Mitäs sitte, jos pulloilee? Eli siis syötetäänkö vaan kerran per pullo ja sit pitää keittää pullo ennen seuraavaa käyttöä? Vai voiko esim. pari kertaa syöttää samasta pullosta? Ei suoranaisesti liity imetykseen, mutta ruokintaan kumminkin...
Mun kaveri opasti mua, et kaikkia tutteja ei saa keittää, menevät pilalle. En nyt muista mikä materiaali oli kyseessä, mut tarkastakaa ennen ku heitätte veteen..
En mä nyt aatellut joka syötön jälkeen niitä pulloja pestä!?( sikälimikäli bebe edes pulloa huolii) Pesu ja kuivumaan, keitto kerran päivässä mut jos nyt jää joku päivä väliin niin eikai se nyt mikään katastrofi ole...
Kaikki mun näkemät tutit on saanu ja pitäny keittää, mutta en oo kyllä näissä(kään) jutuissa ihan ajan hermolla.
Lyyti kirjotteli ihan asiaa. Pullosta maito tulee niin paljon helpommin, että vauva vetäsee melkein huomaamattaan liikaa tavaraa massuun. Siis jos sitä koko ajan tyrkytetään. Eli toi lisämaitoasia kannattaa kattoa tilanteen mukaan, eikä lähteä varmuuden vuoksi tumppaamaan lisää. Oon törmänny korviketta saaneeseen tyttöön, joka oli saman ikänen ku meijän tyttö, mutta varmaan puolet suurempi ja siis (jos vauvasta voi näin sanoa niin) ihan oikeesti lihava, ei se niin paljoa pitempi ollut. Tää äiti kertoili niitä määriä, mitä sitä korviketta meni päivässä ni se oli litroissa mitattava määrä
Mie oon kans niin pihalla noista pullojen sun muiden keittämisistä. Ja mitenkäs noitten rintakumien kanssa, pitääkö nekin keittää joka imetyskerran jälkeen? Ja sitte kun niille kumeille on se säilytysrasia niin pitääkö sekin aina keittää myös?
^ Kuulostaa aika rastilta, jos joka kerran jälkeen pitäis keittää. Entä jos niitä kumeja tarvii tunnin välein? Eihän sitä pääse hellan äärestä mihinkään!
Asiastahan en taas mitään tiedä, mutta luulis ihan peruspesun olevan ok ja välillä keitto. Eihän niitä ite tissejäkään joka imetyksen jälkeen keitetä...