Nopsu
Oman äänensä löytänyt
Täältä sivustalukijana kommentoin (hoidot alkaa varmaan syksyllä) että mä kärsin samasta kuin sinä Nopsu. Mullakin tiputtelu alkaa jo noin viikko oviksesta, luteaali on kyl yleensä iha ok 12-13 päivää, ja proget hyvät. Onko sulla tietoa mistä johtuisi? Mulla on vähän tilanne tällä hetkellä ettei tiedetä, mikä on tosi kurjaa ja sitä pelkää että onko tää se raskautumisen este ja jos sitä ei saadakkaan ikinä korjattua onko sulla muuten yhtään raskautta/kiinnittymisyritystä takana?
Voih ikävä kuulla että kärsit samasta, on nimittäin to-del-la turhauttavaa! Mulla tosiaan saattaa jäädä toi luteealivaihe kokonaisuudessankin hieman lyhyeksi, ja tiputtelu alkaa tosi aikaisin! Se alkaa usein sellaisena vähän rusehtavana valkovuotona (sori jos too much information :D) ja siitä sit kehittyy vähitellen menkoiksi noin viikon aikana. Mun on välillä tosi vaikea arvioida mikä on mun kp 1 ku menkat alkaa niin vähitellen, mikä on ihan paskaa. Toivo menee jo viikko oviksesta.
Mutta lohdutuksen sanana voin sanoa että mun lääkäri (joka on aivan ihana!) ei ole ollut tästä huolissaan vaikka olen vinkunut tästä sille jo puoli vuotta. Se sanoo että KUN raskaus alkaa, niin pieni tiputtelu ei edes haittaa, vaan loppuu kyllä kun raskaus jatkuu. Yritän uskoa tähän mutta muaki välillä pelottaa ja ahdistaa ihan hulluna, koska en ymmärrä miten tota voidaan korjata kun progetasot tosiaan on tosi hyvät, eikä terolutista tunnu olevan mitään vaikutusta. Mutta pakko tässä on luottaa kokeneen ammattilaisen sanaan. Täytyy seuraavaksi haastatella että onko muita tapoja korjata tiputtelu kuin terot.
Ja ei, mä en ole koskaan saanut minkäänlaista haamuakaan raskaustestiin, tosin en yleensä edes testaa vaan totean menkkojen vähitellen tullessa että jaahas. Meillä yritystä takana n.13 kk ja hoitoihin hakeuduttu ajoissa mun alhaisen amh-arvon (1,7, olen 30v) takia. Kaikki muut testit ollu normaalit.
Tsemppiä