Ketäs meitä imettäjiä vielä on? Onko joku vieroittanut tai aloittanut sitä ja miten on onnistunut?
Mä olen vähän huuli pyöreenä tän lopettamisen kanssa. Vähän kateellisena kuuntelen niitä "meillä lopetti itse kymmenkuisena" -juttuja, tuo varmaan lopettaa itse kouluikäisenä...
Ja käly sanoi, että sai lopetettua niin, että lakkasi tarjoamasta, ja antoi tissiä vain silloin, jos lapsi itse pyysi. No, tätä olen noudattanut jo pari kuukautta, ei ole auttanut. Ja sitten sain tähän jatkoneuvon "ole niinkuin et ymmärtäisi", yritetty joo, mutta vähän vaikeaa, kun tyyppi tulee repimään mun paidan helmaa ylös.
Yksi kaveri sanoi, että lähti lopulta viikonlopuksi Helsinkiin, kun ei muuta keksinyt, olen vitsaillut, että teen samoin, mutta nyt alkaa näyttää todennäköiseltä, että se on ainoa keino.
Jotenkin tuntuu, että imetystukea ja neuvoa on saatavana vaikka kuinka paljon silloin aluksi, mutta nyt kun pitäisi lopettaa on asian kanssa aivan yksin. Neuvolassakin yritin tästä jutella, mutta sain lähinnä myötätuntoa, mikä toki on parempi kuin ei mitään. Ja joo, tiedän, että asialla ei periaatteessa ole kiire, mutta itse alan olla ihan kypsä tähän touhuun. Olen ollut jo pitkään, mutta ajattelin, että vuoden ikäiseksi saa olla tissihiiri ihan rauhassa. Haluaisin jo tavallisia rintsikoita ja tavallisia paitoja, haluaisin laittaa juhliin päälle mekon...