Mää en vielä oo ihan vakuuttunut, täytyy vähän vielä ootella ja testailla uusiksi. Mutta kiitos, se olis kyllä niin ihanaa!Noni selvä peli, raskaana oot, onnea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mää en vielä oo ihan vakuuttunut, täytyy vähän vielä ootella ja testailla uusiksi. Mutta kiitos, se olis kyllä niin ihanaa!Noni selvä peli, raskaana oot, onnea
Siis tosi vahvan haamun oot saanu! Milloin sulla pitäisi menkat alkaa? Vahvistumista haamulle! Oispa ihanaa jos olisi teidän kierto! oireet on tosi lupaavia!Tänään alkoi kiristämään alavatsaa, samoin nyt turvottaa aika lailla ja rinnat kipeyty. Sit oon nähny tosi outoja unia (yleensä en muista unia ollenkaan)! Ja jotain epämääräisiä menkkajomoja on ollut, sillon dpo5-6 oli tosi ikäviä kramppeja.
Mulla on ollut luomukierrossa vain 10 päivän luteaalivaihe ja samoin edellisessä inssikierrossa. Eli sen mukaan menkkojen olisi tänään pitänyt alkaa. Nyt toisaalta mulla tuli ovis ihan hirveesti aikaisemmin kuin normaalisti (nyt kp12 kun yleensä kp19-20), joten kiertohan on ihan sekaisin. Torstaina olisi dpo14, joten silloin olettaisin näkyvän jo reilumman viivan ja ihan viimeistään menkkojen alkavan. Hassu tunne, kun on niin äimänä ettei oikein tiedä mitä ajatella!Siis tosi vahvan haamun oot saanu! Milloin sulla pitäisi menkat alkaa? Vahvistumista haamulle! Oispa ihanaa jos olisi teidän kierto! oireet on tosi lupaavia!
@jannn pahoitteluni kierron vaihtumisesta, tsemppiä uuteen kiertoon!
On: Sain koronatulokset ja negatiivinenhan se oli.
Tekee hirveesti mieli kasviksia, liha ei oikein innosta.
Mulla on ollut luomukierrossa vain 10 päivän luteaalivaihe ja samoin edellisessä inssikierrossa. Eli sen mukaan menkkojen olisi tänään pitänyt alkaa. Nyt toisaalta mulla tuli ovis ihan hirveesti aikaisemmin kuin normaalisti (nyt kp12 kun yleensä kp19-20), joten kiertohan on ihan sekaisin. Torstaina olisi dpo14, joten silloin olettaisin näkyvän jo reilumman viivan ja ihan viimeistään menkkojen alkavan. Hassu tunne, kun on niin äimänä ettei oikein tiedä mitä ajatella!
Mulla on ollut luomukierrossa vain 10 päivän luteaalivaihe ja samoin edellisessä inssikierrossa. Eli sen mukaan menkkojen olisi tänään pitänyt alkaa. Nyt toisaalta mulla tuli ovis ihan hirveesti aikaisemmin kuin normaalisti (nyt kp12 kun yleensä kp19-20), joten kiertohan on ihan sekaisin. Torstaina olisi dpo14, joten silloin olettaisin näkyvän jo reilumman viivan ja ihan viimeistään menkkojen alkavan. Hassu tunne, kun on niin äimänä ettei oikein tiedä mitä ajatella!
No niin, nyt on inssi ohi, ja analyysia seuraa! Vasemmalta puolelta oli ovulaatio jo tapahtunut, oikealla vielä möllötti munis. Ensimmäistä kertaa näyttää siltä, että hoito tuotti kaksi munasolua. Ja ekaa kertaa oli käynyt myös niin, että munis olis irronnut jo ennen inssiä (toivottavasti meidän sunnuntain tallettelulta meni edes jotain perille pizzakuskiepisodista huolimatta ). Hyvät uutiset siis, että nyt on tuplamahdollisuus! Ja sitten toisaalta taas pohdin, että kuinkakohan aikasin se munis sieltä ehti karata. Lisäksi en tajunnut edes kysyä, että oliko se jäljellä oleva munis minkä kokoinen, että onko se edes potentiaalinen. Mutta toisaalta ihan turha murehtia tässä vaiheessa, simpat on matkalla ja nyt vaan keskityn nauttimaan tästä viimeisestä inssipiinailusta ja toivomaan, että IVF-jonoon ei tarvitse lähteä! (Tilannetiedotuksena: tällä hetkellä ovat kuulemma saaneet HUS:n jonoa lyhennettyä 5 kuukauteen.)
Siis voi että, onnea niin paljon ja paljon tarrasukkia!!@Tua joo tein
On tää varmaan pakko uskoa, raskaana kunnes toisin todistetaan vaikkei menkatkaan ole vielä edes myöhässä. Toivottavasti pieni pysyy tiukasti kiinni matkassa
View attachment 94765
@Tua joo tein
On tää varmaan pakko uskoa, raskaana kunnes toisin todistetaan vaikkei menkatkaan ole vielä edes myöhässä. Toivottavasti pieni pysyy tiukasti kiinni matkassa
View attachment 94765
Ihanaa, paljon onnea ja tosiaan nyt niitä tarrasukkia Voi kun tämä plussatuuli tarttuisi nyt meihin kaikkiin!@Tua joo tein
View attachment 94765
Sitä en tajunnut tarkemmin kysyä, mutta noin itse sen tulkitsisin. Sanoivat vielä, että on mahdollista, että saavat jonoa purettua vielä lisää (sormet ristissä, että korona ei nyt sotke asioita enempää), eli uskoisin kyllä, että ennen kesätaukoa ehtii hyvin hoitoihin - näin ainakin itse olen laskeskellutOnkohan tuo 5kk siis että jonon alettua n. 5kk päästä suunnittelu, ja suunnittelusta alkaa sitten hoidot siitä tai sitä seuraavasta kierrosta? Ehkä tuon voisi kestääkin, jos ennen kesätaukoa alkaisi hoidot
Voi harmi, Turri!Voi vitsit, ihan huikeaa, tuhannesti onnea Noaidi ja varovaisemmat onnittelut myös Tualle, toivotaan että viivat vaan vahvistuu ja pienet pysyy matkassa
Täällä puski menkat päälle jo eilen, eli kierto jäi 23 päiväseksi, mutta odottelinkin lyhyempää kiertoa, kun ovis oli tosiaan tapahtunut jo ennen inssiä, joka oli kp 12. Eli yk 32 alkakoon
Voi harmi, Turri!
Ei pidä näköjään ollenkaan uskoa näihin mun "testaan vasta torstaina"-puheisiin, kyllähän mä testasin taas tänään! Ja kyllä se viiva näkyy jo vähän selkeämmin
Tää oli siis meidän toinen inssi, yhdellä follilla ja 4 miljoonalla siittiöitä (määrä oli romahtanut edellisestä inssistä paljon huonommaksi 11 milj->4 milj). Vielä odottelen vahvistumista, mutta alkaa jo toivo heräilemään. View attachment 94799
Sehän näkyy ihan selkeästi!!
Ja tämäkin on niin lohdullista kuulla, että vaikka teilläkin oli tämän inssin siittiömäärä paljon pienempi kuin ekassa, niin ei oikeasti tarvita kuin se yksi voittajauimari sieltä!