Joo, mä laitankin tän tänne. Minähän kävin ostamassa ne uudet imetysliivit toissapäivänä. Ne tuntuivat liikkeessä oikein hyviltä, mutta kotona sitten eivät istuneetkaan enää oikein mitenkään. Eilen mulla oli ne päällä, niin tissit tursui niistä, ja toinen pulpsahti ulos kokonaan.
No itkuhan siinä meinasi päästä, kun ne maksoi 60 euroa, ja olin pitänyt niitä jo päivän, niin ei niitä enää oikein voinut palauttaakaan. Ja tarve on tosi suuri, mutta ei mulla ole nyt varaa niitä ihan joka päivä ostella. No, menin kuitenkin vähän nolona sinne liikkeeseen selittämään, että mä en käytännössä pysty niitä liivejä käyttämään, enhän mä voi mennä julkisilla paikoilla tunkemaan tissiä takaisin liiveihin... Myyjän kanssa katottiin sitten sitä, ja kyse oli ihan siitä, että kun ostin, niin rinnat olivat tyhjät, ja silloin ne liivit olivatkin ihan passelit. Nyt toinen rinta oli täysi, ja yhden kuppikoon isompi.
No, palveleva liike, sain toiset liivit puoleen hintaan, ja nuo jäävät odottamaan niitä aikoja, kun maitoa tulee vähemmän, niin varmaan ovat ihan passelit. Mutta allekirjoitan ton Kyuminin neuvon, aika isoja muutoksia tuli mulla ihan saman päivän sisälläkin. Varmaan on hyvä odottaa ihan kunnolla sitten joskus, kun normiliiveihin siirtyy.
(ai niin, mulla kuppikoko oli nyt G, että ei ihme, kun niskat ovat olleet jumissa.
)