Miulla ollu vaikeuksia ton imemisotteen kanssa. Alkuun en meinannu saada vauvaa millään ottamaan oikeaa otetta vaan hää imi pelkkää nänniä mikä sai nännit tosi kipeiksi. Vaikka vauva avasi suun isoksi yms mut en osaa tyrkätä rintaa oikein suuhu ja on vähän asennonkin kanssa hakemista. Välillä se ote näyttäs siltä et on oikein mutta tekee silti niin pirun kipeetä ja nännit välillä ihan ruvella
Yhtenä iltana Itkin jo äidilleni ja miehelleni sitä kun se ei meinaa onnistua ja tekis miel luovuttaa ja siirtyä korvikkeisiin, ollaan välillä korviketta annettu että sais nännit levätä. Maitoo tulee aika reippaasti jo ja olen välillä saanut käsin lypsettyä mitä olen antanut vauvalle. Toisaalta imettäisin ihan mielellään jotta yötkin olisi helpompia ku ottas vauvan vaa rinnalle mutta ku sais ton nännikivun loppumaan
Joku oli linkittänyt videon mistä olen yrittänyt opetella sitä otetta mutta hankalaa se silti tuntuu olevan. Miulla on viel niin isot rinnat et kyljellään imetys on hankalampaa kuin istuallaan mutta öisin ei oikein jaksas istuskella sängyn laidalla vaan mieluummin makaan sängyllä jotta voin iteki levätä samalla.
Pistän miehen tänään ostamaan nännikumit jos niistä olis vähän apua tohon nännin arkuuteen. Ja jos se ei yrityksistä huolimatta muutu kivuttomaksi niin luovutan suosiolla ja siirryn pulloruokintaan.