Suihkutissi bongattu! Imetin tänään ja irrotin vauvan hetkeksi tissistä et ois petrannut imuotteen kunnolliseksi ja jumaleisson sieltä oikeesti suihkusi sitä maitoa! Olin ihan hämmentynyt, en oikeesti ollut tajunnut että suihkutississtä oikeesti _suihkuaa_ maitoa.

Ton syöntikerran jälkeen tulikin puklu, en ihmettele.
Tuottaako teillä molemmat tissit yhtälailla maitoa? Musta tuntuu et mulla oikee tissi on aina tyhjempi ku vasen, tuntuu et vasemmasta vois aina syöttää pari kertaa peräkkäin ku oikeen täyttymisessä tuntuu aina kestävän tovi. Maitoa kyllä todistetusti tulee molemmista mut oikee tuntuu olevan hitaampi tuottaja jos sellanen on mahdollista. Oikee tissi kyl tuntuu vuotavan vasempaa enemmän koko ajan, tänään oon vaihtanut liivinsuojia varmaan viidesti ja oikee aina märempi...
Vihaan imetysliivejä. Kävin eilen ostaa kahdet,joista toiset on jees(niissä kaarituki) mutta nää toiset oli ihan floppi. Sovituskopissa tuntuivat ihan jees mutta kotona totesin flopiksi. Ostin nää pehmeet ja kaarituettomat lähinnä öitä varten(kaarituellisia en pysty öisin pitää, painaa liikaa) mutta kyljellään nukkuessa nää lollerot pysy kuopissaan ja liivinsuojatkin lähtee heti karkoteille ->maitoa valoo paidalle ja pitkin poikin.
Mut muuten kyllä tää imetys on ihan jees. Tyttö on tissillä päivästä riippuen 8-13 kerta/vrk ja en muista milloin ois kestänyt 20min kauempaa syöminen. Oon oppinut lopettaa ruokailun kun tyttö ekan kerran päästää irti, joskus sen jälkeen ottaa tissin uudestaan suuhun mutta siitä seuraa aina vaan puklu, likka välillä ahnehtii niin ilkeä äiti rajottaa

Pikkuhiljaa alkaa olee helpompi lähtee kotoa, kun ruokailujen välillä on minimissään se 1,5h. Toki päiväytmi on vielä hakusessa mut askel kerrallaan:)