Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea plussasta peruna ♡
Meillä tauko kierto hoidoista. Tänään kp 12 ja mulla on lisäksi pissitulehdus![]()
Inssit jatkuu, eka vasta takana. Suunnitelma lääkärillä oli että 3-4 inssiä sit aukiolotutkimus ja sen jälkeen ei oo suunnitelmaa tehty. Meistä kunnastakaan ei ole syytä löytynyt.
Kai minä olen sitten se toivon jakaja!
Tein tänä aamuna plussatestin!
Voi onnea paljon!! Oliko sulla mitään oireita ennen plussaa, että tiesitkö oikeestaan jo ennen?
Voi onnea paljon!! Oliko sulla mitään oireita ennen plussaa, että tiesitkö oikeestaan jo ennen?
Okei! No ehkä jo seuraava inssi yllättää positiivisesti! :) Onnea hoitoihin!
Kiitos. Jospa inssi nro 2 tosiaan toisi plussan. Mä en oo ikinä saanut o-plussaa Tikkuun niin joudun pistää irrotuspiikin. Folliultra yleensä kp 12. Tää kierto jäi välikierroksi siksi kun ovis mahdollisesti nyt viikonloppuna.
Mulla tosiaan ovis tapahtuu mutta milloin se on ihan kysymysmerkki. Kumminkin ennen kp 16 .
Minun kierto vaihtelee 26-30 päivää. Nyt ollut 27 päivää. Ennen keskenmenoa oli 30 päivää
Mulla tulee nyt keskiviikkona tasan kaks viikkoo inssistä, eli tarkottaako se että voin sillon jo testata? Ainakin lääkäri sano et tasan kahden viikon päästä voi testata. Mulla oli letrozolit alkukierrossa ja ultralla seuratiin kypsymisiä ja irrotuspiikki laitettiin inssin jälkeen, eli tarkottaa että mulla olis nyt keskiviikkona vasta kp 24? Normaalisti kierto on 28-32. Nopeuttiko ne letrozolit sitte sitä ovulaatiota niin paljon, ei oo ikään ollu meinaa nuin aikasin. Vai pitääkö mun vielä oottaa siihen vkl että testaa? Yleensä mulla alkaa menkkakivut jo viikkoa ennen kun pitäs alkaa, nyt ei oo ollu mitään mahakipuja. Jännittää!
Niin ja mulla oli oikealla puolella 22mm folli ja vasemmalla 16mm. Voiko olla mahdollisuus kaksosiin? :O