Inseminaatio/muut hoidot 2018

Hei kaikki! Ilmottaudun tännekkin. Täälllä tähän kiertoon suunnitteilla inseminaatio.

Täällä 31vN , Endometrioosi ja pcos. Lapsi v14 clomifem+terolut avuin.
Nyt uusi kumppani ja yritystä takana useampi vuosi. 4 kiertoa menty letrotzoleilla.
 
Tervetuloa kizu!

pikkulintu123, mahtavaa! :) Mulla ei ultrata jälkeenpäin, kiinnostaisi myös että irtoaahan munasolu varmasti… Ootko yksityisellä vai julkisella puolella hoidossa?

Tänään Ovitrelle illalla. Mietin just tota että jos ei munasolu irtoakaan Ovitrellesta huolimatta, onko se miten yleistä? Kysyin eilen ultrassa että voiko ovulaation tapahtumisen jotenkin varmistaa, niin kuulemma verikokeella voisi mutta jos on Luget käytössä (mulla on) niin ei voi. Uutta ultraa ei edes ehdotettu, mutta varmaan juuri siksi ettei siihen varmaan ole julkisella puolella resursseja.
 
Follikkeli oli kasvanut 15mm ja limakalvo 7,8mm. Tänään ja huomenna vielä menopuria ja perjantaina pregnyl. Tiistaina sit alotan vielä liget tueksi. Jee!
Keskiviikkona meen vielä ultraan, haluaa varmistaa että on myös irronnut.
Hyvältä kuulostaa siellä Clapping Hands Light Skin Tone parisen milliä noin, pitäisi kasvaa päivässä folli.
Tervetuloa kizu!

pikkulintu123, mahtavaa! :) Mulla ei ultrata jälkeenpäin, kiinnostaisi myös että irtoaahan munasolu varmasti… Ootko yksityisellä vai julkisella puolella hoidossa?

Tänään Ovitrelle illalla. Mietin just tota että jos ei munasolu irtoakaan Ovitrellesta huolimatta, onko se miten yleistä? Kysyin eilen ultrassa että voiko ovulaation tapahtumisen jotenkin varmistaa, niin kuulemma verikokeella voisi mutta jos on Luget käytössä (mulla on) niin ei voi. Uutta ultraa ei edes ehdotettu, mutta varmaan juuri siksi ettei siihen varmaan ole julkisella puolella resursseja.
Tsemppiä sinnekkin! Itse en ole kuullutkaan tollasesta, että irrotus piikistä huolimatta ei irtoaisi Astonished Face oma kohtaista kokemustakin tosiaan se 2x ovitrelle ja niistä 2x raskaus. Joten luotan ainakin omalla kohdalla, että toimii.
 
@Misa , meillä ei ainakaan yksityiselläkään ultrattu enää inssin jälkeen. Muistaakseni kaks kertaa johtofolli oli vielä kokonaisena inssin aikaan. Eikä myöskään progearvoja seurattu letrokierroissa, vaikkei luteaalitukea ollutkaan mukana.
 
Tervetuloa kizu!

pikkulintu123, mahtavaa! :) Mulla ei ultrata jälkeenpäin, kiinnostaisi myös että irtoaahan munasolu varmasti… Ootko yksityisellä vai julkisella puolella hoidossa?

Tänään Ovitrelle illalla. Mietin just tota että jos ei munasolu irtoakaan Ovitrellesta huolimatta, onko se miten yleistä? Kysyin eilen ultrassa että voiko ovulaation tapahtumisen jotenkin varmistaa, niin kuulemma verikokeella voisi mutta jos on Luget käytössä (mulla on) niin ei voi. Uutta ultraa ei edes ehdotettu, mutta varmaan juuri siksi ettei siihen varmaan ole julkisella puolella resursseja.


Yksityisellä ollaan, ens kuun alussa päästään vihdoin kunnaliselle!
 
Hei hoi heipparallaa! Siirtyilen täällä palstalla ketjusta ketjuun aina uusien tapahtumien mukaan Beaming Face With Smiling Eyes Laskeudun nyt tähän ketjuun! Yli vuoden tuloksettoman tahkoamisen jälkeen pääsimme julkiselle puolelle tutkimuksiin. Itsellä on kilpirauhasen vajaatoimintaa, korkeaa prolaktiinia jne jne, mutta ei kuitenkaan ongelmaa ovulaatiossa tms.

Miehen ensimmäinen näyte oli niin toivoton, että IVF oli jo melkein pois laskuista ja suoraan ICSI:in vaan. Otettiin kuitenkin uusi näyte ja se näytti huomattavasti paremmalta! Ei kuitenkaan ihan normaalissa... Missään universumissa ei olla niin positiivisia, kuin julkisen puolen hoidoissa. Eli siis mies menee lisäverikokeisiin ja meikäläinen aukkariin, niin päästään aloittelemaan sieltä "raastepöydästä" eli insseistä Anguished Face- Saas nähdä miten tässä käy, itsestä tuntuu ihan ajanhukalta kun ensimmäisessä näytteessä siittiöiden kokonaismäärä oli alle 10 miljoonaa Confounded Face Sitä siis eniten mietin, että lasketaanko nämä inssikerrat myös niihin hoitokertoihin, joita julkisella puolella tarjotaan? En haluaisi "tuhlata" hoitokiertoja insseihin, kun olen aika varma, että lopulta päädytään IVF/ICSI joka tapauksessa ja haluan, että siellä on sitten myös muutama mahdollisuus kokeilla ennenkö kätellään ja toivotetaan kivaa jatkoa lopullisesti lapsettomana Anxious Face With Sweat-
 
tttii harmi että teillä meni noin! Toivotaan parempaa vastetta seuraavassa kierrossa.

misa, hienoa että ferritiini on noussut!

pikkulintu, mulla ei tullut oikein mitään oireita gonalista, mutta mulla on ollu tosi pienellä annoksella (ensin 37,5 ja sit tähän kiertoon 25). Letrot taas on aiheuttanu päänsärkyä.

ON: Nyt eletään rauhallista hetkee, pp5, dpo4-5 menossa. Pregnyl näkyy vielä raskaustestissä, haluan seurata sen haalistumisen ni tiedän sit varmaks että jos plussa tulee niin se olis oikee +. Tässä kuvaa ihailtavaks:

View attachment 107242

Vieläkö näkyy pregnyl testissä :)
 
Vieläkö näkyy pregnyl testissä :)

En oo ihan varma, hailu näkyy mut tänään on 10. pvä pistämisestä ja dpo9 niin ei voi olla varma onko se nyt sit pregnyl vai raskaus Beaming Face With Smiling Eyes

ACD72831-0082-44EE-94B3-553845D2D3DB.jpeg
 
Tervetuloa Tonninseteli! :) Mun mielestä ivf/icsi kierroksia on julkisella 3, riippumatta siitä onko sitä ennen ollut inssejä vai ei. Korjatkaa jos oon väärässä!

Jos Ovitrellesta menee 36-40h munasolun irtoamiseen, olisi sen pitänyt tapahtua tänään klo 9-13 välillä. Mutta ei ole tuntunut miltään, välillä pistelee oikealle, kuten jo koko viikon on tehnyt… Mutta ei mitään poikkeavaa. Viimeksi tuli 38h kuluttua Ovitrellesta kovemmat kivut. Irtosikohan se munasolu nyt kuitenkaan, mietin…
 
Tervetuloa Tonninseteli! :) Mun mielestä ivf/icsi kierroksia on julkisella 3, riippumatta siitä onko sitä ennen ollut inssejä vai ei. Korjatkaa jos oon väärässä!

Jos Ovitrellesta menee 36-40h munasolun irtoamiseen, olisi sen pitänyt tapahtua tänään klo 9-13 välillä. Mutta ei ole tuntunut miltään, välillä pistelee oikealle, kuten jo koko viikon on tehnyt… Mutta ei mitään poikkeavaa. Viimeksi tuli 38h kuluttua Ovitrellesta kovemmat kivut. Irtosikohan se munasolu nyt kuitenkaan, mietin…

Mä oon kokenu nyt lämpöjen mittaamisen hoitojen kanssa tosi tärkeeks, näkee selkeesti missä kohtaa ovis on tapahtunu :)
 
Mä oon kokenu nyt lämpöjen mittaamisen hoitojen kanssa tosi tärkeeks, näkee selkeesti missä kohtaa ovis on tapahtunu :)
Muuttuuko lämmöt samalla lailla varmasti myös silloin, jos on Gonal F + Ovitrelle käytössä? En ole koskaan mittaillut aamulämpöjä, mutta ehkä voisin ensi kierrossa mitata, jos sillä saa tietää varmaksi että tapahtuiko ovulaatio :)
 
Muuttuuko lämmöt samalla lailla varmasti myös silloin, jos on Gonal F + Ovitrelle käytössä? En ole koskaan mittaillut aamulämpöjä, mutta ehkä voisin ensi kierrossa mitata, jos sillä saa tietää varmaksi että tapahtuiko ovulaatio :)

Mulla ei gonal F tai Pregnyl ainakaan vaikuttanu lämpöihin mitenkään :) tässä tää kierto:

0CD57565-CEDE-4CF1-BFF2-E64A8A679FAA.jpeg


ON: RFSU:n testi antoi tänään edelleen selkeää viivaa, 11pvää pregnylistä! Vähän ehkä vois jo jännittää!
 
Mulla ei gonal F tai Pregnyl ainakaan vaikuttanu lämpöihin mitenkään :) tässä tää kierto:

View attachment 107335

ON: RFSU:n testi antoi tänään edelleen selkeää viivaa, 11pvää pregnylistä! Vähän ehkä vois jo jännittää!
Kiitos! Mä mittailen lämpöjä ensi kierrossa, josko siitä saisi vähän varmuutta tähän. Vaikka onhan tää silti jatkuvaa epävarmuudessa elämistä, ja siihen vaan pitäisi tottua… :rolleyes:
Jos siis ei tästä kierrosta tärppää, mitä tietenkin toivon. On vaan sellanen olo, että tuskin.

Oi, toivottavasti plussa nyt olisi pysyvä ja lähtisi vahvistumaan!

Edit / Nyt kovasti tätä miettineenä tajusin että eilinen päänsärky ja nännien arkuus voisivat ehkä kertoa siitä, että ovulaatio olisi tapahtunut. Koitan vaan pysyä positiivisena ja uskoa että niin kävi, ja että tässä kierrossa olisi ihan mahdollisuuksia onnistua! Jotenkin helpompi olla pessimistinen niin ei pety niin kovasti sitten jos parin viikon päästä testi on nega, mutta silti haluaisi uskoa onnistumiseenkin. :shy:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top