Inseminaatio/muut hoidot 2018

Joo, näinhän se on! Tämäkin siittiömäärä lasketaan jopa sinne vähän kehnomman puolelle, mutta ikinä ei tiedä kuinka käy! :smiley-bounce013Mulla ei myöskään ollut mikään järjettömän iso folli, se oli juuri 18mm.

Onneksi olkoon! :Heartred ihana kuulla että onnistuminen on mahdollista vähän huonomallakin tuloksella. Meille tehtiin eilen neljäs ja viimeinen inssi, miehen tulos oli yllättäen huonoin nyt tähän saakka. Viime kierrossa oli hyvä näyte, niin nyt kyllä ihmetyttää ja aika pettyneet fiilikset. Toisaalta viimeksi mulla oli kaksi follia ja näyte hyvä mutta ei siltikään tärpännyt:scratch

Onneksi olkoon! :Heartred ihana kuulla että onnistuminen on mahdollista vähän huonomallakin tuloksella. Meille tehtiin eilen neljäs ja viimeinen inssi, miehen tulos oli yllättäen huonoin nyt tähän saakka. Viime kierrossa oli hyvä näyte, niin nyt kyllä ihmetyttää ja aika pettyneet fiilikset. Toisaalta viimeksi mulla oli kaksi follia ja näyte hyvä mutta ei siltikään tärpännyt:scratch
Kiitos! :love017Nämä on kyllä ihan mystisiä juttuja! Muistelisin lukeneeni tuolta aiemmin, että Tuikulla on käynyt sama juttu: ekassa inssissä näyte ja olosuhteet priimaa eikä tärppiä, mutta tokassa paljon vähemmän siittiöitä ja sitten tärppi! Oi, toivottavasti tämä olisi se tärppi-inssi teille! :Heartred

Voi harmi, Turri! :sad001

Ei pidä näköjään ollenkaan uskoa näihin mun "testaan vasta torstaina"-puheisiin, kyllähän mä testasin taas tänään! :laughing002 Ja kyllä se viiva näkyy jo vähän selkeämmin :sad010:love7

Tää oli siis meidän toinen inssi, yhdellä follilla ja 4 miljoonalla siittiöitä (määrä oli romahtanut edellisestä inssistä paljon huonommaksi 11 milj->4 milj). Vielä odottelen vahvistumista, mutta alkaa jo toivo heräilemään. :HeartredView attachment 94799
Ihanaa onnea Tua! Tervetuloa kesäkuisiin! :smiley-angelic003:Heartred

Sehän näkyy ihan selkeästi!! :love7
Ja tämäkin on niin lohdullista kuulla, että vaikka teilläkin oli tämän inssin siittiömäärä paljon pienempi kuin ekassa, niin ei oikeasti tarvita kuin se yksi voittajauimari sieltä! :hello2
Tämäpä juuri! Yksi riittää! Meillä oli eka inssi ja uimareita lähti liikkeelle 1,31 miljoonaa ja heti tärpättiin. :) Ei se tosiaan tarvitse kuin sen yhden mestariuimarin
Voi vitsit, ihan huikeaa, tuhannesti onnea Noaidi ja varovaisemmat onnittelut myös Tualle, toivotaan että viivat vaan vahvistuu ja pienet pysyy matkassa :Heartbigred

Täällä puski menkat päälle jo eilen, eli kierto jäi 23 päiväseksi, mutta odottelinkin lyhyempää kiertoa, kun ovis oli tosiaan tapahtunut jo ennen inssiä, joka oli kp 12. Eli yk 32 alkakoon :smiley-ashamed004

Voi hitsi! Paljon tsemppiä uuteen kiertoon!

Kiitos paljon tsempeistä kaikille, täällä ihan ok fiilis ja katseet käännetty jo uuteen yritykseen. Itse asiassa Noaidin ja Tuan onnistumiset antaa niin paljon taas toivoa siihen, että inssilläkin (ja jopa alemmilla siittiömäärillä) voi onnistua, että innolla odotellaan seuraavaa :grin

Toivotaan että meidänkin vuoro vielä tulee jossain kohtaa, vaikka jo tässä kierrossa :happy093

Kiitos paljon tsempeistä kaikille, täällä ihan ok fiilis ja katseet käännetty jo uuteen yritykseen. Itse asiassa Noaidin ja Tuan onnistumiset antaa niin paljon taas toivoa siihen, että inssilläkin (ja jopa alemmilla siittiömäärillä) voi onnistua, että innolla odotellaan seuraavaa :grin

Toivotaan että meidänkin vuoro vielä tulee jossain kohtaa, vaikka jo tässä kierrossa :happy093

Yritin lähettää sulle yv mutta en onnistunut :shy:

Jukkapalmu, päästään piinailemaan samaa tahtia, kun mulla oli inssi samana päivänä :)

Mistä puheenollen: miten voi dpo2 olla jo näin hirveä piinafiilis! En tiedä johtuuko siitä kun tää on meidän vika inssi, että salaa odottaa tältä tosi paljon, vaikka henkisesti oonkin jo asennoitunut ivf-jonoon! Äh! Mitäköhän tästä loppuajasta tulee, kun nyt jo on näin kärsimätön!:banghead: :woot:

Jukkapalmu, päästään piinailemaan samaa tahtia, kun mulla oli inssi samana päivänä :)

Mistä puheenollen: miten voi dpo2 olla jo näin hirveä piinafiilis! En tiedä johtuuko siitä kun tää on meidän vika inssi, että salaa odottaa tältä tosi paljon, vaikka henkisesti oonkin jo asennoitunut ivf-jonoon! Äh! Mitäköhän tästä loppuajasta tulee, kun nyt jo on näin kärsimätön!:banghead: :woot:

Jeee kiva kun on piinailu kaveri! Täytyy kyllä myöntää että en jaksa oikein ite piinailla.. Vällillä saatan jopa unohtaa että oli inssi tiistaina, niin luovuttaja fiilis tuli kun oli miehen näyte huono. Viime kierrossa olin kaksi viikkoa ihan täpinöissäni kun oli niin hyvät lähtökohdat inssiin, kaksi follia ja hyvät simpat. Mut ei niin ei:rolleyes: kyllä tulee olee shokki jos tästä plussa tulee:grin

Jeee kiva kun on piinailu kaveri! Täytyy kyllä myöntää että en jaksa oikein ite piinailla.. Vällillä saatan jopa unohtaa että oli inssi tiistaina, niin luovuttaja fiilis tuli kun oli miehen näyte huono. Viime kierrossa olin kaksi viikkoa ihan täpinöissäni kun oli niin hyvät lähtökohdat inssiin, kaksi follia ja hyvät simpat. Mut ei niin ei:rolleyes: kyllä tulee olee shokki jos tästä plussa tulee:grin

Älä luovuta, ei voi tietää kuinka käy! :Heartpink Katsoin juuri papereista sen tarkan siittiömäärän tässä meidän onnistuneessa inssissä, se oli jopa alle sen 4 miljoonaa! Eli tarkka määrä 3,65 miljoonaa. Lopputulos oli kuitenkin onnellinen, nyt sain tehtyä ton digin. :love7 Toivotaan nyt, että kaikki menee hyvin!
Taustailen täällä ketjussa tästä eteenpäin, toivon sydämestäni plussaa joka ikiselle! Muistakaa, että inssissäkin on aina se mahdollisuus, vaikka se pieneltä tuntuukin! :Heartpink
20201016_062506.jpg

Tottuuko kroppa näihin lääkkeisiin ja hoitoihin? Kahdessa ensimmäisessa hoidossa on ollut kaikenlaisia oireita ekasta gonal-piikistä alkaen. Ovitrelle ja luget ovat aiheuttaneet kovat raskausoireet sekä aknen. Tänään on 6 DPO ja olo on kuin mitään lääkkeitä en olisi ottanut. :think005

Onnea plussanneille! :love7

Mulla kans jo eka inssi tuotti tulosta. Tänään 10+5, ultrassa aiemmin tällä viikolla pari päivää viikkoja suurempi sikiö heilutteli vimmatusti ruudulla!

Tsemppiä piinailijoille ja muissa vaiheissa oleville, oon edelleen hengessä mukana ja pidän peukkuja kaikille! :Heartred

Tottuuko kroppa näihin lääkkeisiin ja hoitoihin? Kahdessa ensimmäisessa hoidossa on ollut kaikenlaisia oireita ekasta gonal-piikistä alkaen. Ovitrelle ja luget ovat aiheuttaneet kovat raskausoireet sekä aknen. Tänään on 6 DPO ja olo on kuin mitään lääkkeitä en olisi ottanut. :think005
Mullakin oli ekalla hoitokierroksella selkeästi normaalista poikkeavia oireita, mutta tokalla kierroksella ja nyt kolmannella ei mitään. Eli samansuuntaista ilmiötä täällä!

Hei kaikille, meidän inssi tuotti tulosta joka meni kuitenkin kesken 4+4. Koska kuitenkin inssi onnistui tositosi hienosti ja kaikki meni siihen asti hyvin niin toivoa on.

Hei kaikille, meidän inssi tuotti tulosta joka meni kuitenkin kesken 4+4. Koska kuitenkin inssi onnistui tositosi hienosti ja kaikki meni siihen asti hyvin niin toivoa on.

Pahoittelut :Heartpink
Varmasti on toivoa! Ja paljonkin:Heartblue

Olikohan se gonalin käyttöohjeessa kun lukee, että siitä alkaneilla plussilla on suurempi todennäköisyys mennä kesken? Mietin vaan onko tätä tutkittu miten paljon..kuinka yleistä..:oops:

Pahoittelut :Heartpink
Varmasti on toivoa! Ja paljonkin:Heartblue

Olikohan se gonalin käyttöohjeessa kun lukee, että siitä alkaneilla plussilla on suurempi todennäköisyys mennä kesken? Mietin vaan onko tätä tutkittu miten paljon..kuinka yleistä..:oops:
Kiitos jannn :Heartred

Pikaisesti kävin googlaamassa ton lääkeinfon, keskenmenoista mainittiin: "Käytettäessä avusteisia lisääntymismenetelmiä tai munasarjojen stimulointia munasolujen tuottamiseen on todennäköisempää saada keskenmeno kuin tavanomaisen hedelmöittymisen jälkeen."

Eli ymmärtäisin että koskisi myös muita vastaavia valmisteita, mutta en osaa sanoa. :dontknow

Kiitos jannn :Heartred

Pikaisesti kävin googlaamassa ton lääkeinfon, keskenmenoista mainittiin: "Käytettäessä avusteisia lisääntymismenetelmiä tai munasarjojen stimulointia munasolujen tuottamiseen on todennäköisempää saada keskenmeno kuin tavanomaisen hedelmöittymisen jälkeen."

Eli ymmärtäisin että koskisi myös muita vastaavia valmisteita, mutta en osaa sanoa. :dontknow

Ainiin, sullako ei ollut käytössä mitään valmisteita? Nojoo, voihan noita km tulla kelle vaan :( mulla kans tuli ilman mitään lääkitystä puolitoista vuotta sitten. Siis oli tuulimuna tai keskenmeno. Yleisiä ovat :( Seuraavat saadaan syliin :Heartpink

Ainiin, sullako ei ollut käytössä mitään valmisteita? Nojoo, voihan noita km tulla kelle vaan :sad001 mulla kans tuli ilman mitään lääkitystä puolitoista vuotta sitten. Siis oli tuulimuna tai keskenmeno. Yleisiä ovat :sad001 Seuraavat saadaan syliin :Heartpink
Joo meillä tehtiin ihan luomukiertoon ja niin käsittääkseni tehdään myös seuraava.
Joo, seuraavat saadaan kyllä syliin asti. :Heartred Missä vaiheessa teillä mennään ? Muistanko oikein että teillä on ollut puhetta jo IVF jonoista ihan lähitulevaisuudessa?

Joo meillä tehtiin ihan luomukiertoon ja niin käsittääkseni tehdään myös seuraava.
Joo, seuraavat saadaan kyllä syliin asti. :Heartred Missä vaiheessa teillä mennään ? Muistanko oikein että teillä on ollut puhetta jo IVF jonoista ihan lähitulevaisuudessa?

Nyt luomukiertoa viettelen, kp8 meneillään. Seuraavaan kiertoon inssi ja sitten ivf jonoon.

Olen ollut palstalta tovin nyt poissa.
Kerronpa mitä kävi tässä välissä.:hungover::bored:

noin.1,5viikkoa sitten tehtiin se neljäs inssi lauantaina päivällä. Kaikki sujui hyvin. La-su yönä alkoi ovulaatiotuntemukset alavatsassa, jotka kovenivatkin järkyiksi vatsakrampeiksi. Kipu oli totaalisen järkyttävän kovaa!!!!
Kuume oli noussut aamuun mennessä ja päivystykseen lähdin kipujen jatkuessa.
Tiivistettynä vaiheita...vatsa kuvattiin, alatutkimus ja ultraus... ei löytynyt syitä. Lopulta tehtiin vatsan ja munanjohdinten tähystys nukutuksessa.
Juuri mitään ei löytynyt siltikään. Olivat varovaisia toimenpiteissä, koska tiesivät raskaustoiveesta.
Munasarjat olivat hormonistimuloinnista turpeat ja isot. Kuitenkaan kyse ei ollut hyperstimulaatiosta, joita hormonihoidot voivat joskus aiheuttaa. Mutta siis, munanjohdinten kiertymää tms.ei löydetty. Olipa kamalaa kuulla, että sut viedään nyt tähystykseen ja pahin vaihtoehto voi olla joutua leikkaukseen ja edessä esim.munasarjojen poisto.:wideyed: Tulihan siinä itku jo!
Viikonloppuna alkoi vielä pieni kirkas verenvuoto, eikä käsitystä mistä voi johtua.
Ja Syytä ei edelleenkään tähän koko hommaan siis tiedetä. Tulehdusarvot oli jossain vaiheessa melkein 300(normi alle 10). Antibiooteilla hoidettu ja hiljalleen toivuttu.

Että kaikkea sitä voi sattua!:arghh:
Raskaushaaveet on nollat tästä inssistä kyllä nyt:banghead: Ja lähdetään Ivf-jonotteluun.
Taisi ehkä neljän kierron hormonistimulaatio olla ainakin liikaa omille munasarjoille?!
Hyvä kun tulee taukoa nyt kaikkiin hoitoihin.
Käyn täällä varmasti vielä katselemassa kuulumisia ajoittain.
Täällä on ihania plussauutisiakin tullut!:love7
Onnea ja kaikille kovasti tsemppejä omaan vaiheeseensa!:Heartred:Heartred:Heartred

Takaisin