Mä en oo missään vaiheessa voinu lähtee minnekään.. aina pitäny sen mukaan suunnitella lenkit ja reissut kauppoihin yms, et poika on just imetetty. Meidän poika on myös nimittäin hoidattanut mielipahaansa ja vatsavaivojaan tissillä(että mä ootan, et sen rautalisän saa lopettaa!). Eli monesti riittänyt, että pääsee tissin viereen syliin pitämään utareesta kiinni.. hoidappa tällainen lohdutus prisman kassalla.. buah.. Et ei oo ollu ihan helppoo aina meilläkään, mut onneks tissillä saanu pojan kasvatettua. Ajattelin ensi viikolla alkaa jo kokeileen vähän pottua tai bataattia.. bataatti ois makeempaa ja helpommin sulavampaa kai, mutta aattelin kuitenkin kokeilla eka pottua... kattoo sit, miten masulle sopii. On niin potra poika jo, et tuskin kauheen kauan enää pelkällä maidolla pärjää.. ens maanantaina sen taas neuvolassa näkee, kui paljon on viime kerrasta kasvettu.. :)
Mulla on nännit kyl jo niin parkkiintuneet, et saa roikkua iha rauhassa tissillä toi poika jos tykkää.. ei tunnu enää missään.. Alkuunhan ne ihan veresti noi nännit ja laitoin lansinohia mut luovuin siitäkin pikkuhiljaa kokonaan..
Ja kyllä toivon kovasti, et jaksaa imee tissimaitoa kiinteidenkin lisäksi. Ainakin mulle oli vauvana kelvannu vuoden ikäiseksi asti hyvin kiinteiden kaverina tissimaito. Jos ei, nii sit ei.. kaikkee saa aina toivoa ja haaveilla. :D