Inseminaatio 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on loppunut ne lugesteronit ja oireet jatkuu edelleen.Aika ajoin on etovaa oloa,pohkeet kipeät,hieman päänsärkyä,pupuilu haluja on ja nippailua vatsassa myös rinnat arat.Keskiviikkona aikaistaan testaan ja sitten testipäivänä viimeistään tai toiseen kerran.Jos ei ala näkymään testissä mitään niin teen uudestaan testin maanantaina siis viikon päästä ja alan soittaa klinikkalle.

Täällä ei tullut plussaa. Tänään alkoi vuoto 1kp.Soitin Naikkarille että vuoto on alkanut ja sieltä sain maanantaille ultra ajan.Tarkoitus on keittosuola liuoksella tehdä ultra kun limakalvot ei oikein paksuuntuneet hoidon aikana katsotaan sitä että eikai tammikuun kaavinta ole tehnyt mitään tuhoa limakalvoon ja siksibei paksuunnu.

Herukka,Päänsärky vain täällä vaivaa muuten olo ihan ook.Toivotaan että pian selviää mistä johtuu.Toivotaan että kaikesta huolimatta raskaudesta :)

Herukka,Juu tulen.Onhan mulla maanantaina se keittosuola liuos ultra tuossa hoito kierrossa kun limakalvo ei oikein ollut tarpeeksi paksu ehkä kaavinta tehnyt limakalvosta ohuemman sitä tutkivat.Tuun kertomaan ne kuulumiset plus muut kuulumiset.

Heitsu, pahoittelut kp1. Onneksi pääset maanantaina tutkimukseen. Toivottavasti siellä kaikki kunnossa. Tsemppiä uuteen kiertoon!:)

ON: Meillä oli tiistaina kolmas inssi. Nyt piinaillaan miten käy. Tän jälkeen jos nega niin siirrytään IVF hoitoihin..

Ronya,Toivotaan että ei tarvii mennä teidän ivf:ään.Hyvää piinaus hetkiä ;) Onko teillä selittämätön diagnoosi vai mikä kun tehdään vain kolme inssiä?Toivon että kaikesta huolimatta kaikki olisi limakalvon suhteen hyvin.

Pätkis oon ainakin saanut sen kuvan, että insseissä ensin kokeillaan clomeja/letroja ja ehkä irrotuspiikkiä jos tarvis. Sitten seuraavaan kokeillaan muuta (eli todennäköisesti pistettäviä) jos ei ole ensimmäisestä tärpännyt. Lääkärin on melkein itse nähtävä juuri esim Letrojen vaste, että osaa sitten arvioida seuraavaa sopivaa askelta. Hienoa, että pääsette inssiin jo tässä kierrossa! :)

Vastavirrassa, olen syönyt letroja kolme kiertoa loppuvuodesta 2016. Sillon tehtiin ensimmäiseen letrokiertoon folliultra ja sielä oli 18mm folli joten oletus on että vastetta on nytkin.. Siks varmaan taas letroja...

Minäki pikkuhiljaa palailen tänne. Kuun vaihteessa ois tarkotus saada toinen inssi tehtyä jos ei tämä kierto veny ja seuraavan ovis osu sit viikonlopulle. Kesä-heinäkuun oon "omatoimisesti" syöny letroja kun vaste todettu sopivaksi, eli ei oo ollu seurantaultria. Inssikiertoon toki sit tulee. Nyt siis 5. letrokierto menossa sopivaksi todetulla annoksella, ei oikeen enää usko riitä että nämä meille avun tois edes inssien kanssa, koska miehen simpat ok.

Moikka!
Viikko sitten laitoin siitä mahdollisesta haamusta jota epäilin ovitrelle-haamuks tiistai oli oikea testipäivä ja maanantaina tein viel täysin negan testin ja jäin raivona odottaa menkkoja. Torstaina sit aloin ihmettelee ku ei kuulu eikä näy et eikö irrotus onnistunutkaan, mut samalla kirosin taas närästystä jota ollu joka pvä..illan testi oli sit positiivinen. :)
Lähden siis täältä jo jatkamaan matkaa toivoen et takaisin ei tarvi tulla ja toivotan kaikille teille onnea yritykseen!!!

Kyfi, onnea!

Heitsu, meillä vika on spermassa. Pesun jälkeen hyvin liikkuvia siittiöitä ollut max 3miljoonaa. Lääkärin mukaan jos kolmella inssillä ei onnistu, niin todennäköisyys onnistua näillä hoidoissa jatkossakin on melko pieni. Kuinka tutkimus sujui? Eikö se tänään maanantaina pitänyt olla? :)

Triana, toivottavasti ovulaatio ajoittuu sopivasti ja pääsette inssiin. Monta inssiä teille on suunnitelmana tehdä? :)

ON: Täällä 6 päivää inssistä. Mitään oireita ei ole.

Ronya, vielä 2 tehdään, yksi tehtiin jo keväällä. Tai ainakin tämä oli vielä alkukesästä suunnitelmana, soitan polille viimeistään kun seuraava kierto alkaa. Kun oon tosiaan noita letroja kuitenki kesän syöny ja ovisplussat tullu aina ja miehen simpat ok, niin onkohan järkeä tehä sitä kolmatta enää. Mulla lisäksi sitä endometrioosia epäilty ja oikeanpuoleinen munasarja "piilossa", niin haluaisin pian tarkempia tutkimuksia, kun ei oo tämän vajaan 2v aikana edes minkäänlaista kiinnittymisyritystä ollu :sad001

Triana,tsemppiä sinulle.
Ronya,Meillä selittämätön lapsettomuus.Toivotaan kaikesta huolimatta onnistuisi insseillä.Tänään oli se tutkimus.

Täällä käytiin lääkärissa.Limakalvon ei paksuuntumiselle ei löytynyt syytä ja kaikki oli niin kuin piti.Tässä kierrossa tehdään inseminaatio ja tänään alkaa pistokset.Maanantaina verikoe ja ultra miten follit jakselee :) Olin varautunut että tämä kierto on välikierto ja pitää yrittää kotona mutta hyvä vain että tämäkin kierto on hoitokierto :) Ennen kohtukuolema raskautta oli aina välikierto jos tulosta ei tullut.Näillä eväillä eteenpäin :)

Heitsu, hienoa että kaikki vaikutti tutkimuksessa olevan kunnossa. Ja hyvä kun pääsette tässä kierrossa inssiin :)

Triana, tsemppiä ja toivottavasti inssi onnistuu tulevaan kiertoon! Meillä kanssa se 2vuotta yritystä ja ikinä ei ole edes haamua tullut.

Takaisin