Inseminaatio/muut hoidot 2018

Siellä on pienen pienet hailuraviivat! :love017:Heartred

View attachment 94735

View attachment 94736

Toivottavasti laatu ei kärsinyt pahasti et saatte selvää.
Dpo11. Ylempi on rfsu ja alempi predictor early:Heartbigred

Voi vitsit Noaidi, mahtavaa!! Nyt päästään jännäileen kunnolla, vahvistumista viivoille täältäkin :Heartred Onko ollu mitään oireita nyt?

Mulla ei niin mitään tavallisesta poikkeavaa, alun perin mietin että olisin huomenna testannut, mutta saatan kyllä sittenkin piinailla vielä, kun tää on kuitenkin kivempaa kuin se mahdollinen pettymys negasta :smiley-ashamed008

Voi vitsit Noaidi, mahtavaa!! Nyt päästään jännäileen kunnolla, vahvistumista viivoille täältäkin :Heartred Onko ollu mitään oireita nyt?

Mulla ei niin mitään tavallisesta poikkeavaa, alun perin mietin että olisin huomenna testannut, mutta saatan kyllä sittenkin piinailla vielä, kun tää on kuitenkin kivempaa kuin se mahdollinen pettymys negasta :smiley-ashamed008
Eilen ja tänään on ollut kiristelevää tunnetta alavatsalla, mutta muita oloja ei juurikaan. Saattaisi o,la, mutta en tunnista mitään oloja tältä taudiltani. Flunssa on mennyt keuhkoihin, koronatestin tuloksia odotellessa.

Voi hitto tota flunssaa Noaidi, toivottavasti paranet pian eikä olis koronaa :Heartpink

Mä päätin että testaan vasta keskiviikkona, mikä on myös virallinen testipäivä, JOS menkat ei ala ennen sitä. Henkisesti oon kyllä valmistautunut uuteen kiertoon :)

Voi hitto tota flunssaa Noaidi, toivottavasti paranet pian eikä olis koronaa :Heartpink

Mä päätin että testaan vasta keskiviikkona, mikä on myös virallinen testipäivä, JOS menkat ei ala ennen sitä. Henkisesti oon kyllä valmistautunut uuteen kiertoon :)
Joo tää on kyllä aika paha tauti, mutta en usko olevan koronaa. Karanteenissa oon silti kunnes tulokset saapuu. :rolleyes:

Mulla digi näytti vielä negaa, mutta pc testiin hailuraa piirtyi. Uusi Digi saa odotella viralliseen testipäivään asti. :p

Ihailen sun mielen lujuutta, kun maltat olla testaamatta ! Oispa sielläkin pieni köllimässä :smiley-angelic001

Ooh kuinka jännää Noaidi, toivottavasti lähtee siitä vahvistumaan! :Heartred Ja pikaista paranemista myös! Ja täällä myös toiveikkaat peukut pystyssä Turrille, lähestyvälle testaukselle ja toivottavasti poispysyville menkoille! Samaistun hyvin tuohon tuntemukseen, että on kuitenkin kivempi piinailla kuin pettyä negaan! Tosin itsellä aina jossain vaiheessa sorrun testaamaan, mutta yleensä siksi, että menkkojen alkaminen on itselle vielä masentavampi merkki ei-tärppäämisesta kuin negatiivinen testi.

Minulla ei ole koskaan tullut vahvoja ovulaatiotuntemuksia, ei edes hoitokierroksilla. Toivon, että tunnistaisin oviksia vähän paremmin, toisi myös mielenrauhaa siihen, että ne tapahtuvat kuten pitääkin. Tai siis tuntemuksia tulee ovulaation ympärillä, mutta varsinaista irtoamiskipua en ole tuntenut.

Mulla meni Ovitrelle eilen illalla ja huomenna inssi! Meillä oli eilen myös tukitoimintona peitonheiluttelua eilen, mutta kävi aivan eeppisen huono tuuri, kun juuri kriittisimmällä hetkellä OVIKELLO SOI, kun pizzakuski oli pöllähtänyt paikalle puoli tuntia liian aikaisin. Siis tilanne oli kuin jostain elokuvasta, mikä ajoitus! :whacky011 Tilanne oli niin absurdi, että naurettiin miehen kanssa tälle koko ilta. Mutta seurauksena siis hommat menivät ns. reisille, eli nyt täytyy sitten erityisesti toivoa, että inssissä menee ajoitukset ja kaikki muukin kohdalleen :cool14

Muokattu viimeksi:

Mäkin testaan torstaina, en uskalla aikaisemmin. :smiley-ashamed004 Mulla oli sellaisia kummallisia, tosi teräviä nipistelyjä muutama päivä sit. Ihan kuin olis sukkapuikolla tökätty muutaman kerran! Mutta muuten on kyllä aaltoilevasti ollu menkkaoloja, täytyy nyt vaan varautua uuteen kiertoon. Virallinen testipäivä on sunnuntai, toki sit on jo dpo17

Tammenterhotar, mulla on ihan sama juttu, että en tunne varsinaista irtoamista. Muuten on kyllä vatsatuntemuksia ovulaation ympärillä, etenkin vissiin ennen. Yleensä mulla rinnat kipeytyy aika lailla heti oletetun oviksen jälkeen, tässä kierrossa paljon myöhemmin.

Täällä jo kp1 eli joko luteaali lyheni yhdellä päivällä, tai lugejen lopetus etukäteen sai menkat tulemaan aiemmin, taikka ovis tapahtui heti ovitrelleä seuraavana päivänä :scratch

Parempaa onnea muille! :cheers

Siis tiedättekö, kun välillä sitä osaa olla aivan tollo. Juuri julistin, et "minähän testaan sitten vasta torstaina" niin arvatkaas kuin kävi. Kaapissa poltteli vielä yksi raskaustesti ja aattelin et äh, teen sen pois niin eipä oo kiusana ja voin torstaina sit ostaa uuden. Tein testin ja siihen tuli haalea haamu! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: MIKSI MÄ TEIN SEN!! Sehän on ihan saletisti viä ovitrelle-haamu, mutta samalla oon sillai entä jos ei ookkaaan!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Voi kehveli sentään. Yritä tässä nyt sit oottaa sinne torstaihin. :banghead:

Siis tiedättekö, kun välillä sitä osaa olla aivan tollo. Juuri julistin, et "minähän testaan sitten vasta torstaina" niin arvatkaas kuin kävi. Kaapissa poltteli vielä yksi raskaustesti ja aattelin et äh, teen sen pois niin eipä oo kiusana ja voin torstaina sit ostaa uuden. Tein testin ja siihen tuli haalea haamu! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: MIKSI MÄ TEIN SEN!! Sehän on ihan saletisti viä ovitrelle-haamu, mutta samalla oon sillai entä jos ei ookkaaan!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Voi kehveli sentään. Yritä tässä nyt sit oottaa sinne torstaihin. :banghead:

Kauanko ovitrellestä on?:rolleyes:

Nyt 11 päivää! Eli pitäisi olla tarpeeksi kauan, mutta vaan tuntuu niin epätodelliselta! :nailbiting::nailbiting: Tässä huomaa, ettei omalla kohdalla looginen ajattelu oikein pelaa :rolleyes:

Niinhän se mullakin näkyi, mutta en todellakaan tiedä miksi o_O toivotaan että sulla oikee plus ja lähtee vahvistumaan :) siitähän sen näkee onko oikea plus, jos lähtee huomenna/ylihuomenna vahvistumaan :wink niin ne väittävät että Ovitrelle näkyisi max 7-10pvää..

Laita kuva jos haluut :) en usko että Ovitrelle enää näkyisi, ainakaan niin hyvin että ihan haamu tulisi!

Niinhän se mullakin näkyi, mutta en todellakaan tiedä miksi o_O toivotaan että sulla oikee plus ja lähtee vahvistumaan :) siitähän sen näkee onko oikea plus, jos lähtee huomenna/ylihuomenna vahvistumaan :wink niin ne väittävät että Ovitrelle näkyisi max 7-10pvää..
Tää sun tilanne tuli mieleen, siks arveluttaa! :nailbiting: Mutta siis voi räkä, täytyy nyt vaan pitää viä pää kylmänä :rolleyes:

20201012_182812.jpg

Sain sen tosi surkeesti kuvaan, hyvin hento punertava viiva. Herkkyys 25mIU.

Hyvin näkyy! Ei mulla ihan noin selkeästi näkynyt 11 pvän jälkeen :) onko millasia oireita?
Tänään alkoi kiristämään alavatsaa, samoin nyt turvottaa aika lailla ja rinnat kipeyty. Sit oon nähny tosi outoja unia (yleensä en muista unia ollenkaan)! :laughing002 Ja jotain epämääräisiä menkkajomoja on ollut, sillon dpo5-6 oli tosi ikäviä kramppeja.

Tänään alkoi kiristämään alavatsaa, samoin nyt turvottaa aika lailla ja rinnat kipeyty. Sit oon nähny tosi outoja unia (yleensä en muista unia ollenkaan)! :laughing002 Ja jotain epämääräisiä menkkajomoja on ollut, sillon dpo5-6 oli tosi ikäviä kramppeja.

Noni selvä peli, raskaana oot, onnea :wav

Takaisin