Oi kuinka jännää!!Mitä ilmeisimmin se tuhrupäivä oli ovisTää testi on tehty äsken ihan huvikseen ja tommonen ihan haalee viiva ilmestys
Tarttee aamulla testailla uudestaan
![]()
Jospa olisi sittenkin tärpännyt!Mulla on ihan järkyttävä turvotus noussut viime päivinä. Tämmönen kunnon pullataikinafiilis

Tää testi on tehty äsken ihan huvikseen ja tommonen ihan haalee viiva ilmestys
Tarttee aamulla testailla uudestaan
)

Kun usein vielä kuulee, että imetyksen kanssa raskautumisessa on haasteita. Onko aiemminkin onnistunut näin nopeasti?
?
Ja esikoinen tuli vähän just samalla tavalla, että luotettiin muka varmoihin päiviin, mutta oltiin puhuttu, että piakkoin vois antaa tulla, jos on tullakseen, vaikka oltiin oltu yhdessä melko vähän aikaa (mulla on syömishäiriötausta, niin pelkäsin etten välttämättä tule helposti raskaaksi):) Ilmeisesti meidän geenit sopii hyvin yhteen tai jotain, kun on tärpännyt nyt kahdesti näin nopeasti

sillehän se rfsu näyttikin!! Ny toivotaan ettö kaikki on kohdallaan!!
että joo. Voihan se olla ettei kaikki kierrron vaiheet toimi. Mulla vuotaa tissitkin vielä yksinään imetyksien välillä niinku vauva-aikaa
Sillon ku kakkosen jälkeen imetysaikana raskauduin niin hän oli kans 1,5v ja yöt meni syömättä ja päivät käytännössä vain unille mennessä lupsutti. Toki olin 5v nuorempikin