Inseminaatio/muut hoidot 2018

Olipas jännä, tein r-testin tänään ekaa kertaa ovitrellen jälkeen, josta siis nyt vasta 6 päivää. Ajattelin, että alan seuraamaan kuinka se viiva ja ovitrelle alkaa katoamaan. No ei näkynyt enää yhtikäs mitään :tears: mä kun ajattelin että edes jotain haamujen haamuja olis piirtynyt. Rupesin oikeen epäröimään, että pistinkö koko piikkiä vai näinkö unta :tears:
 
Jännittää perjantain lääkärin soitto miehen tuloksesta..
Jotain positiivista kuitenkin, luulen että mulla tapahtuu itsestään ovulaatio lähipäivinä, pientä kipua on ja testi tänään melkein plussa! En oo siis ovuloinut pariin vuoteen. Eli jos ovulaatio tapahtuu, niin voi silti yrittää raskautta, jos joudutaan ivf jonoon. Tietenkin mahdollisuudet ovat huonot, mutta kuitenkin :smiling-eyes:
 
Noni, nyt taas jännitellään. Vasemmalla puolella näkyi kolme kasvanutta follikkelia joista yks luhistunut.
3pvän päästä aloitan Terolutin oton ja testipvä onkin sit uudenvuodenaattona :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes::Kissing Face With Closed Eyes:
 
Lääkäri soitti, nyt oli näyte tosi hyvä! eli ei ivf. Kun uus kierto alkaa, niin saadaan ite valita kokeillaanko ihan luomuna vai halutaanko jo heti inseminaatioon. Oon niin ilonen
 
Mulla kun ei oo ovulaatiota tapahtunut aikaisemmin yli vuoteen, mistä voisi johtua, kun nyt heti oviksesta alkaen ollut päänsärky ja kamalat vatsakivut, vatsa oikein kramppailee, niin kuin olisi vatsatauti tulossa? Voiko johtua siitä, kunnyt hormonitoiminta toimii vai täytyykö olla huolissaan?
 
Taisi vatsakivut johtua siitä, että tänään taitaa alkaa menkat. Äsken tuli punaista pyyhittäessä. Nyt ei ollut käytössä lugeja, ja ovis oli luultavasti keskiviikkona, eli todella lyhyt luteaalivaihe jos tänään jo kp1.
 
Taisi vatsakivut johtua siitä, että tänään taitaa alkaa menkat. Äsken tuli punaista pyyhittäessä. Nyt ei ollut käytössä lugeja, ja ovis oli luultavasti keskiviikkona, eli todella lyhyt luteaalivaihe jos tänään jo kp1.
Oho, onpas lyhyt luteaalivaihe jos nyt jo alkaisi menkat. :folded: toivottavasti olis nyt jotain muuta, esim kiinnittymistä. Jos nyt kuitenkin uusi kierto alkaa, niin meinaatteko inssiin?

Noni, nyt taas jännitellään. Vasemmalla puolella näkyi kolme kasvanutta follikkelia joista yks luhistunut.
3pvän päästä aloitan Terolutin oton ja testipvä onkin sit uudenvuodenaattona :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes::Kissing Face With Closed Eyes:
Tsemppiä piinailuun:smiling-eyes: :folded:
 
IMG_20211219_091354.jpg
IMG_20211219_092341.jpg
En oo varmaan koskaan liittänyt kuvia tänne, joten kokeillaan nyt onnistuuko :rolling:.
Tällä tosiaan dpo11 tai dpo12. Eilisessä testissä ei näkynyt yhtikäs mitään, mutta tän päiväisessä jotain ihan haaleeta. Voihan tuo olla viivanpaikkakin, mutta omasta mielestä siinä hitusen väriä olisi. En saanut alkuperäistä kuvaa ladattua, koska muisti ei riitä tai jotain, toivottavasti ei ihan pixelimössöksi mennyt.
En kuitenkaan rupee innostumaan vielä, testailen joka aamu ja katsotaan mihin suuntaan menee. Pelkona myös km, kun yksi inssi alkuinen km takana vuodelta - 17.
Hassua jotenkin, että otan tän tosi rauhallisesti, menee sitten kumpaan suuntaan tahansa :smiling-eyes:
 
Oho, onpas lyhyt luteaalivaihe jos nyt jo alkaisi menkat. :folded: toivottavasti olis nyt jotain muuta, esim kiinnittymistä. Jos nyt kuitenkin uusi kierto alkaa, niin meinaatteko inssiin?


Tsemppiä piinailuun:smiling-eyes: :folded:


Kyllä luultavasti nyt meinataan kokeilla sitä inssiä, tai riippuu miten saadaan sinne lähete kun oma lääkäri lomalla loppuvuoden.. Ja oletettiin että menkat alkaa vuodenvaihteessa, ja sit piti polille soitella
 
Kyllä luultavasti nyt meinataan kokeilla sitä inssiä, tai riippuu miten saadaan sinne lähete kun oma lääkäri lomalla loppuvuoden.. Ja oletettiin että menkat alkaa vuodenvaihteessa, ja sit piti polille soitella
Oi ei:loudlycrying: toivottavasti saisitte nyt kuitenkin heti tähän kiertoon inssin:folded:
 
View attachment 109212 View attachment 109213En oo varmaan koskaan liittänyt kuvia tänne, joten kokeillaan nyt onnistuuko :rolling:.
Tällä tosiaan dpo11 tai dpo12. Eilisessä testissä ei näkynyt yhtikäs mitään, mutta tän päiväisessä jotain ihan haaleeta. Voihan tuo olla viivanpaikkakin, mutta omasta mielestä siinä hitusen väriä olisi. En saanut alkuperäistä kuvaa ladattua, koska muisti ei riitä tai jotain, toivottavasti ei ihan pixelimössöksi mennyt.
En kuitenkaan rupee innostumaan vielä, testailen joka aamu ja katsotaan mihin suuntaan menee. Pelkona myös km, kun yksi inssi alkuinen km takana vuodelta - 17.
Hassua jotenkin, että otan tän tosi rauhallisesti, menee sitten kumpaan suuntaan tahansa :smiling-eyes:

Onko jo vahvistunut? :)
 
Onko jo vahvistunut? :)
Jotenkin tosi huonosti.. On siis vahvistunut pikkuhiljaa, ja tänään tein vielä digin niin plussaa näyttää. Mutta en pistä jotenkaan yhtään liikaa toivoa tähän, niin hitaasti vahvistuu :Grimacing Face:
Digi ja yksittäinen, tänään dpo13-15 päivä pissasta. Nuo missä monta niin edeltävästi kaikkina muina päivinä paitsi eilen.

Muoks. En siis oo nyt yhtään varma mikä dpo vois olla, 7.12. Oli inssi, toinen folli oli irronnut vissiin 6.12. Ja toinen irtosi varmaan 8.12. Tai sitten jopa 9.12. Koska tuolloin tuli ihan hirvee alavatsa kipu/paine noin pariksi minuutiksi..
 

Liitteet

  • IMG_20211223_062934.jpg
    IMG_20211223_062934.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 83
  • IMG_20211224_172845.jpg
    IMG_20211224_172845.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 83
  • IMG_20211224_185216.jpg
    IMG_20211224_185216.jpg
    3.8 MB · Katsottu: 86
Nii ja itellä ei minkäänlaisia tuntemuksia että olis onnistunu. Mut viiden päivän päästä testi jos ei sitä ennen menkat ala.
Olen yrittäny olla ajattelematta asiaa koska ilmeisesti mun kroppa käy ylikierroksilla jo muutenki. Tuli treenikielto pariks viikoks koska mun pulssi ei laske edes nukkuessa alle 70 ja päivisin hakkaa yli sadan koko ajan. Osasyy varmaankin tää henkinen stressi/pelko että onnistuuko vai ei.
Joulu onkin nyt sit täynnä saunomista, makoilua ja ruokaa :Kissing Face With Closed Eyes:
 
Takaisin
Top