Mulla oli 38h irrotuspiikistä inssiin, ultran mukaan olivat siellä vielä hyvissä asemissa, eka vähän pelkäsin että menikö liian myöhäseks inssi....
Oho! Ompa myöhään uskaltaneet varata inssiajan!
Mutta, hyvä ettette myöhästyneet! Tärppionnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli 38h irrotuspiikistä inssiin, ultran mukaan olivat siellä vielä hyvissä asemissa, eka vähän pelkäsin että menikö liian myöhäseks inssi....
Täällä ei oireita on ainoa "oire"... On kyllä enemmänkin sellainen oletus, että huomenna alkaa menkat. Testaan kuitenkin huomenna aamulla, kun illalla mennään syömään ja voi sitten ottaa pari lasia viiniä.
Mua jännittää ihan hirveästi se aikatauluttaminen, joka alkaa hoitojen myötä. Miten saan soittettua polille salassa, miten saan säilytettyä lääkkeet piilossa (mulla kaksi uteliasta teiniä), miten saan pistettyä salassa? Miten pääsen lääkärikäynneille töistä. Ja sata muuta ihmettelyn aihetta :banghead: Kaihan nämä järjestyy asia kerrallaan, mutta en halua puhua tästä ulkopuolisille enkä edes niille omille lapsille, kun kaikki on niin epävarmaa...
Testi negatiivinen. Aamun itkut itketty ja katse kohti tulevaa inssiä. Tsemppiä muille tulevalle viikolle!!
Mulle lääkäri sano inssissä että jos nyt tekisin testin ni ovitrelle näkyis plussana, mutta ei vaikuta enään jos inssistä 10 päivää... eli näyttäs että tuossa tikussa tuolla reunassa punertavaa? Toivottavasti vahvistuu!Mä tein tänään tommosen early pc ja nyt on menos dpo10...niin onko tossa mitään? Ja voiko joku esim ovitrelle vaikuttaa näihin?
Mulle lääkäri sano inssissä että jos nyt tekisin testin ni ovitrelle näkyis plussana, mutta ei vaikuta enään jos inssistä 10 päivää... eli näyttäs että tuossa tikussa tuolla reunassa punertavaa? Toivottavasti vahvistuu!
Itkua taitaa tulla täällä, kierto jäi jostain syystä ilmeisesti käsittämättömän lyhyeksi koska menkat vaikuttais alkavan nyt (dpo 11) keltarauhashormonista huolimatta.
Seuraava kierto onkin sitten välikierto
Täällä yritetään keräillä itseä kasaan.
Kiitos sympatiasta Von maikki, me ollaan julkisella puolella, vaikuttaisko se?
Aanu, todella kurjaan saumaan työmatka, tsemppiä.
Täällä on ilmeisesti hormonit laittanu kropan aika hyvin sekaisin, kun menkat päätti ilmeisesti viettää jonkinnäköisiä välipäiviä, ei oo siis vuotanu ton maanantaisen "hulahduksen" jälkeen. Soitin klinikalle eilen aamulla et mitä tehdään, ja sain ohjeen testata ja odotella kunnon menkkoja, no kyllä mä sen testin tein, mut ilmeisesti kyseessä oli jonkinlainen suutari.
No jatketaan odottelua ja uusi testi huomisaamuna.
mita ihmettä tää on olevinaan.
Mä mietin tota kans, mut kuulostaa niin hirmuisen myöhäiseltä ajankohdalta tottakai sitä toivoisi mutta hankala uskoa tämänhetkisen perusteellaVoisko olla kiinnittymis vuoto?:angelic:
Mä mietin tota kans, mut kuulostaa niin hirmuisen myöhäiseltä ajankohdalta tottakai sitä toivoisi mutta hankala uskoa tämänhetkisen perusteella
Mä täällä odotan kans menkkoja alkavaks kun on oloja ollu kohta jo viikon ja r testit kyl tyylipuhdasta negaa... Mut mä luulen et mullaki on kroppa sekasin ja joudun ne terolutit alottaa pe ja niillä sitten "käynnistää " menkat
Ps.. Oliks sul joku lääke tukemassa tota loppukiertoa? Koska netin uumenissa saa lueskella liiallisesta keltarauhashormoonin aiheuttavan kuukautis häiriöitä / vuoto häiriöitä... mutta tiedä niistä sit