Imettävät kuumeilijat

Mää rupesin jo kuvittelemaan raskausoireita. :rolleyes:
Flon mukaan kolme päivää kuukautisten alkuun. Janottaa ihan hirveästi ja olen kyllä juonut mielestäni paljon, mutta ei kyllä pissata koko ajan. Imetyskin on hetken tauolla ainakin, kun olen matkoilla. Saa nähdä jatkuuko imetys vielä, mutta ainakin rintoja vähän pakottaa (raskausoire!). :grin

Joo kummasti sitä aina tulkitsee loppukierrosta kaikki mahdolliset oireet raskausoireiksi. Tunnistan. :smiley-angelic006 Pidän Pronssi peukkuja!

Kyllä se kp1 tulla tupsahti. Mietin, pitäisikö aloittaa Gelee Royale tässä kierrossa. Nyt vasta kuulin siitä ekaa kertaa, ja sillä tuntuisi olevan kaikenlaisia mahdollisia hyviä vaikutuksia vähän joka asiaan. Ei kai siitä mitään haittaakaan ole imettäessä?

Joo kummasti sitä aina tulkitsee loppukierrosta kaikki mahdolliset oireet raskausoireiksi. Tunnistan. :smiley-angelic006 Pidän Pronssi peukkuja!

Kyllä se kp1 tulla tupsahti. Mietin, pitäisikö aloittaa Gelee Royale tässä kierrossa. Nyt vasta kuulin siitä ekaa kertaa, ja sillä tuntuisi olevan kaikenlaisia mahdollisia hyviä vaikutuksia vähän joka asiaan. Ei kai siitä mitään haittaakaan ole imettäessä?
Ei suositella imettäville/odottaville.

Kiva kuulla @pronssi sinustakin!

Oonko ainoa ketä usein ärsyttää miehen osuus näissä hommissa :shifty: :hilarious: ? Siis vaikkei me mitenkään yrittämällä lasta enää yritetä, miehen tietän en tee mitään ovistikkuja vaan omaksi iloksi, ja ylipäätään mennään tietoisella ”emme ehkäise mutta emme yritä” -periaatteella. Mut silti mua ärsyttää, että mies on täällä usein se ”haluttomampi” :inpain: Kun on oletetusti otolliset päivät voi olla etten saa miestä puuhailemaan, voi olla pois töiden takia tai sit väsyny samasta syystä. Sanoo et hempeillääm paremmalla aikaa. Sit kun tiedän et raskausmahkut on varmaan 0-1 kiertoo per vuosi, jos sitäkään, niin ketuttaa jos mahkut valuu siihen ettei vaan jaksa :shifty:. VAIKKEI sais ärsyttää koska me ei silleen yritetä. Silleen. Tietoisesti. Niinku moni muu. Mut en voi mitää et mua ärsyttää ihan sikana siinä kohtaa :mad:
:anyone

Unohdin ihan vastata tähän. Mutta joo, meillä ongelma on varsinkin ne miehen poissaolot. Työmatkaa tai kisareissua tai leiriä pukkaa koko ajan. Tai sitten ollaan molemmat ihan rättipuhkipoikki siinä vaiheessa, kun esikoinen on lopulta saatu unille. Yritä siinä hempeillä sitten, kun oikeasti haluaisi vain maksimoida unimäärän...

Mun mies onneksi ymmärtää nykyään sen, miten tarkkaa ajoituksen kanssa on. Kun tosiaan esikoisen kohdalla kesti niin kauan raskautua. Ja miehen vanhemmalla veljellä on hedelmällisyysongelmia ja kärsivät lapsettomuudesta, niin mun mies tuntuu ehkä ajattelevan, että mieluiten olisi kiva yrittää saada ennemmin eikä myöhemmin sitä toivottua lapsilukua täyteen.

Ei suositella imettäville/odottaville.

Äh, no niinpä tietysti. Mitenköhän se vehnänalkioöljy? Ja greippimehua varmaan saa juoda? Jotenkin raskausaikana mun oli paljon helpompi muistaa kaikkia rajoituksia, kun nyt imettäessä ne ei välttämättä tule edes mieleen.

Äh, no niinpä tietysti. Mitenköhän se vehnänalkioöljy? Ja greippimehua varmaan saa juoda? Jotenkin raskausaikana mun oli paljon helpompi muistaa kaikkia rajoituksia, kun nyt imettäessä ne ei välttämättä tule edes mieleen.
Joo, vehnis ja greippimehu on ok :)

Äh. Ai. Mä olen kyl popsinu geleetä kaks kiertoo jo :hungover: en kyl löytäny mistään miks ei voisi.. ainakaan ku imetettävä itsekin jo yli vuosikas..

Muokattu viimeksi:
Mää rupesin jo kuvittelemaan raskausoireita. :rolleyes:
Flon mukaan kolme päivää kuukautisten alkuun. Janottaa ihan hirveästi ja olen kyllä juonut mielestäni paljon, mutta ei kyllä pissata koko ajan. Imetyskin on hetken tauolla ainakin, kun olen matkoilla. Saa nähdä jatkuuko imetys vielä, mutta ainakin rintoja vähän pakottaa (raskausoire!). :grin
Peukut! Testaatko?!

... Ja tiputtelua alkoi. :shifty: Mnääh.
No mnääh tosiaan! Miten se ”aina” voikin mennä just tolleen :hungover: Peukut tulevaan kiertoon!
Ei täälläkään uutta. Mahdolliseen ovikseen iäisyys jota tuskin tulee. Edellinen ultrassa nähty johtofolli oli sillä puolen missä on aina ollu ns yhtään elämää. Joskus luin jonku urbaanilegendan että ihminen ovuloisi vuoro kuukausin eri puolelta eli ny olis vuorossa se puoli mikä on ollu kuollu jo aikapäivät :oops::wacky:

No mnääh tosiaan! Miten se ”aina” voikin mennä just tolleen :hungover: Peukut tulevaan kiertoon!
Ei täälläkään uutta. Mahdolliseen ovikseen iäisyys jota tuskin tulee. Edellinen ultrassa nähty johtofolli oli sillä puolen missä on aina ollu ns yhtään elämää. Joskus luin jonku urbaanilegendan että ihminen ovuloisi vuoro kuukausin eri puolelta eli ny olis vuorossa se puoli mikä on ollu kuollu jo aikapäivät :oops::wacky:
Voi ovuloida esim. kolme kertaa putkeen oikealta, kerran vasemmalta, sitten taas kahdesti oikealta. Ei siihen yleensä ole mitään järkevää järjestystä, sattumaa kai miten:)

Mullekin on sanottu, et voi ovuloida monta kertaa samalta puolen. Musta tuntuu et oon ovuloinut monta kuukautta vain oikealta, tässä kierrossa fiilis et olisko vasurista vaihtelun vuoksi. Huomenna ultra, niin sittenhän se selviää:)

No joo. Näin mäkin uskon! Erikoista jos se olis jotenkin niin suunnitelmallista :hilarious: No. Jään odottamaan miten tässä kuussa. Onhan tää jo lähes yhdenlainen harrastus jos ei mitään muuta :laughing001

Tsemppii ultraan @Nipanderi ! Mikä kp sulla menossa? Onks ovis jo ehkä takana vai tulollaan?

Jotai 16-12 välillä, en oo ihan varma, kun mulla oli just takana sellainen kevyt 30pv vuoto putki, kaks sellaista mahdollista päivää mitä vois pitää kyllä kp1:senä. Ei oo ainakaan tikkujen mukaan ollut ovista vielä.

@Nipanderi mulla oli muuten esikoisen jällkeen jossain vaiheessa vastaavaa. Siis jo imetyksen jälkeen. Vuodin 20 päivää putkeen jne. Onko mitään voimakasta laihtumista tms ollu tässä välissä? Ei tulehduksia? Onko ne poissuljettu?

@Nipanderi mulla oli muuten esikoisen jällkeen jossain vaiheessa vastaavaa. Siis jo imetyksen jälkeen. Vuodin 20 päivää putkeen jne. Onko mitään voimakasta laihtumista tms ollu tässä välissä? Ei tulehduksia? Onko ne poissuljettu?

Ei mitään. Varuiks (en tiedä kuin järkevää) kumminkin hain hiivalääkkeet tossa pari vk sit. Nyt onkin ollut kohta viikon vuotamatta:) Mut on tuota navan alusta sen verran tutkittu tän vuoden puolella, eikä ainakaan niinä kertoina oo ollu mtn. Vikat 7 raskauskiloa kyllä jotenkin (yrittämättä) suli tuossa keväällä/kesällä. Nyt oon samoissa mitoissa kun ennen esikoista (normaalipainoinen). Ja imetys loppui siis tammikuussa jo. Oon vaan jäänyt seuraileen tätäkin palstaa, koska sharmander:) Oon kyllä kokeillut huudella muita vuotohäiriöisiä, mut eipä niitä tunnu kamalasti olevan.

Takaisin