian), jotka teetättävät asiakkaillaan kyseisen kokeen ja laativat tulosten pohjalta hedelmällisyyttä tukevan ruokavalion. Enkunkielisiä sivuja tutkin ja tuo testi näyttää määrittävän eri hormonitasot tarkemmin kuin lapsettomuustutkimuksissa tehtävät verikokeet. Oispa mielenkiintoista tietää lisää..
Kiitos!
Miten siellä menee, ootko testaillu?? :)
Mulle on muutama lääkäri sanonut, että hormonitasojen tarkka määrittely on sikäli hankalaa, että ne vaihtelee niin paljon ihan jo päivän sisällä. Eli on vaikeeta saada luotettavaa mittausta. Lisäksi viitearvot on vaan viitearvoja (=perustuu tietyn väestöotoksen arvoihin), ja jollekin viiterajan ulkopuolella on ihan ok ja toisen elimistölle viitearvoissakaan oleva ei riitä. Yksi lääkäri sanoi suoraan, että yleensä siitä hormonien tarkasta ja jatkuvasta mittailusta tulee lähinnä turhaa stressiä, eikä juuri hyötyjä.
Mitä lääkkeitä ootte syöneet/ saaneet ennen inseminaatiota? Mulla on clomifen ja nyt tähän kiertoon sain lisäksi metformiinia sekä mahdollisesti otan vielä ovitrellen. Nyt odotellaan ovulaatiota, lääkäri oli sitä mieltä, ettei ultrata kun vasta inseminaatiossa. Lisäksi otettiin kp3 jotain hormoniarvoja.
Tänään tuli clearbluen testillä raskaana 1-2vk
Maaliskuussa oli eka ja vika inssi, päätettiin siitä lähteä suoraan ivf hoitoon ja saatiin aika syyskuulle.
Ollaan yritetty lasta 1.5v ja about joka toinen päivä ollut yritystä, nyt tästä kierrosta tasan yksi kerta yritystä ja tärppäsi! Oon niin onnellinen että hyppäsi kyytiin luomuna! Toivottavasti pysyy kyydissä
ja ei mitään oireita vielä...
Iisosti onnea plussasta Viviansylvia!! ihanaa, että tuli luomuylläri!
VonMaikki, me ollaan ihan samassa tilanteessa. Inssi nro 3 päättyi negaan ja ivf-jonoon päästiin. Ivf-info 12.8 ja hoidot alkaa arviolta lokakuussa. Pitänee kohta siirtyä täältä ivf-ryhmään.. alkaako se olla sitten viimenen etappi :D
Sovitaan etukäteen ettei sielä kauaa vanheta
Mut siis kuin se lokakuulle menee jos jo elokuussa on se ensikäynti? mulle höpötettiin jostain syyskuusta vissiin jaksaa mihkää lokakuulle taas ootella... vaikka no jaa kuukaus ny sinne tai tänne...Mut mieluummin ei :bag:
Heissan.
Ensinnäkin onnittelut luomuplussasta ja tsempit ivf:n siirtyville. Itse olen täysin orientoitunut siihen, että sinne käy meidänkin matkamme...
Omasta tilasta :Turhauttavaa tämä on edelleen. Söin toisen kierron letroja ja viittä vaille taas turhaan . Lääkäri jo sanoi, että sori teillä menee tämä(kin) kierto ohi kun ovis tulee lauantaille. Nyt kuitenkin pienen pieni tsäänssi jos ovista ei näy, niin pistän ovitrellen la illalla ja ma inssi. En pistäis suuria toiveita tähän että toteutuu.
Nyt mennyt puolivuotta ilman tosi toimenpiteitä. Tää syö naista.
Mulla on ollut käytössä Letrozol kp 3-5, ovitrellen laitoin päivä ennen inssiä ja inssistä parin päivän jälkeen alotin terolitit 2tbl/vrk. Lääkäri sanoi että voin testaukseen saakka syödä teroja.
VonMaikille pidän täältä peukkuja ja toivon viivalle vahvistumista!! :)
Tervetuloa Caitir! Onpa jännä jos testi näyttää negaa ja menkkoja ei näy. Vielä on toivonrippeitä!