Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siellä on pienen pienet hailuraviivat!
View attachment 94735
View attachment 94736
Toivottavasti laatu ei kärsinyt pahasti et saatte selvää.
Dpo11. Ylempi on rfsu ja alempi predictor early
Eilen ja tänään on ollut kiristelevää tunnetta alavatsalla, mutta muita oloja ei juurikaan. Saattaisi o,la, mutta en tunnista mitään oloja tältä taudiltani. Flunssa on mennyt keuhkoihin, koronatestin tuloksia odotellessa.Voi vitsit Noaidi, mahtavaa!! Nyt päästään jännäileen kunnolla, vahvistumista viivoille täältäkin Onko ollu mitään oireita nyt?
Mulla ei niin mitään tavallisesta poikkeavaa, alun perin mietin että olisin huomenna testannut, mutta saatan kyllä sittenkin piinailla vielä, kun tää on kuitenkin kivempaa kuin se mahdollinen pettymys negasta
Joo tää on kyllä aika paha tauti, mutta en usko olevan koronaa. Karanteenissa oon silti kunnes tulokset saapuu.Voi hitto tota flunssaa Noaidi, toivottavasti paranet pian eikä olis koronaa
Mä päätin että testaan vasta keskiviikkona, mikä on myös virallinen testipäivä, JOS menkat ei ala ennen sitä. Henkisesti oon kyllä valmistautunut uuteen kiertoon :)
Voi hitto tota flunssaa Noaidi, toivottavasti paranet pian eikä olis koronaa
Mä päätin että testaan vasta keskiviikkona, mikä on myös virallinen testipäivä, JOS menkat ei ala ennen sitä. Henkisesti oon kyllä valmistautunut uuteen kiertoon :)
Siis tiedättekö, kun välillä sitä osaa olla aivan tollo. Juuri julistin, et "minähän testaan sitten vasta torstaina" niin arvatkaas kuin kävi. Kaapissa poltteli vielä yksi raskaustesti ja aattelin et äh, teen sen pois niin eipä oo kiusana ja voin torstaina sit ostaa uuden. Tein testin ja siihen tuli haalea haamu! MIKSI MÄ TEIN SEN!! Sehän on ihan saletisti viä ovitrelle-haamu, mutta samalla oon sillai entä jos ei ookkaaan!!
Voi kehveli sentään. Yritä tässä nyt sit oottaa sinne torstaihin. :banghead:
Nyt 11 päivää! Eli pitäisi olla tarpeeksi kauan, mutta vaan tuntuu niin epätodelliselta! Tässä huomaa, ettei omalla kohdalla looginen ajattelu oikein pelaaKauanko ovitrellestä on?
Nyt 11 päivää! Eli pitäisi olla tarpeeksi kauan, mutta vaan tuntuu niin epätodelliselta! Tässä huomaa, ettei omalla kohdalla looginen ajattelu oikein pelaa
Tää sun tilanne tuli mieleen, siks arveluttaa! Mutta siis voi räkä, täytyy nyt vaan pitää viä pää kylmänäNiinhän se mullakin näkyi, mutta en todellakaan tiedä miksi toivotaan että sulla oikee plus ja lähtee vahvistumaan :) siitähän sen näkee onko oikea plus, jos lähtee huomenna/ylihuomenna vahvistumaan niin ne väittävät että Ovitrelle näkyisi max 7-10pvää..
Tää sun tilanne tuli mieleen, siks arveluttaa! Mutta siis voi räkä, täytyy nyt vaan pitää viä pää kylmänä
View attachment 94756
Sain sen tosi surkeesti kuvaan, hyvin hento punertava viiva. Herkkyys 25mIU.
Tänään alkoi kiristämään alavatsaa, samoin nyt turvottaa aika lailla ja rinnat kipeyty. Sit oon nähny tosi outoja unia (yleensä en muista unia ollenkaan)! Ja jotain epämääräisiä menkkajomoja on ollut, sillon dpo5-6 oli tosi ikäviä kramppeja.Hyvin näkyy! Ei mulla ihan noin selkeästi näkynyt 11 pvän jälkeen :) onko millasia oireita?
Tänään alkoi kiristämään alavatsaa, samoin nyt turvottaa aika lailla ja rinnat kipeyty. Sit oon nähny tosi outoja unia (yleensä en muista unia ollenkaan)! Ja jotain epämääräisiä menkkajomoja on ollut, sillon dpo5-6 oli tosi ikäviä kramppeja.