Mää rupesin jo kuvittelemaan raskausoireita. 
Flon mukaan kolme päivää kuukautisten alkuun. Janottaa ihan hirveästi ja olen kyllä juonut mielestäni paljon, mutta ei kyllä pissata koko ajan. Imetyskin on hetken tauolla ainakin, kun olen matkoilla. Saa nähdä jatkuuko imetys vielä, mutta ainakin rintoja vähän pakottaa (raskausoire!).
Flon mukaan kolme päivää kuukautisten alkuun. Janottaa ihan hirveästi ja olen kyllä juonut mielestäni paljon, mutta ei kyllä pissata koko ajan. Imetyskin on hetken tauolla ainakin, kun olen matkoilla. Saa nähdä jatkuuko imetys vielä, mutta ainakin rintoja vähän pakottaa (raskausoire!).
Pidän Pronssi peukkuja!
? Siis vaikkei me mitenkään yrittämällä lasta enää yritetä, miehen tietän en tee mitään ovistikkuja vaan omaksi iloksi, ja ylipäätään mennään tietoisella ”emme ehkäise mutta emme yritä” -periaatteella. Mut silti mua ärsyttää, että mies on täällä usein se ”haluttomampi”
Kun on oletetusti otolliset päivät voi olla etten saa miestä puuhailemaan, voi olla pois töiden takia tai sit väsyny samasta syystä. Sanoo et hempeillääm paremmalla aikaa. Sit kun tiedän et raskausmahkut on varmaan 0-1 kiertoo per vuosi, jos sitäkään, niin ketuttaa jos mahkut valuu siihen ettei vaan jaksa
en kyl löytäny mistään miks ei voisi.. ainakaan ku imetettävä itsekin jo yli vuosikas..
Kattoo ny pari päivää ja miettii sitte testaamista.