Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, okkei. Ompas kummaa ettei näy ovis testiin. Eikö näy mitään? Ei missään kierrossa ole näkynyt?
Ompas kumma. Joku ovulaatioon liittyvä häiriä tulee mieleen mutta ei oikein muuta. Jospa se huomenna selviää jos olit menossa lekuriin :) Tsemppiä sinne.
Mitä ovistestiä oot käyttänyt? Mullakaan ei nimittäin kaikki testit näytä plussaa vaikka ovulaatio tapahtuisikin. Testien herkkyydessä on eroja, ainoastaan herkemmät näyttää mulla plussaa joten ite oon yleensä käyttänyt sofi ovistestejä joita saa tilattua netistä
Hei! Olen käynyt lukemassa täällä jo pitkän aikaan muiden kertomuksia ja ajattelin nyt avun tarpeessa kirjoittaa :) Meille on tehty kaksi inseminaatiota tänä keväänä ja nyt kesätauon jälkeen piti olla kolmas tässä kuussa. Eilen kuitenkin ultrassa näkyi 16mm johtofollikkeli ja lääkäri sanoi, että jos ovulaatiotesti näyttää samana päivänä vielä positiivista, nyt perjantaina eli tänään tehtäisiin 3.inseminaatio. Ovulaatiotesti näytti kuitenkin negatiivista, joten tänään pistän Pregnylin. Kellonajalla ei ole kuulemma väliä. Kuitenkin tässä pohdin nyt, että miten pian Pregnylin piston jälkeen kannattaa olla yhdynnässä? Jotkin lähteet sanovat, että heti pistoksen jälkeen tulisi olla yhdynnässä ja joissakin vasta 36h pistoksen jälkeen. Kuinka pian Pregnyl siis vaikuttaa ovulaatioon? Aiemmissa inseminaatioissa olen pistänyt Pregnylin illalla noin 20.00 ja inseminaatio on ollut seuraavana päivänä kello 10-12 aikoihin.