Imetys

Eilen imettäessä toinen rinta heru niin että meni suojasta läpi eli kyllä ainakin itselle on vielä pakko olla liivinsuojat käytössä! :o Jotenkin vain vaikea uskoa että näistä munkin rinnan läpsyköistä niinkin maitoa heruu vielä että ihan läpi menee.

Mulla aina imettäessä heruu toisestaki ja öisin pakko kans olla liivit ja suojat. On muuten ihan hanurista ku pakkp pitää liivejä 24/7 :(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Jomsuli, jep! Mullakin liivien remmeistä jo tullut iki ihanaa atooppista ihottumaa olkapäihin ja lapaluiden kohdalle. Mut eipä tuota ilmankaan pärjää jossei halua uida maidossa

Rintojen alla on kans aina jäljet vaik öisin käytänkin löysempiä liivejä. Mut ihmekös tuo ku kohta 3kk liivit päällä. Ja sit tää helle viel tähän päälle niin johan on muhineet tissit.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

ajattelin kokeilla ostaa vero modasta sellasen, äh mikä sellasen nimi on? niinku tuubitoppi muta vaan tossa tissien kohdalla? no enivei sellasen, jos se riittäis liivinsuojien kanssa, ei painais niin paljoa..

^- Bandeau? Mulla on kans sellainen tuubi mut se on vähän liian pitkä ja rullautuu. Muuten ois kyl mukava. Mulla on öisin carriwellinen pehmoliivit ja ne on just hyvät. Vaikka niiden desingnista tulee mulla mieleen synnärin verkkopökät :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Miksi muuten kaikkien imetysvaatteiden merkit pitää olla niin alleviivaavia? Multa kyllä kaikki viehättävyyden tunteet katoaa kun vedän päälle Milker-mekon ja rintsikoissa lukee kissankokoisin kirjaimin Medium Boob. Viesti menis vähän vähemmälläkin perille...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

en käytä liivejä öisin. harvemmin tuntuu märältä ja aamulla on kuiva sänky. harsolla painan sit liikaa heruvaa tissiä, jos osuu käteen.

Kyllä pitää liivit olla öisinkin. Lähes joka yö on liivinsuojat märkinä. Ja tekee oikein kipeää, kun alkaa kunnolla herumaan.

Kiitos muuten sille ihanalle ihmiselle, joka vinkkas Nan ha:sta. Se sopii loistavasti myös meidän pojalle. Ei tullu oksua yöllä :-)

Sent from my MediaPad 7 Vogue using Vau Foorumi mobile app

Hyvä että se oli sopivaa evästä! :) pysyy sit jotain sisälläkin.

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Vauva syönyt 2 tunnin aikana molemmat tissit kahteen kertaan ja nyt ollut tissillä taas 30 min!!! :D Luulis taas nukkuvan tänkin yön ;)

Haha, joo ja miks tosiaan imetysliivien pitää olla "milk - jotain" ? Mullakin on nyt HotMilkit tukemassa tissejä :D

Meillä alettiin Nan Ha kokeilu ja poika on paljon rauhallisempi. Miks tätä ei oo aikaisemmin tultu kokeiltuu..? Varmaan siks et meil on ollut kaapis noita Nan1 maitoi niin älyttömästi. Toivottavasti tää rauhallisuus jatkuu. :)

Mä yritin kanssa vinkata tota Nan ha:ta kummipojan perheelle kun paljon pulautteleva vauva heillä. Harmikseni eivät taida kokeilla tuota, odottavat vaan että kiinteät auttavat vaivaan.

Uusi ilmiö... öisin heruu maitoa hirveesti. Tissit meinaa pakahtua ja vuotaa jonkin verran. Kainaloiden vieressä tuntuu oikeen muhkuroita jotka häviää imetyksen jälkeen. Pojan eka unipätkä on n. 5 tuntia.

No nyt on tiheän imun vaihe päällä. Maratonit ovat palanneet iloksemme, ja ylensyönnistä johtuva pulauttelu. Öisinkin heräillään tavallista enemmän.

Ekan kuukauden aikana mulla oli varmaan parempi hormonihuumaus suojaamassa väsymykseltä, nyt tää nimittäin tuntuu hieman vaativalta. Mutta pian varmaan palataan normaaliin, ja onhan se hienoa että muksu osaa näin pontevasti tilata lisää maitoa.

Mun toinen tissi ei tunnu enää heruvan juurikaan! Pelottavaa. Tytöllä kun on vähän huono ote, niin kuulee napsumisesta kun maitoa tulee. Nyt sitä ei tule ja tyttö vain venkoilee. Olen joutunut siirtymään yhden tissin syöttämisestä kahden tissin systeemiin.

En tiedä voiko se vaikuttaa näin paljon, kun jätin kaikki herkut pois ruokavaliosta.. :(

Takaisin