Uusi inssiläinen ilmoittautuu
Olen 34 ja mies myös 34 ei löydettyä syytä lapsettomuuteen.
Reilu vuosi yritystä takana, ja kunnalliseen päästin nopeasti ja kaikki sujunut ongelmitta.
1.inseminaatio
Tukena
Gonal pistokset 9kpl
Ovitrelle irroitus 10.3
Inseminaatio 12.3
Luget 1xaamuin ja illoin 14-25.3
Testipäivä 26.3
Toivottavasti tärppää![]()
Teil on näköjään lähetty hyvin liikkeelle tukee kiertoa lääkkeillä alusta asti!
onks siellä ollu mitään tuntemuksia vielä?

. Tässä kierrossa oli siis aukiolotutkimus ja näillä näkymin maanantaina varailen ekaa inssiaikaa... Eli menkat odotettavissa viikonloppuna.
. Vaikka todennäköisyys on niin pieni, kun ei ole onnistunut aikaisemminkaan...
Mä jatkan piinailua ja lauantaina aamulla testaan...

. Mieheni söi samaa ruokaa, eikä hän maistanut mitään ja maistatin vielä omaa ruokaanikin hänelle, mutta ei huomannut saippuan makua. En tiedä olenko niin raskaushuuruissa ja toiveissa, että alkaa kuvittelemaan jo kaikkea. Myöskin kova väsymys iski eilen ja jatkuu tänään, päikkärit ollut pakko nukkua, en varmaan kolmeen vuoteen ole päikkäreitä nukkunut...
mut niin mulle hoitojen alussa vannottiin ettei oo ongelmaa raskaudelle siitä... Joten mä ainaki haluun uskoo siihen että nää lääkärit osaa asiansa koska kyseessä on erikoisala ja pakko niillä on joku ammatti kunnia olla joka ajaa niitä eteenpäin, että jos ne jotain sanoo ni sitten niin sen on oltava...tosin joskus tuntuu että jotku lääkärit vois käydä jonkun kurssin että näin kohdataan ihminen ja näin sille kerrotaan asioita
pitää huomenna kysellä lisää. :)

Hieman epätoivoista 

täällä kirjoitteli se peruna nimimerkillä jolla tärppi kävi kaksosiin! Ja jos oikein ymmärsin ni oli hoitojen ansiota
ite ainaki toivoisin hyvän tuulisuutta alkuraskaus oireeksi....voisin luopua tästä "hullun lehmän taudista" mikä vaivaa aina myöski viikkoa ennen menkkoi
laitan tänne heti testituloksia kun piinapäivät ohi
mä uskon kyllä teidän tärppi mahiksiin kun on niin hyvät lähtökohdat inssiin ollu
ja sit viel ne terot
jos toi oireettomuus olis "raskausoire" 

mä niin en välittäis mistään 10pvä terolut kuuristaaa