Imetysjutut

Meillä tehtiin kahet puolen tunnin sisällä! Siis keskellä yötä!
 
Niinkun arvelinkin; vauva nukkuu meijän sängyssä. Kitinä alkaa heti kun siirrän omaan koppaan. ja kyllä munkin mielestä on helppoa yöllä kun imettää ja typy on vieressä eikä tartte liikutella mihinkään. :) Hän kans oikein kääriytyy muhun kiinni ja nukun ilman paitaa niin siinnähän sitä on ihokontaktia kerrakseen. :grin
 
Meilläkin neiti jää halailemaan mun tissiä syömisensä jälkeen, jos imetän kyljelläni :Heartred Ja jos kans sit liikahdan vähän kauemmas, niin kohta neiti jotain touhuaa ja viskoo käsillään ja jaloillaan niin, että on takas kiinni mussa :grin Mä annan tytön nukahtaa siihen, ja sit vasta siirrän takas pinnikseensä. Öisin siis. Johtuu toki myöskin siitä, että torkahdan siihen aina itsekin :grin Luin jostain, että se johtuu oksitosiini-hormoonista jota äidillä erittyy imettäessä. Se rauhoittaa ja tuo mielihyvää.
 
kih, minnuu nauratti hirveesti ajatus tuosta imettämisestä samalla kyljellä kun siis itteeni rupesin siihen miettimään, koska niinku esim Martuti ihestään sano..pienet on tissit täälläki vaikka hitusen ovat raskauden ja imetyksen myötä kasvaneetkin :grin

Esikoista imetin tuolleen kylkeä vaihtamalla, nukku niin paljon vieressä. mut nykysin useimmiten esikoinenkin on meijän keskessä kun ekan kerran syötän aamuyöstä niin helpompi ja turvallisempi on ollu nostaa vauva omaan sänkyynsä(kehtoon) takasi.

Mie oon alkanu pelätä ettei oma maito riitä.. tuntuu et niin usein (olevinaan) olis tissillä tai et nykysin päivisin saattaa tyhjentää molemmat tissit kerralla. mut sitten jos oon korviketta tarjonnu, niin ei kiinnosta (kitinä niistä pieruista siis vaan..toivottavasti) haluaisin kuitenkin jatkaa vielä imetystä ihan huoletta useamman kuukauden.. mitäs poppaskonsteja sitä olikaan tuon maidon suhteen? :wink Vesi miulle maistuukin, et oma nesteytys sen suhteen kunnossa.
 
Täältä löytyy ennen raskautta D- kupin rinnat ja nyt menee E- kupit kaikkine maitoineen, hyvin onnistuu imetys samalta kyljeltä molemmista rinnoista :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Röllyk
mitäs poppaskonsteja sitä olikaan tuon maidon suhteen? :wink Vesi miulle maistuukin, et oma nesteytys sen suhteen kunnossa.

Ykköskalja, kotikalja (kuulemma parempi mallaspitoisuus eli pitäisi olla parempaa kuin ykkönen), imetystee, rintojen lämmitys (esim. kauratyynyllä), rintaöljy... Siinä ainakin muutama, mitä ite yritin :)
 
Mä ostin tänään imetysteetä! Tarvii huomisesta eteenpäin kitata myös sitä. Jos jois sitä aamuisin, kun nyt oon juonut aina iltaisin alkoholitonta kaljaa tölkillisen. Ni aamuisin sit teetä ja iltaisin kaljaa :grin
 
Hyi se imetystee on han kamalaa, siis jos on sitä frantsilan imetysteetä? Maistui musta ihan ruoholle, enkä oo voinu muutamaa kuppia enempää stä juoda vaikka oon yrittänyt :grin Vai onko niitä olemassa jotain muitakin, paremman makuisia kenties?
 
Tää ei oo Frantsilan, vaan joku Sonnentor-merkkinen, teen nimi on Päivänsäde Imetystee. Ainekset: Fenkoli, anis, kumina, sitruunamelissa. En oo viel maistanut kun juon ekaks aamukahvini :grin
 
Hehheh, paljastuksia luvassa! Mallailin samalta kyljeltä imettämistä ja se kyllä vois kun voiski onnistua :D käytäntöä en vielä kokeillu.

Mistä imetysteetä saa? Joskus jossain oli täällä puhetta mut en jaksa alkaa ettiä...
 
Mä ostin ton omani Kauppakeskus Myllystä (Raisiosta) sellasesta luontaistuotekaupasta ku Kuudes maku. Siellä myydään luontaistuotteita, siis lähinnä noita syötäviä & juotavia. Ja paaaaaaljon erilaisia pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä, irtokarkkimyynti-tyylisesti :)

Join nyt kupillisen sitä teetä. Ei se mitään erityisen hyvää ollut, mutta kyl sitä juo mieluummin kuin selkäänsä ottaa... :wink Laitoin teelusikallisen hunajaa mukaan ja ihan tilkan maitoa. Ihan ok tosiaan, aika paljon se sitruunamelissa siinä maistuu.
 
Juu varmaan eri verkkokaupoistakin saa, ja sit tosiaan luontaistuotekaupoista.
 
Mikä sen teen tarkotus niinkuin on? Lisätä maidontuotantoa?
 
Juu, sen jollain tapaa pitäis lisätä maidontuotantoa / auttaa maidon nousemisessa, vähän samoin kuin just kotikalja / ykköskalja / alkoholiton kalja.
 
No vanhaan ystävääni nikolaihin taas tehty tuttavuutta :) pari tölkkiä ostin eilen niin täytyypi kokeilla onko mitään vaikutusta...
 
Takaisin
Top