Voi ei Anxious Face With Sweat-kun ei yhtään plussaa ole tullut ketjuun mun "hermolomailun" aikana..
Tsemppiä teillekkin kaikille Beating Heart
Tuolla olikin aijemmin jo kyselty mitä sille mun jätti follille oli tapahtunut. Ja mitäänhän sille ei ollutkaan, paitsi että oli kasvanut vaan lisää, joten kystahan se. Rupes ottaa ohimoon oikeen kunnolla tämä oma tilanne, niin pidellyt taukoa taas foorumilta. Oon uppoutunut töihin ja alkaviin amk opintoihin, että saisin muuta ajateltavaa.
Tänään alkoi menkat primolut kuurin päätteeksi, maanantaina kysta kontrolli ja jos se kysta on kadonnut, aloitetaan gonal ja yritetään viimeisen kerran OI+inssi. Jos kysta siellä vielä hengailee, niin se olis sitten ivf jonoon matka. Yritän jotenkin jo asennoitua tuohon ivf:n odotukseen, ja onneks nuo työt+opinnot pitää kiireisenä, eikä ehdi ajattelemaan asiaa kummemmin. Sitä en tiedä, mitä ne aikoo vai aikooko tehdä mitään jos se kysta siellä vielä asusteleeAnguished Face
Käyn tosiaan aina lueskelemassa teidän juttuja, ei vaan oo aikaa itse kirjotellaBeaming Face With Smiling Eyes Beating HeartBeating Heart