Inseminaatio/muut hoidot 2018

Mulla näky testissä selkeä haamu 11 päivää inssistä, harmittaa vähän etten aiemmin alkanut testailemaan :joyful: Sit verikokeessa kaksi viikkoa inssistä oli hcg 250. Olin päättäny etten testaa ennen verikoetta, mut tissit oli kipeät ja tuhruttelu alkoi, molemmat sellaisia oireita mitä ei ole aiemmin ollut letrokierrossa.
Tsemppiä, täällä on peukut pystyssä :hello2
 
Ei oo menkkoja näkyny mut eilen illalla alko vähän mahaa juilimaan saas nähdä.. :sad001 muuten kyllä tosi etova olo ja migreeninki lykkäs eilen ekaa kertaa vuosien jälkeen..
 
Mulla myös tuli migreenikohtaus vuosien tauon jälkeen pari päivää plussauksen jälkeen. Joko testasit? :angelic:
 
En vielä, testaan perjantaina! Siihen malliin vähä mahaa kolottelee välillä, niinku ois menkat alkamassa hetkenä minä hyvänsä :sad001
 
Moikka moikka!
Uusi 28 itsellinen nainen täällä odottaa että pääsee 1. inssiin. Ihana lukee täällä, miten on tärppejäkin tullut.

Ensikierrossa varmaan aloitellaan ja katsotaan miten menee. Työt vähän hankaloittaa järjestelyjä, mutta eiköhän kaikki suju aikataulutuksien puolesta.

Ihanaa viimein tulla itsekin mukaan tänne, kun niin kauan olen lukenut ja haaveillut. Nyt saa lisätä myös; lukenut, haaveillut ja mukana.
 
Tervetuloa!! :) mäkin oon ihan vasta tänne uskaltanut rueta kirjottelemaan!! Kauhee jännitys kyllä! Mulla tulee huomenna 16pv inssistä, ehkä mää aamulla uskallan jo testata jos ei menkat yllätä yöllä! Mahakipujakaan ei oo enää aamun jälkeen ollut....
 
Tsemppiä vain! Voihan se jo näkyä. Itellä vielä oo oikeen kokemusta, milloin se kannattaa. :wink Muilla vois olla hyvinkin. Piinaamiset on kyl kauheet.
 
Nega tuli. Voikohan se tuosta enää plussaksi myöhemmin muuttua vai onko toivo jo menetetty...? :sad001
 
Nega tuli. Voikohan se tuosta enää plussaksi myöhemmin muuttua vai onko toivo jo menetetty...? :sad001

Kyllä tossa vaiheessa jo jotain näkyisi, mutta oon kuullu näitäkin, että vasta dpo 18 tulee ekat hennot viivat. Eli testaile myöhemmin uudestaan. Jotain siellä kropassa tapahtuu, jos ei menkat ole jo alkanut! :) Tsemppiä piinailuun!
 
Joo. Ei oo menkkoja näkynyt vielä, eli ehkä toivoa on :) millä testeillä te muuten yleensä testaatte? Mää ostan aina vaan rfsun testejä samalla ku ruokakaupassa käy :D
 
Hirmu onnea kaikista plussista ja tsemppiä kanssa piinailijoille. Voimia negan saaneille! :Heartred

Täällä on piinailu puolessa välissä ja vielä viikko pitäisi jaksaa. Millä te saatte järkenne pysymään kasassa ja mitä oireiluja teillä on?

Itsellä yritän pysyä ajatuksessa ettei oireita ole mutta kun erehdyin taas lukemaan alkuraskauden oireita niin kyllähän niitä liuta taas muka on. En sitte tiedä onko oikeesti vai onko vaan luulosairautta.

Klinikalla suosittelivat digitaalista ovulaatio testejä joten olen itse käyttänyt clearbluen digi ovis ja raskaustestejä.
Ei tarvitse itse arvailla kun testissä lukee raskaana 1-2 viikkoa tai ei raskaana.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :love017
 
Paljon onnea kaikille plussanneille! :Heartred

Meilläkin toinen inssikierto lähestyy pitkäksi venähtäneen kesätauon jälkeen. Loppuviikosta varmaan alkaa menkat ja sit kp5 alkaa gonal-f pistokset. Ei oo kovin suuret odotukset 4 vuoden lapsettomuuden jälkeen joten ajatukset on jo ivfssä mutta halusivat kuitenkin naikkarilla tehdä nää 2 inssiä ennen ivf.
 
Meillä myös toinen inssi takana (14.9.), mutta ei tosiaan ole odotukset korkealla neljän ja puolen vuoden yrityksen jälkeen. Silti välillä tulee mieleen, että mitä jos sittenkin olisin raskaana. Näillä näkymin vielä yksi inseminaatio kokeillaan tämän jälkeen.

Onko muuten keneltäkään muulta otettu AMH-mittausta? Minulta otettiin ja se oli 3.0 (min 1- max 12.6). Ilmeisesti tällä ei kuitenkaan kauheasti ole merkitystä ja arvo voi muuttua paljonkin lyhyen ajan sisällä.
 
Tulin tänne vähän sivusta huutelemaan. Meillä tärppäsi kolmannesta inssistä ja nyt mennään 7+1. Kolmanteen inssiin pistelin Puregonia ja oli kolme follikkelia, joten kun plussa pärähti oli tietysti vähän jännitystä, kuinka monta asukkia löytyy. Mutta tänään varhaisraskauden uä:ssä näkyi yksi pieni möykky, jonka sydän sykki tiheään. Olin kyllä täysin yllättynyt plussasta kun miehen simppojen määrä oli vaan vähentynyt joka kerta. Mutta siis kyllä ne inssitkin voivat näyttävästi tuloksia tuoda :)
 
Takaisin
Top