Imettävät kuumeilijat

Ovisfinnejä ollut täälläkin, nyt jo useassa kierrossa. Joskus ensimmäisissä kierrossa herätti toiveita, kun mulla on kaikissa raskauksissa tullut hormonien toiminnasta näitä. Plaah, on nää odottavan päivät pitkiä
Jooo ei nää enää näköjään raskauksista kerro. Just aamulla miettin et miten esikoisen aikaan oireet oli jotenki ”uusia” ja kertoi jollain tavalla että nyt jotakin on eritavalla. Ja plussahan se oli. Sittemmin on ollu jos ja mitä kiertoa ja oiretta ja pilkkua ja näppyä ja oloa ja oksennusta joka ei oo kertonu yhtään mistään. Kai sitä on jo niin kyllästetty kaikilla hormoneilla ettei mikään tunnu missään :hilarious:
Oikeastaan ainoa semmonen ”ehkä” oire oli osassa raskauksia ne kipuilut liian aikaisin ja se et maha turposi kovaksi. Näissä negoissa saattaa turvottaa ja muuta mutta ei oo niitä repiviä kipuja ja turvotus laskee esim aamuun mennessä.

Täällä dpo8 ja olot pelkkää pääkipua ja räkistä. Vaikka moni olo olis taas ”kohdillaan” niin maha on tyhjä ja lituska ja kaikki kipuilut puuttuu. Ovistestin tein huvikseen aamulla, ihan vitivalkoinen odotetusti :wink teinpähän ennenku otan kovempia kipulääkkeitä päänsärkyyn.

Eikö teillä muilla mee maito ihan sika tiukalle oviksen aikaan/ ennen menkkoja :confused:o_O?? Mulla on taas kolmatta päivää niin tiukalla että yöt menee syömättä kuin itsestään kun lapsi ei jaksa tehdä töitä herumisen eteen. Menee reilusti puol tuntia jos yritänkään imettää. Kiukustuuhan se mut viime yönä tyytyi jo pelkästään kainaloon ottamiseen :hilarious:

Eikö teillä muilla mee maito ihan sika tiukalle oviksen aikaan/ ennen menkkoja :confused:o_O?? Mulla on taas kolmatta päivää niin tiukalla että yöt menee syömättä kuin itsestään kun lapsi ei jaksa tehdä töitä herumisen eteen. Menee reilusti puol tuntia jos yritänkään imettää. Kiukustuuhan se mut viime yönä tyytyi jo pelkästään kainaloon ottamiseen :hilarious:

Mulla on alusta asti ollut suihkutissit. Nyt kun imetystä on takana jo 10 kk ja maidon määrä on selkeästi vähentynyt/tasaantunut, ei onneksi suihkua enää ihan samalla tavalla, mutta paljon tulee kuitenkin. Varmaan sen takia en oo vielä huomannut, että jossain kierron vaiheessa olisi tiukemmilla.

Mulla on alusta asti ollut suihkutissit. Nyt kun imetystä on takana jo 10 kk ja maidon määrä on selkeästi vähentynyt/tasaantunut, ei onneksi suihkua enää ihan samalla tavalla, mutta paljon tulee kuitenkin. Varmaan sen takia en oo vielä huomannut, että jossain kierron vaiheessa olisi tiukemmilla.
Mulla oli alussa kans suihkuavat. Tuo heruminen lähtee normaalisti ihan ok ja jopa vuotavat yksinään. Sillon ku tiukalla lapsi saa luputtaa ties kuinka eikä meinaa alkaa herua. Eikä silleen vuoda yksinään. Kun menkat alkaa heruminen toimii taas normisti. Oviksen aikaan tätä on tyyliin päivän (olisko sillon estrogeenihuipun kohdalla) mutta ennen menkkoja useamman pv.

Ei :angry7:sick009:sick009:sick009:sick009
Nyt nostan kädet pystyyn. Nyt myönnän, että ihmisen mieli on pahempi kuin koskaan uskoisikaan. Minä vanha konkari, vuosikausien lapsettomuudesta kärsinyt. Yhä edelleen annan sille pirulle jonkun ihme sormen joka ikinen dpo8 :violent001
Oon palellu aivan järkyttävästi. Tämä ero on ollu suuri viimeisiin kiertoihin joissa oon hikoillu yöt ja tukehtunu päivät lämmönnoususta(luge) huolimatta. Tukka meni kaks pv sitten aivan kummalliseksi. Oon voinu pahoin pari pv mitä ei edellisissä lugekierroissa oo vielä ollu. Siihen hennot mutta voimistuvat alamahajomot. Illalla sammuin pienimmän viereen ja kun heräsin joka rööri oli aivan tukossa vaik just räkätauti helpotti. Alapääkin tuntu turvonneen ja valutti valkkaria. (No hei. Menkkojen alku olis oikeesti ilman lugea) No siitäkös pieni perkele hyppää olkapäälle :taunt010 Mietin jo paniikissa että miten sanon miehelle. Oikeesti. MIETIN!! No toki myös mietin et kuvittelen ja aamulla testi on blankko mutta nostan kädet ylös ja myönnän että annoin ajatukselle vallan. :angryfire
Joo en oo raskaana. En todella. Enkä oikeasri edes epäilly. Voi vatun idiootti mikä pässi ihminen on

Ainii. Tähän vielä yhdistyi se että maito joka on ennenki ollu tiukassa on aivan älyttömän tiukassa. Lapsi kieltäytynyt pari päivää juurikaan imemästä. No johan nämä nyt idiootinkin pitäs tajuta että ihan normaalia vaihtelua. Mikä pistää älykkään ihmisen kuvittelemaan mitään :violent001 ääliö!!

Noilla dpoilla ei nyt välttämättä vielä testissä edes näkyisi:) mulla ei onnistunutkaan raskaus ollut vielä leffaviivat 4pv menkkojen pois jäännin jälkeen, millon testasin ekaa kertaa.

Mutta kieltämättä joka kierto näillä päivillä tekis mieli läpsiä itseään, kun kuvittelee kaiken näköistä, turhaan. Mutta pitäähän se toivoa, mitä mieltä tässä muuten olisi:)

Noilla dpoilla ei nyt välttämättä vielä testissä edes näkyisi:) mulla ei onnistunutkaan raskaus ollut vielä leffaviivat 4pv menkkojen pois jäännin jälkeen, millon testasin ekaa kertaa.

Mutta kieltämättä joka kierto näillä päivillä tekis mieli läpsiä itseään, kun kuvittelee kaiken näköistä, turhaan. Mutta pitäähän se toivoa, mitä mieltä tässä muuten olisi:)
Ääh no juu ei. Mut jos kaikki edelliset raskaudet (poislukien tämä vika ylläri, toki silloinki oli vahvat viivat Päiviin nähden) on näkyny aikaisin (ovis ollu osassa varma ja hoidoissa alkion ikä/siirto toki aivan varma) nii en mä jaksa ihmeisiin uskoa :hilarious: enää.

Ja tää on oikeastaan aina sama kaava. Dpo8 iskee se ”olo” ja kun dpo9 testaat tyhjää tikkua tikusta riippumatta niin kaikki olotkin suunnilleen ”häviää” :hilarious:

On kyllä tuttua tuo, että joka kuukausi, oli sitä edes talleteltu oikeaan aikaan tai ei, sitä tuntuu, että jospa sittenkin tällä kertaa oireet viittaa raskauteen.

On kyllä tuttua tuo, että joka kuukausi, oli sitä edes talleteltu oikeaan aikaan tai ei, sitä tuntuu, että jospa sittenkin tällä kertaa oireet viittaa raskauteen.
Kyllä! Vaikka miten päättää että en enää ikinä lankea tällaiseen

Ei :angry7:sick009:sick009:sick009:sick009
Nyt nostan kädet pystyyn. Nyt myönnän, että ihmisen mieli on pahempi kuin koskaan uskoisikaan. Minä vanha konkari, vuosikausien lapsettomuudesta kärsinyt. Yhä edelleen annan sille pirulle jonkun ihme sormen joka ikinen dpo8 :violent001
Oon palellu aivan järkyttävästi. Tämä ero on ollu suuri viimeisiin kiertoihin joissa oon hikoillu yöt ja tukehtunu päivät lämmönnoususta(luge) huolimatta. Tukka meni kaks pv sitten aivan kummalliseksi. Oon voinu pahoin pari pv mitä ei edellisissä lugekierroissa oo vielä ollu. Siihen hennot mutta voimistuvat alamahajomot. Illalla sammuin pienimmän viereen ja kun heräsin joka rööri oli aivan tukossa vaik just räkätauti helpotti. Alapääkin tuntu turvonneen ja valutti valkkaria. (No hei. Menkkojen alku olis oikeesti ilman lugea) No siitäkös pieni perkele hyppää olkapäälle :taunt010 Mietin jo paniikissa että miten sanon miehelle. Oikeesti. MIETIN!! No toki myös mietin et kuvittelen ja aamulla testi on blankko mutta nostan kädet ylös ja myönnän että annoin ajatukselle vallan. :angryfire
Joo en oo raskaana. En todella. Enkä oikeasri edes epäilly. Voi vatun idiootti mikä pässi ihminen on

Tiedän tunteen :sad001 Aina sitä alkaa kuvitella kaikkia oireita ja mieli laukkaa jo ties kuinka pitkälle eteenpäin (muille kertomiseen, laskettuun aikaan jne.). Ja sitten tekee sen negatestin, niin tuntee olonsa niin tyhmäksi. Että miten taas sorruin tähän, vaikka olin jo päättänyt, ettei enää. Tsemppiä! :3some

Kiitos teille :smiley-angelic003 tää on ainoa paikka minne purkaa. Kotona pitää vaan manata hiljaa vessassa peilikuvalleen ja vihellellä miehen edessä muina naisina :smiley-angelic006 :laughing001
Kattelin tuossa että oon tehny plussatestit 3+2-3+4 ja viimestään dpo10 ja ovis ollu aina kp 16 jälkeen aikaisintaan. Viivat ollu toki hailut mutta silti miehen mentävät joten sikäli omalla kohdalla lähestulkoon tiedän että turha elättää mitään ihme toiveita kovin myöhäisistä plussista :smiley-ashamed005

Heips!

Meillä on 1,5 v tytär, joka edelleen tissittelee. Seuraavassa kierrossa ois tarkoitus jättää ehkäisy kokonaan pois(tällä hetkellä mennään "varmoilla päivillä"), mutta saa nähdä plussataanko jo tässä kierrossa, kun meillä oli ehkäisemätöntä kp 9 ja kp 17 oli vaaleanpunaista alkkareissa:shy:
Nyt kp 30 ja kaks viimeisintä kiertoa on ollut 25 päivää mutta välillä on ollut 33 päivääkin kierto, joten ajattelin vasta pe testailla, mikäli ei oo menkat alkanu:happy:

Heips!

Meillä on 1,5 v tytär, joka edelleen tissittelee. Seuraavassa kierrossa ois tarkoitus jättää ehkäisy kokonaan pois(tällä hetkellä mennään "varmoilla päivillä"), mutta saa nähdä plussataanko jo tässä kierrossa, kun meillä oli ehkäisemätöntä kp 9 ja kp 17 oli vaaleanpunaista alkkareissa:shy:
Nyt kp 30 ja kaks viimeisintä kiertoa on ollut 25 päivää mutta välillä on ollut 33 päivääkin kierto, joten ajattelin vasta pe testailla, mikäli ei oo menkat alkanu:happy:
Teretuloa Anna Sofia ja peukut!! Tuhru voi joskus olla myös oviksen aikainen vuoto? Olen kuullu semmoisestakin :)? Olisko ovis voinu olla kp17 tienoilla?

Mun on pakko lopettaa luget tänään. Öistä ei tuu mitään, olen niin kujalla että en kestä heräilyjä. Maito tiukalla että lapsi herää kukonlaulun aikaan :hungover: Ovistesti on puhtaan valkoinen joten sitäkään ei tarvi miettiä (en tosin epäillytkään muuta). Hankala kun noi tekee noin vahvat sivuvaikutulset :inpain:

Iskee tää vanha tuttu menkkamasennus :sad001 ei se että negaa tulee vaan ehkä se että oma tyhmyys ärsyttää. Että antaa itsensä luvan/mahkut toivoa raskautta ja kyttää oviksia ja leikkii kakskymppistä siinä suhteessa :sorry: Pitäs ottaa kai vaan etäisyyttä koko asiaan ettei tämä ala taas viedä leijonan osaa ajatuksista.
Tuntuu vaan et kun on kotona lapsen kans nii on ”aikaa” olla tämän asian äärellä. Ja sit ku yrittää olla olematta niin kurkkii ihmisten kuulumisia kuitenkin :confused1
Kaveri on vielä lapsettomuushoidoissa ja ”joudun” olemaan tukena ja silleen.. tuntuu et on liian lähellä näitä asioita tällä hetkellä kun pitäs olla mieluummin katkaisemassa piuhoja sairaalassa tai asentamassa kierukkaa :sick009

Laitanpa tähän vastaisen varalle. Etten taas ens kierrossa innostu. Nämä EI oo oireita raskaudesta. Sama lääke ja silti erilaiset oireet riesana:
JA LISÄKSI nää olot alkaa kätevästi tuossa dpo 7-8 korvilla.
Pahan olon aallot. Heikotus ja äkkilliset voimattomuuskohtaukset. Hajuherkkyys. Väsymys. Pyörrytys. Palelu. Mieliteot. Itkuisuus ja herkkä/tunteikas olo. Runsas valkovuoto kierron lopulla. Alamahajomot. Nippailut ja nappailut. Tissituikket ja muut nänniolot. Sydämen tykytys ja nopea syke ja hengästyminen. Nenän tukkoisuus. Hiusten rasvoittuminen ja kunnon muuutos. Finnit ja naaman epäpuhtaudet. Just name it.

Ei. Nää ei (omalla kohdalla) kerro kuin keltarauhaslääkkeen tymäkästä vaikutuksesta :sour:
Nih:shifty:

Laitanpa tähän vastaisen varalle. Etten taas ens kierrossa innostu. Nämä EI oo oireita raskaudesta. Sama lääke ja silti erilaiset oireet riesana:
JA LISÄKSI nää olot alkaa kätevästi tuossa dpo 7-8 korvilla.
Pahan olon aallot. Heikotus ja äkkilliset voimattomuuskohtaukset. Hajuherkkyys. Väsymys. Pyörrytys. Palelu. Mieliteot. Itkuisuus ja herkkä/tunteikas olo. Runsas valkovuoto kierron lopulla. Alamahajomot. Nippailut ja nappailut. Tissituikket ja muut nänniolot. Sydämen tykytys ja nopea syke ja hengästyminen. Nenän tukkoisuus. Hiusten rasvoittuminen ja kunnon muuutos. Finnit ja naaman epäpuhtaudet. Just name it.

Ei. Nää ei (omalla kohdalla) kerro kuin keltarauhaslääkkeen tymäkästä vaikutuksesta :sour:
Nih:shifty:

Joo sama! Joka kierrossa näitä samoja. Siks ei jaksa innostua. Innostun vasta kun testi (toivottavasti joskus vielä) antaa siihen aihetta. En oo kuukausiin edes jaksanut r-testejä tehdä. Kyllästynyt näihin ikuisiin negoihin.

Joo sama! Joka kierrossa näitä samoja. Siks ei jaksa innostua. Innostun vasta kun testi (toivottavasti joskus vielä) antaa siihen aihetta. En oo kuukausiin edes jaksanut r-testejä tehdä. Kyllästynyt näihin ikuisiin negoihin.
Todella. Mäkään en oo tehny kun ovistikkuja. Nekin blankkoja nii ei tarvi vaivautua tekemään r-testejä.
Mietin jos vaan tekis noi ovistikut pois mitä jemmassa ja menis sit vaan ”olojen” mukaan. Alottas luget mahd myöhään loppukietoon ja silleen.

Varmaan kandee kokeilla mikä itelle paras. Mun on pakko aloittaa mahd. Pian ovulaation jälkeen. Muuten jää tiputtelut päälle (alkaa ovulaatiosta). Yhden kierron kokeilin aloittaa vasta dpo3, vuosin kivat 30 päivää sit:bag:

Takaisin