Imettävät kuumeilijat

Mitä ilmeisimmin se tuhrupäivä oli ovis:pompus:Tää testi on tehty äsken ihan huvikseen ja tommonen ihan haalee viiva ilmestys:shy: Tarttee aamulla testailla uudestaan:happy:
Oi kuinka jännää!! :nailbiting: Jospa olisi sittenkin tärpännyt!

Mulla on ihan järkyttävä turvotus noussut viime päivinä. Tämmönen kunnon pullataikinafiilis :dance008
 
Heippa! Ehdin nyt vasta laittaan tänne kuvaa ja viestiä, mutta tosiaan aika haalea oli tuo aamunkin testi(alapuolella), että saa nähdä kuin käy:nailbiting:
Aattelin rauhottua viikonlopun ja testailla uusiks vasta ma(ellen sitten sorru ostamaan digiä tänään:woot:):shy:
Hyvää viikonloppua kaikille:Heartpink
 

Liitteet

  • IMG-20190920-WA0000.jpeg
    IMG-20190920-WA0000.jpeg
    24 KB · Katsottu: 186
Heippa! Ehdin nyt vasta laittaan tänne kuvaa ja viestiä, mutta tosiaan aika haalea oli tuo aamunkin testi(alapuolella), että saa nähdä kuin käy:nailbiting:
Aattelin rauhottua viikonlopun ja testailla uusiks vasta ma(ellen sitten sorru ostamaan digiä tänään:woot:):shy:
Hyvää viikonloppua kaikille:Heartpink
Jospa se siitä!! Peukut. Nämä rfsut on vähän kahdenlaisia. Joko ei anna kunnon viivaa tai antaa väärää viivaa. Mut mun mielestä tos kyl on ihan väriäkin. Osta PC, se on herkkä!
Onks sul mitään puoltavia oloja?? Paitsi etttä menkat ei oo alkanu?
 
Jospa se siitä!! Peukut. Nämä rfsut on vähän kahdenlaisia. Joko ei anna kunnon viivaa tai antaa väärää viivaa. Mut mun mielestä tos kyl on ihan väriäkin. Osta PC, se on herkkä!
Onks sul mitään puoltavia oloja?? Paitsi etttä menkat ei oo alkanu?
On joo, painon tunnetta mahassa/turvotus ollu jo jonkin aikaa, lepatus/kutittelut/nipestely vatsanpohjassa, pissahätä, palelu, huimaus, nälkä ja sit vaan SE tunne, että on raskaana:shy:
Ostin nyt digin, Katotaan uskallanko tehdä:nailbiting::grin
 
Heippa! Ehdin nyt vasta laittaan tänne kuvaa ja viestiä, mutta tosiaan aika haalea oli tuo aamunkin testi(alapuolella), että saa nähdä kuin käy:nailbiting:
Aattelin rauhottua viikonlopun ja testailla uusiks vasta ma(ellen sitten sorru ostamaan digiä tänään:woot:):shy:
Hyvää viikonloppua kaikille:Heartpink
Mun mielestä tuo tämän päivän viiva näyttää jo vahvemmalta kuin eka testi! :gen014
 
Anna Sofia minkä ikäinen sun imetettävä on nyt ja kuinka tiheästi imetät? Ihana kuinka nopeasti teillä tärppäsi! :Heartred Kun usein vielä kuulee, että imetyksen kanssa raskautumisessa on haasteita. Onko aiemminkin onnistunut näin nopeasti?
 
Anna Sofia minkä ikäinen sun imetettävä on nyt ja kuinka tiheästi imetät? Ihana kuinka nopeasti teillä tärppäsi! :Heartred Kun usein vielä kuulee, että imetyksen kanssa raskautumisessa on haasteita. Onko aiemminkin onnistunut näin nopeasti?
Meidän pimu täyttää just tänään 1v 7kk ja palasin töihin elokuun alusta ja isi jäi tytön kanssa kotiin, niin imetyskerrat on vähentyneet n. 3 kertaan vuorokaudessa, viikonloppuisin sitten selvästi useammin:wink
Vähän epäuskoinen olo itselläkin vielä, kun ei tosiaan vielä oltu jätetty kokonaan ehkäisyä pois, mutta seuraavasta kierrosta oli tarkoitus jättää:joyful: Ja esikoinen tuli vähän just samalla tavalla, että luotettiin muka varmoihin päiviin, mutta oltiin puhuttu, että piakkoin vois antaa tulla, jos on tullakseen, vaikka oltiin oltu yhdessä melko vähän aikaa (mulla on syömishäiriötausta, niin pelkäsin etten välttämättä tule helposti raskaaksi):) Ilmeisesti meidän geenit sopii hyvin yhteen tai jotain, kun on tärpännyt nyt kahdesti näin nopeasti:shy:
Enkä malttanut odottaa digin tekoa maanantaihin..:wink
 
Kai se nyt on uskottava, ihanaa!!:joyful::Heartpink
Oho onneaaa :smiley-angelic003:blob6 sillehän se rfsu näyttikin!! Ny toivotaan ettö kaikki on kohdallaan!!


No joo! Mä laskin et mä imetän varmasti yli 10x vrk vielä ja siihen päälle muutamat huvilussutukset :smiley-ashamed005 että joo. Voihan se olla ettei kaikki kierrron vaiheet toimi. Mulla vuotaa tissitkin vielä yksinään imetyksien välillä niinku vauva-aikaa :smiley-ashamed008 Sillon ku kakkosen jälkeen imetysaikana raskauduin niin hän oli kans 1,5v ja yöt meni syömättä ja päivät käytännössä vain unille mennessä lupsutti. Toki olin 5v nuorempikin :laughing014
 
Oliks sulla silleen (sori en jaksa kaivaa taaksepäin) että ovis oli oletettua myöhemmin vai olitko sä tikuttanu aikaisemmin vai miten tää ny meni? Se tuhru oli kp17 mut miten se suojaamaton sit oli sillo vai eikö sul ollu silloin ”ovisoloja”? Siis ihan mielenkiinnosta ku kuulostelen aika omaa kroppaa toiveikkaana :angelic:
 
Takaisin
Top