Samaa miettinyt, kyllä tämä tuntuu sellaiselta rakettitieteeltä ja pitäisi olla vielä ennustaja kaiken lisäksi, että tietäisi miten ajoittaa kotitouhut että olisi paras mahdollinen näyte sitten inssiin jne. Mulla tuli muuten eilen sit se ovulaatio, eli kp.15. Mahtanut se folli olla jätti-iso, kun kp.11 oli jo 20mm. Onkohan tuo huono, kun ovat aina noin isoja? No, täytyy kysyä ensi kuussa sitten lääkäriltä pitäisikö irrottaa piikillä jo aikaisemmin. Jotenkin tosi vaikeaan aikaan tuli "huono"aika kierrossa, että inssi jäi nyt välistä. Viikonloppuna kaksi kaveria ilmoitti olevansa nyt raskaana, vaikka onnellinen olen tottakai heidän puolestaan, niin tuntui jotenkin erityisen pahalta kun itse tietää että kuukauden päähän meni taas seuraava toivo ja mahdollisuus.
Miten Floral meinasit huomisen kanssa tehdä? Voithan soittaa ja kertoa tuntemuksista ja testin tuloksesta ja kysyä vielä mitä he suosittelevat.
Mikä lääke DB sulla nyt siis alkaa? Kyselin tuolla aikaisemmin oletteko huomanneet muutosta kuukautisten aikana tai alkamassa? Mulla on tuo kiukku ja hermot tosi kireällä ennen menkkoja nyt hormonien aikana, olen tosi vihainen aivan pienestä.