Onks gonal muuten aiheuttanut muille ruokahaluttomuutta? Mulla on molemmilla kerroilla nyt ollu sama, et joutuu melkeen väkisin syömään, ihan vaan siitä syystä, että tietää syömisen olevan tärkeäänormaalisti ei ole syömisten kanssa ongelmia
Ei oo tullu mitään oireita. Nyt vähän turvottaa ja orastavaa pääkipua ollut ties mistä syystä useana päivänä ajoittain.
normaalisti ei ole syömisten kanssa ongelmia
sitten kun oli jo 50 päivä menossa niin oli niin huono olo, että meinasin luovuttaa, onneks pinnistin sillon vielä niin päästiin inssiin josta syntyi baby 
niin miksi mulla TÄNÄÄN tulee pyyhittäessä (huom ei verta) vaan sellasia pieniä veri "klimppejä" nuppi neulan pään kokosia? Mistähän se vois johtua? Ja ei en ole raskaana
se mun kohdun limakalvon hypoplasia ei, yllätys yllätys, kerro yhtään mitään. Ainoastaan sen, että mun oman hormonitoiminnan ansioista se ei kehity niin kuin pitäisi. Vuotohäiriöstä se ei selitä mitään.
jos tosi selkeä viiva, niin sit tuskin johtuu ovitrellestä. Mulla näkyi ovitrelle vielä 10 päivänä, mutta monesti olen lukenut että ei ole näkynyt
siis ihan puolivitsillä
on jo sen verran kipeitä kasvukipuja muniksissa että tietää oviksen olevan kyllä lähellä, mutta kuitenkaan se ei voi mitenkään saapua ennen viikonloppua. Ovistestit on vielä niin haaleita ettei mitenkään ehdi viikonloppuun mennessä.
edit. Paitsi että jos saisin ovisplussan sunnuntaina niin se ois tosi jees 
mä oisin jo ihan valmis siirtyyn sinne ivf:ään...