Ristus, ku on ollu haipakkaa ettei oo ehtiny täälläkään käydä! Menkkojen alkua odotellaan, mahassa juilii siihen malliin et varmasti viim huomenna alkaa.
Vkonloppuna oli meidän vauvan 1v juhlat, yyyyyh niin hänestäkin kuoriutui taapero. Mihin se vuosi oikein meni?! Oon ollu todella tunteellinen ja herkillä koko vkonlopun, varmaan just noi menkat... Nii joo ja me saatiin vkossa myytyä meidän asunto ja päästään muuttamaan ihanaan omakotitaloon
Vkonloppuna oli meidän vauvan 1v juhlat, yyyyyh niin hänestäkin kuoriutui taapero. Mihin se vuosi oikein meni?! Oon ollu todella tunteellinen ja herkillä koko vkonlopun, varmaan just noi menkat... Nii joo ja me saatiin vkossa myytyä meidän asunto ja päästään muuttamaan ihanaan omakotitaloon

Ainoa mikä iän myötä sitten on on se että luteaali on tosi lyhyt ilman imetyksiäkin.
sanoin sit vaan öitä ja käänsin kylkee
En tiiä! Ärsyttävää. Ja eikä vähiten tän yrityksen kans vaan mielestäni se on muutenkin tavallaan loukkaavaa. Sit aina viisastellaan kaikkialla että akat ei halua ja pihtaa ja seksiä on liian vähän . Haistakoot 
typerää. Ja sanos sit suoraan jos a)ei haluta tai b) raskausmahku on syy haluttomuuteen. Kun kysyn tätä asiaa niin aina tulee vaan selitys että ku on stressiä ja lapset ja univelkaa töistä. Mut väkisin tulee semmonen ”great”-fiilis.. että olen vissiin tosi haluttava kun saa väkisin kammeta panopuuhiin 
. Mutta joo. Huokaus!! 
Onhan toi ny pyllystä!! Sitäpaitsi letrot on vähä kinkkinen. Ne kun saattaa sit heikentää limistä ja jos estroissa olis vähyyttä niin tulos ei oo oikein toivottu. Mikäs kp sul ny oli? Toihan kuuulostaa ihan optimille!! Mul oli joskus uktrassa 13mm munis kp19 ja kp21 sain ovisplussan ja raskauduin siitä.
Ku jos ne pitää aloittaa 3-4pv ovisplussasta nii ensin mun plus on ihan epäselvä ja mulla saattaa alkaa se vuotelu jo dpo4. Joten tuntuu et mitä pirua. Kun jos aloittaa liian aikaisin nii sittenki menee mönkään