Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähänkin varmaan ihan syynä joulukuun sulut, ehkä ennakoivat sillä, ettei joudu keskeyttää hoitoa sulun takia.Juu, käytiin juuri torstaina Tilkassa ja tammikuun kierrosta alkaa inssit. Eli joulukuu odotellaan yhteisymmärryksellä Beaming Face With Smiling Eyes
Julkisella kai yleensä 3 letro OI hoitoa, sitten 3 pistos OI hoitoa jonka jälkeen inssiin. Nämä siis arvioita vuosien vertaistuen kanssa jutustelusta. Mutta esim omalla kohdalla, sekä 2017-2018 ja nyt 2021 oli 3 letro OI hoitoa ja heti ekasta pistos OI hoidosta yritetty myös inssi perään. Nyt menossa kolmas OI+IUI yritys, johon ei vastetta siis ole vieläkään. Tosiaan tapaus kohtaisesti nuo katsotaan. Mulla pcos/ovuloimattomuus, mutta vaikka miehellä super hyvät simppanäytteet, niin silti päästiin heti ekasta pistos hoidosta inssiin.Monta kiertoa yleensä tehdään pelkällä ovulaatioinduktiolla? Vai katsotaanko sekin aina tapaus kohtaisesti? Jännittää ens vk lääkärin soitto..
Oi toivottavasti olisi tärpännyt Beating Hearttttii, on kyllä todella turhauttavaa! Mutta nyt vihdoin sait sen annoksen jolla on ennenkin ollut vastetta, toivottavasti myös tällä kertaa :)
Mua alkoi taas stressata, että jos en ovuloikaan Ovitrellesta huolimatta. Näitä juttuja löytyy netistä pilvin pimein että on pistetty Ovitrelle eikä munasolu ole irronnut, vaan surkastunut. Aion ensi kerralla kysyä voisiko tän mitenkään varmistaa ultralla oletetun oviksen jälkeen, ja jos ei, niin meen yksityiselle tarkistamaan. Lämpöjen mittailut kuulemma on aika turhia jos on lääkkeillä triggeröity ovis, koska noi itse lääkkeetkin vaikuttaa lämpöön…
Tänään oletettu dpo9 ja ei mitään oireita, myös vasemman munasarjan jomottelu loppui pari päivää sitten. Ehkä se folli viimein surkastui siellä, jos ei ikinä irronnutkaan.
Toivotaan että näyte olis ens kuussa parempiBeating Heart ja joo, pitkät on jonot HUSillaAnxious Face With Sweat- meille sanoi ihan hetki sitten, että 5kk, ja sekin on omasta mielestä jo tosi paljon, saatikka jos on vielä pidempää.Miehelle joulukuulle uusi näyte. Jos yhtä huono, niin ivf jonoon sitten ens vuonna. Husiin, n. Puoli vuotta jonotusaika, kätilön mukaan .
Joo se aika vaan matelee kun odottelee, että pääsee testaamaan Beaming Face With Smiling Eyes tsemppiä piinailuun!Nyt olis dpo7.. Rinnat aristaa ja tänää tuli matkapahoinvointia bussissa. En siltikään nyt innosta uskalla vielä hyppiä. Samoja oireita on tullu myös ennen menkkoja..
Mulle lääkäri sanoi että 16pvä pitää odottaa ennen ku teen testin ja ei ole kyllä ikinä menny aika näin hitaasti! Beaming Face With Smiling Eyes