Influenssarokotus

Onko muilla tullut rokotteesta oireita? Otin torstaina ja iski hirveä flunssa niin mietin johtuukohan rokotteesta.
 
Mulle ei ainakaan tullut muuta kuin pistoskohtaan paikallista kipua. Mutta muistaakseni flunssaoireet oli mahdollisia sivuvaikutuksia.
 
Olen kaksi kertaa ottanut rokotteen ja molemmilla kerroilla on joku tauti iskenyt parin päivän sisään. Voi olla toki sattumaa, mutta vähän jännittää tuo rokotteen ottaminen että sairastuuko taas. En kyllä sitä influenssaakaan haluaisi..
 
Kerroinkin jo tuolla toisaalla, mutta minulla meni tämä elokuinen kesken ja ultrassa todettiin kehityksen pysähtyneen niihin aikoihin, kun olin kuumeisessa flunssassa. En tiedä oliko influenssa. Olen ottanut rokotteen, mutta eihän se tänä vuonna ole hyvää suojaa antanut. Lääkäri sanoi, että tavallinenkin nuha-kuume voi herkillä viikoilla aiheuttaa tällaista.
 
Voi pikkis, todella paljon voimia sinulle, ihan kamala uutinen :sad001

Jokainen voi sairastua flunssaan oli piikin ottanut tai ei, valitettavasti. Minulla oli taas kova nuha/lenssu ennn joulua ja pakotin itteni olemaan koko taudin sängyssä, kaikki voimat keskitetty mun parantumiseen. Olin peloissani, mutta toistaiseksi vaikuttaisi siltä ettei tehnyt hallaa...
 
Takaisin
Top