Inseminaatio/muut hoidot 2018

Mulla testi taas puhdas nega. :sad001 Eli ei tärpännyt tästäkään kierrosta. Todella pettynyt olo, vaikka kuinka koittaa pysyä pessimistisenä onnistumisen suhteen, niin on siinä testiä tehdessä aina sellanen jännittävä ”mitä jos” -olo joka sitten päättyy suruun, kun testissä on vain yksi viiva.

Mites pikkulintu123 testaus?
 
Pidän sormet ja varpaat ristissä, että sun haamu siitä vielä vahvistuisi! :Heartred

Mä testaan myös vielä ylihuomenna (dpo 14) mutta onhan se äärimmäisen epätodennäköistä että sillon jotain näkyisi, kun tänään ei… Mutta kaiken varalta.
 
Testi tänään oli ihan yhtä nega kuin keskiviikkonakin. Eilisestä asti on sattunut vasemman munasarjan kohdalta pysyvästi, ei enää pelkkää nipistelyä… Mitähän ihmettä tääkin on?

pikkulintu123, onko vahvistunut viiva?
 
Toivottavasti teidän ei tarvitse odotella kovin kauaa! Meillä ensikäynnistä saatiin hoidon suunnittelukäynti 4kk päähän. Ensikäynti oli huhtikuussa, ja hoidon suunnittelukäynti elokuussa. Siirryttiin siis tuolloin huhtikuussa myös yksityiseltä kunnalliselle.
 
Toivotaan ettei teillä ole tollasta odotusaikaa. Ite olisin mieluiten jatkanut yksityisellä, jos vaan olisi varaa siihen… Ihan älyttömän kallistahan se on :sad001
 
En kysynyt. Silloin oli kesä tulossa ja otettiin sitten se aika ns. loman kannalta. Mutta kannattaa kysyä, voisko noin tehdä, jos teillekin tulee pidempi odotus tuohon väliin :)
 
Mulla jo viikon päästä aukiolotutkimus, mies sai spermanäyte ajan vasta 3 viikon päähän. Mut sitten kun tulos tullut, niin katsotaan hoitomuoto, joko jatkan menopuria, mut jos siittiöt heikkoja, niin sitten mietitään vaihtoehto.
 
Toivotaan että näytteen tulos on hyvä ja että munanjohtimet on auki! :) Me tehtiin nuo yksityisellä, onneksi sekä miehen tulos oli hyvä että mulla munanjohtimet auki. Sitä pelkäsin ehkä silloin eniten, että ne olisi jotenkin tukossa.

Ylihuomenna taas alkaa Gonalin pistely, ja tiistaina ultra. Toivon niiin paljon että tässä kierrossa tärppäisi!
 
Voi ei Anxious Face With Sweat-kun ei yhtään plussaa ole tullut ketjuun mun "hermolomailun" aikana..
Tsemppiä teillekkin kaikille Beating Heart

Tuolla olikin aijemmin jo kyselty mitä sille mun jätti follille oli tapahtunut. Ja mitäänhän sille ei ollutkaan, paitsi että oli kasvanut vaan lisää, joten kystahan se. Rupes ottaa ohimoon oikeen kunnolla tämä oma tilanne, niin pidellyt taukoa taas foorumilta. Oon uppoutunut töihin ja alkaviin amk opintoihin, että saisin muuta ajateltavaa.
Tänään alkoi menkat primolut kuurin päätteeksi, maanantaina kysta kontrolli ja jos se kysta on kadonnut, aloitetaan gonal ja yritetään viimeisen kerran OI+inssi. Jos kysta siellä vielä hengailee, niin se olis sitten ivf jonoon matka. Yritän jotenkin jo asennoitua tuohon ivf:n odotukseen, ja onneks nuo työt+opinnot pitää kiireisenä, eikä ehdi ajattelemaan asiaa kummemmin. Sitä en tiedä, mitä ne aikoo vai aikooko tehdä mitään jos se kysta siellä vielä asusteleeAnguished Face

Käyn tosiaan aina lueskelemassa teidän juttuja, ei vaan oo aikaa itse kirjotellaBeaming Face With Smiling Eyes Beating HeartBeating Heart
 
Mua jo jännittää ensiviikon munajohtimien aukiolotutkimus.
Millaisia kokemuksia teillä on?

Ihanaa kyllä, kun kunnallisella heti aletaan toimeen, eikä oo odottelua. Ja ei mene rahaa, niin kuin yksityiselle parhaillaan yli 600e/kkBeaming Face With Smiling Eyes
 
Takaisin
Top