inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonin, gonalia pistetty toista päivää. Hirveet nippailut ja mahakivut. Jännittää mitä maanantaina uä:ssä. Jotenki oon niin poikki tähän lapsettomuusasiaan että haluisin unohtaa. Kipeetä tekee et koht ois keskenmenneen raskauden LA.

Voi Sofi, varmaan hirveä olo miettiä tuota asiaa :'( Toivotaan että nyt tärppäisi ja pääsisitte jännittämään positiivista testiä ♡

Mulla ei tullut vielä tänäänkään ovulaatio. Oon ihan ihmeissäni mitä tämä tarkoittaa, koko kolmen vuodenajan mitä kohta ollaan yritetty yhteensä olen aina ovuloinut ajallaan, nyt oon ihan ihmeissäni ja mietin mikä vialla. Onko se voinut olla jo silloin kp. 9-10, mikä olisi kyllä outoa kun ennen aina ollut kp.13-15.

Mikäs muilla tilanne, hiljaista ollut?

Mulla tylsä kierron vaihe, dpo 4, eli en jännäile enkä murehdi ja siks oon hiljaa mies menee ma antaa näytteen ja viikko sit viel ensitapaamiseen. Tää kierto meni kolmella yrityksellä kp11,15(ovisplussa) ja kp 17(että saatas 3vrk pidättäytyminen näytteeseen)
En muista koskaan olleen noin rauhallista paitsi kun olin vast synnyttänyt.
Jaksuja kaikille <3
Liina

Hiljaista täälläkin. Huomenna alan tikutella ovista ja sormet ja varpaat ristissä, ettei mene pääsiäispyhille.

En oikein tiedä miten tähän viimeiseen inssin suhtautuisin, kun tavallaan ahdistaa sen mahdollinen lopullisuus ja toisaalta on vielä toivoa kuitenkin. Nyt on monet muut asiat elämässä kuitenkin niin hyvin, ettei ainakaan just nyt masenna. Luultavasti inssin jälkeen iskee sellaset valeraskausoireet, ettei koskaan ennen...

Kävin pe ultrassa (kp 8) ja follikkeli oli kooltaan 17mm. Lääkäri sanoi että jos ovistesti näyttää plussaa la aamuna,on inssi ma liian myöhään,mut jos plussa vasta la iltana niin sit ehtii. Tein ovistesti la klo 15 ja oli plussa,joten onko maanantaiksi varattu inssi liian myöhään (aika on klo 11.30)...?

Monennesko inssi teillä on? Mä en itse ehkä uskaltaisi enää mennä, ettei mene pahimmassa tapauksessa hukkaan sitten jos on ehtinyt jo ovulaatio menemään, mutta toisaalta mistä sit tietää vaikka se olisi ihan oikea aika. Varmaan vain itse tunnusteltava asiaa, tsemppiä kovasti, toivotaan että se ehtisi vielä kuitenkin ♡♡♡

Kolmas inssi ois,ite mietin samaa etten haluis sit turhaan mennä ja käyttää yhtä hoitokertaa siihen. Omassa kropassa kyllä tuntui että sopiva aika ois tänään,jo illalla munasarja kipuili joten munasolu irronnu varmaan jo eilen... ensi kuussa siis uudelleen kokeilu,kyllä nämä on tarkkoja juttuja aikataulun yms suhteen..harmi juttu

Mä elelen kp26 ja odottelen menkkojen alkamista että pääsen piikittämään ja varaamaan ultraa. Hermot ainakin ollut niin kireellä tänään että eiköhän ne huomenna ala.
Mäkin oon miettinyt tota inssin ajoitusta kun viimeksi meni pieleen.

Floral, onpa harmi, että plussa osui just lauantaille. Kannattaahan se vielä aamulla tarkistaa lääkäriltä, että mitä mieltä on. Itse kun oon samassa tilanteessa, eli kolmas inssi tulossa, niin haluaisin kans mahdollisimman täydellisen ajoituksen, ettei ainakaan siitä jäis kiinni. Onhan se kyllä niin ärsyttävää, kun on odottanut inssiä ja sitten se ei toteudukaan. Jaksamista!

Samaa miettinyt, kyllä tämä tuntuu sellaiselta rakettitieteeltä ja pitäisi olla vielä ennustaja kaiken lisäksi, että tietäisi miten ajoittaa kotitouhut että olisi paras mahdollinen näyte sitten inssiin jne. Mulla tuli muuten eilen sit se ovulaatio, eli kp.15. Mahtanut se folli olla jätti-iso, kun kp.11 oli jo 20mm. Onkohan tuo huono, kun ovat aina noin isoja? No, täytyy kysyä ensi kuussa sitten lääkäriltä pitäisikö irrottaa piikillä jo aikaisemmin. Jotenkin tosi vaikeaan aikaan tuli "huono"aika kierrossa, että inssi jäi nyt välistä. Viikonloppuna kaksi kaveria ilmoitti olevansa nyt raskaana, vaikka onnellinen olen tottakai heidän puolestaan, niin tuntui jotenkin erityisen pahalta kun itse tietää että kuukauden päähän meni taas seuraava toivo ja mahdollisuus.

Miten Floral meinasit huomisen kanssa tehdä? Voithan soittaa ja kertoa tuntemuksista ja testin tuloksesta ja kysyä vielä mitä he suosittelevat.

Mikä lääke DB sulla nyt siis alkaa? Kyselin tuolla aikaisemmin oletteko huomanneet muutosta kuukautisten aikana tai alkamassa? Mulla on tuo kiukku ja hermot tosi kireällä ennen menkkoja nyt hormonien aikana, olen tosi vihainen aivan pienestä.

Päätettiin miehen kanssa jo että seuraava hoito sit ensi kuussa,eli tämä ovis hyödynnettiin kotona . Ekassa inssissä mulla ehti jo munasolu irrota ja toisessa oli juuri irtoamaisillaan,tuossa tokassa lääkäri sano että ajankohta oli parempi. Mites muilla,onko missä vaiheessa teillä ollu munikset inssin aikaan?

Tänään kp 10 ja folliultra edessä. Näkee toteutuuko inssi vai ei.

Viimeks ja ekassa inssissä oli jo irronnu, mut lääkäri sano et saa ja pitää olla yhdyntöjä vaikka ite ressasin siitä pidättäytymisestä ennen inssipäivää näytteen takia (eiks ohjeissa oo et 2-5vrk).

Tiiättekö lasketaanko tää yhdeksi "inssikerraksi" jos vaan hormonit käytössä ja inssi osuis pääsiäiselle? Lähinnä mietin milloinka ivf-hoitoon..

Tsemppiä! Mä täällä arvon että onko tää kp1 vai kp27. On niin niukkaa vuotoa enkä tiiä runsastuuko tää tästä. Pitää soitella huomenna polille.

Mäki aina pohdin sitä kun mulla vuoto alkaa aina iltapäivällä/illasta. Sit ku on kysyny niin ne sanoo et eka kunnon vuotopäivä on kp1..

Mulla on tiputteluvuotoa jopa 3-4 päivää ennen kuin kunnon menkat alkaa. Pikkusen arpomista se kp 1 määrittely, mut lääkäri on ohjeistanut, että tiputtelua ei lasketa.
Näyttää siltä, että inssi on ke tai to. Mitenkähän sitä pystyis olemaan ajattelematta koko asiaa reilut kaksi viikkoa?!

Tää vuoto on hiipumaan päin. Mä luulen että limakalvo on ollut niin ohut ettei siitä kunnon vuotoa tulekaan. Söin primolutia kp15-24, kai sen päälle pitäis tulla kunnon menkat?

Primokuurin päälle pitäisi tosiaan tulla kunnon menkat.

Kuinka pitkä matka teillä on hoitavaan yksikköön kun tiedätte inssinne jo noin etukäteen? Naikkarilla kun soitetaan aika ovisaamuna ja jos sellaista ei ole antaa niin though luck. La ovista ei koskaan pääse hyödyntämään, su ovisplussan inssi tehdään vie ma.

Takaisin