Inseminaatio/muut hoidot 2018

Deb, pahoittelut :sad001 Voisko Pregnyl vielä olla näkynyt testissä? Niin tai näin, voimia!

pikkulintu123, mahtavaa että oli irronnut, nyt vaan peukut pystyssä!

Dpo 5 tänään, ja vasemmalla tuntunut pistelyä. En kyllä keksi että miksi, kun follikin oli tällä kertaa oikealla… Mutta turha kai spekuloida, vielä pitäisi odottaa ainakin viikko ennen kuin mitään raskaustestejä on järkeä tehdä.
 
Mä laskin niin että 36h Ovitrellesta olisi ovis, eli viime pe olisi dpo 0. Vaikka eihän sitä satavarmaksi voi sanoa, että oliko ovis silloin. Mutta ilmeisesti yleensä suunnilleen tuon ajan kuluttua on.
 
Hyvin lähtenyt rtesti haalistumaan. Veikkaan, että vklp on jo puhdas nega, sitten ei tarvi arpoa onko oikea plussa jos sellainen sattuu tulemaan. Beaming Face With Smiling Eyes

Hei miten te saatte tänne kuvia laitettua, mä en osaa? Cat With Tears Of Joy
 
Tuolla IVF-puolen keskusteluissa kävi ilmi, että itseasiassa inssit saattavat kuluttaa IVF-kierroksia julkisella. Jollekulle oli tehty muistaakseni 5 tai 6 inssiä, ja kun siirryttiin IVF:ään niin ilmoitettiin, että niitä onkin jäljellä enää yksi. Ymmärtääkseni kuitenkin niin, että IVF-rundeja ei kuitenkaan insseistä riippumatta tarjota kuin se 3 (eli inssejä "skippaamalla" ei tarjota sen enempää IVF-kierroksia). Tyypillinen kombo on kai siis 3 inssiä + 3 ivf:ää, eli jos jos inssejä rupeaa tulemaan enemmän kuin kolme, niin siinä vaiheessa on kyllä hyvä varmistaa, ettei tosiaan kuluta IVF-varantoja. Disclaimerina kuitenkin, että näissä on varmasti tilannekohtaisia ja sairaanhoitopiirikohtaisia eroja.
Meillä varmaan seuraavana juuri edessä tämä inssi -> ivf päätös, hitsi kun en tajunnut kysyä lekurilta äsken miten se menee täällä Helsingissä. Tämä olis tosiaan kyllä vasta toinen inssi tokan lapsen kohdalla, jos siihen edes päästään, että tän tiedon perusteella meillä vois olla vielä marras/joulukuulle yksi inssi ns. varastossa ja sitten ivf.

Täällä varmistettu, että oli irronnut. Limakalvokin oli huikeat reilu 12mm. 30 päivä asti jatkan lugeja.
Jee! millois siellä testi päivää? Baby-

Ihan kunnon vuoto alkoi kipuineen ja testikin jo nega :sad001 Ei oo luteaalitukena mitään, mulla on kuulemma sen verran hyvänpituset luteaalivaiheet etten tarvii. Tätä ihmettelen, koska kemiallisia on takana muutamia kuitenkin, niin eikös se keltarauhashormoni tukis vähän sitä kiinnittymistäkin?
Voi ei, kuulosti jo niin hyvältä tilanne Broken Heart minä kysyisin kyllä kans jotain keltarauhashormoneja tueksi ehdottomasti!

ON: Eli pistellyt nyt 5 päivää gonal-f 112.5iu, tämän aamun e2 arvo vain 0.29. No ultraan menin sillä fiilikseelä, että ehkä siellä joku 1 folli saattais olla ihan pikkasen isompi kuin muut. No juu "pikkasen" isompi oli Anxious Face With Sweat- nimittäin 34mm!!! Siis mitä hemmettiä??!?! (endo 7.3mm)Siellä sitten 2 lääkäriä ja kätilö pähkäili niin kovasti, kun on näin kummallinen tilanne, että mitä on voinut tapahtua. Jos ei olis tuo e2 arvo noin matala, niin oltais huomenna lauantaina pistetty ovitrelle ja ma aamuksi olis ollut inssi. Mutta nyt he oli sitä mieltä, että on niin 50/50, onko tuo primolutista huolimatta viime kierrolta selviytynyt kysta vai olisko vaan ton ison aloitusannoksen takia folli tehnyt jonkun super spurtin.
Päätivät sitten, että pakko tsekkaa vielä maanantaina e2 ja ultrata, jos folli vielä löytyy silloin niin kokeillaan ilmeisesti inssiä tiistaille. Jotenkin itellä niin turhautunut olo, miten ton kokoisesta follista muka vois mitään syntyäAnxious Face With Sweat-
Tämä lääkäri oli myös sitä mieltä, että jos tämä kierto ei nyt onnaa(ja tod.näk ei), niin meidän olisi aika siirtyä varmaan IVF jonoon seuraavaksi. Ollaan puhuttu aijemmin miehen kanssa, että meillä olisi hoidoissa aikarajana tämä vuosi loppuun, mutta itellä meni kyllä ajatusmaailma nyt ihan persiilleen kun vilautettiin "ivf korttia" Sehän menisi automaattisesti ens vuodelle jonojen takia. Ehkä sitä vielä kolmannen OI+IUI yrityksen haluais kokeilla, mutta toisaalta sehän venyttäis sitten taas ivf jonoon pääsyäAnxious Face With Sweat- Keskustellaan tietenkin miehen kans tästä ja aikarajasta ja sen mahdollisesta muuttamisesta, mutta mitä te ootte mieltä? miten itse toimisitte tälläisessä tilanteessa? haluisitteko vielä kolmannen OI yrityksen vai lähtisittekö suoraan jonottelemaan ivf?
 
Muokattu viimeksi:
tttii, oho, miten iso folli! :eek: Itse varmaan käyttäisin kaikki mahdollisuudet eli inssit ja ivf:t, mitä voi saada. Mutta jos inssit tuntuu ”turhilta” niin ivf-jonoon siirtyminen tässä vaiheessa on tietty ihan hyvä vaihtoehto.

Mulle ei mitään uutta, dpo 7 ja odotellaan… Tänään ei enää ole ollut mitään tuntemuksiakaan alavatsassa. :/
 
tttii, oho, miten iso folli! :eek: Itse varmaan käyttäisin kaikki mahdollisuudet eli inssit ja ivf:t, mitä voi saada. Mutta jos inssit tuntuu ”turhilta” niin ivf-jonoon siirtyminen tässä vaiheessa on tietty ihan hyvä vaihtoehto.

Mulle ei mitään uutta, dpo 7 ja odotellaan… Tänään ei enää ole ollut mitään tuntemuksiakaan alavatsassa. :/

Sepä se, kun myös mun mielestä olis kiva kokeilla kaikki inssit mitä mahdollista. Ja meidän tilanteessa vielä kun ekaa ollaan yritetty, niin ollaan näillä OI+IUI hoidoilla saatu kaksi raskautta aikaiseksi. Kyllähän toi miekkonenkin oli sitä mieltä, että venytetään aikarajaa ja ensi vuonna vielä IVF kokeillaan, nyt just se pyörii vaan mielessä, että "otetaanko" vielä se kolmas inssi yritys. Ja siihenhän me todennäköisesti päädytäänkin, kunhan ens maanantaina vielä lääkärin kanssa pääsee tästä juttelemaan.
Sulla piinaviikot menossa siellä Beaming Face With Smiling EyesTsemppiä!
 
Tttii, on kyllä tosi iso folli. Eikö toi ole jo ns. liian iso? Tai mä muistelen jostain lukeneeni, että liian suuri follikkelikaan ei ole hyvä. Mutta tää ei siis oo mitään faktatietoa

Testi viimeistään lauantaina 30 päivä. Mutta teen varmaan jo alkuviikosta. Huomenna kokeilen näkyykö pregnyl vielä.
 
pikkulintu123, mä en testaile ennen kun dpo12 (14 päivää Ovitrellesta). Viimeksi sillon sain puhtaan negan, joten ainakaan Ovitrelle ei enää silloin näy :)
 
Tttii: Oho kuin iso folli! Tsemppiä jatkoon mitä ikinä päätättekin.

Odottelen innoissani muiden testikuvia täällä :Heartred
 
IMG-20211024-062206-edit-2072872053200888.jpg
IaAomaahg

https://postimg.cc/JHqLJWV5

Testaan vain, näkyisikö kuva

Nyt ehkä dpo 7 tai 8?
Huomenna tulis 10 päivää pregnylistä, että ehkä keskiviikko ois sellanen ettei ainakaan olis pregnyl plussa
 
Muokattu viimeksi:
pikkulintu123, ainakin linkistä aukesi kuva :)

Mäkin testaan ke! Siihen asti odottelua. Toiveet ei ole kovin korkealla tosin, kun mitään oireita ei ole, dpo5 nipistelyjä lukuunottamatta.
 
Mullakaan ei ole toiveet korkealla, ei harrastettu kuin perjantaina.. Miehelle tuli äkillinen meno viikonlopuksi. Ja lääkäri painotti, että nimenomaan la ja su ilta pitäisi
 
Mulla tänään ollut pientä kipua kohdun alueella ja vasemman munasarjan kohdalla, samoin rinnat vähän kipeät… Mutta nää voi olla myös tosiaan niitä Lugejen sivuvaikutuksia. En silti millään malttaisi odottaa testauksen kanssa ylihuomiseen, mutta yritän kuitenkin :D
 
Mulla tänään ollut pientä kipua kohdun alueella ja vasemman munasarjan kohdalla, samoin rinnat vähän kipeät… Mutta nää voi olla myös tosiaan niitä Lugejen sivuvaikutuksia. En silti millään malttaisi odottaa testauksen kanssa ylihuomiseen, mutta yritän kuitenkin :D

Sulla varmaan näkyisi jo haamua jos testaisit :)
Toivottavasti meille molemmille tulee plussat keskiviikkona :D
 
Takaisin
Top