Imettävät kuumeilijat

Siis mulla on sama tuon flunssan kanssa! Kolme kiertoa on nyt imettäessä ehtinyt olla kesästä lähtien, ja jokaisessa oon tullut kipeäksi vajaa viikko ennen menkkoja. On se kumma! Kai siinä sitten vastustuskyky jotenkin laskee.
No joo. Olenhan mä toki lukenu joskus että elimistö tavallaan laskee puolustusta että ”vierasesine”(alkio) pääsis helpommin kiinnittymään. Olisko sitten se syy. En tiiä :hungover:
En ihan koko keskustelua jaksa selata ja uutena täällä ihan pihalla kaikesta.. onkohan moni sit raskautunu täällä porukasta luomusti, vai tarttenut lääkkeitä?
Onhan täällä monikin :joyful:! Mäkin kakkosen jälkeen raskauduin imettäessä luomuna vaikka lapset oli hoidoilla tehty. Eipäkai sitä montaa näihin käytettävää lääkettä oikein olekaan mitä vois imettäessä käyttää paitsi tuo keltarauhastuki :smug:
 
Voihan itku. Aina se on pettymys :sorry: vaikka toisin luulin.kyl se vituttaa. Kaks kolme yötä paleli jo lupaavasti. Kuten ”ennen vanhaan”. Iho oli oikein kuuma, nukuin kahdella peitoilla. Ei ookaan aikoihin ollu niin. . Nyt oletettu dpo 4-5 alkoi taas tuttu yöhikoilu joka on 100% varma merkkki lähenevästä kk kierrosta:shifty: ärsyttää!!! Vaikka tiesin ettei mitää mahkuja oo nii ärsyttää silti. Joka kk sama kuvio:meh:
Ehkä eniten harmittaa kun tuntu et tää kierto OLIS voinu mennä nappiin. Menkat oli ok, limat ja mielestäni myös oviskivut selvät. Ajoitus oli paras mahdollinen, kolmesti siinä oviksen ympärillä. Ja ovisplus vielä aikaisin mitä ei ikuisuuksiin. Plaaplaaplaa. Pahoittelut valituksesta. Mitä vanha imettävä akka nyt edes olettaa, kun ei nuorempanakaan tärpänny ”noin vain” nii miks nyt
 
Sharmander, kurja kuulla :sad001 On tämä oman kropan toiminta (toimimattomuus) kyllä turhauttavaa. Tekee kaiken oikein ja silti ei tärppää. Mutta voihan tää kierto silti vielä yllättää! Pidän peukkuja.
 
Voihan itku. Aina se on pettymys :sorry: vaikka toisin luulin.kyl se vituttaa. Kaks kolme yötä paleli jo lupaavasti. Kuten ”ennen vanhaan”. Iho oli oikein kuuma, nukuin kahdella peitoilla. Ei ookaan aikoihin ollu niin. . Nyt oletettu dpo 4-5 alkoi taas tuttu yöhikoilu joka on 100% varma merkkki lähenevästä kk kierrosta:shifty: ärsyttää!!! Vaikka tiesin ettei mitää mahkuja oo nii ärsyttää silti. Joka kk sama kuvio:meh:
Ehkä eniten harmittaa kun tuntu et tää kierto OLIS voinu mennä nappiin. Menkat oli ok, limat ja mielestäni myös oviskivut selvät. Ajoitus oli paras mahdollinen, kolmesti siinä oviksen ympärillä. Ja ovisplus vielä aikaisin mitä ei ikuisuuksiin. Plaaplaaplaa. Pahoittelut valituksesta. Mitä vanha imettävä akka nyt edes olettaa, kun ei nuorempanakaan tärpänny ”noin vain” nii miks nyt

Tsemppiä. Täällä dpo1, huomenna lähtee kans taas luget, neljättä kierto, tupla-annoksella. Kaikki otolliset ja epäotollisetkin päivät hyödynnetty. Ovis oli melkeen viikon myöhemmin kun normaalisti. Vähän jännittää kasvoikohan follista jotenkin liian iso, kun oli ultrassa 17mm ja siitä vasta 6 päivän päästä tuli o+. Noh, nyt saa katsoa mitä käy luteliaalille. Tuleeko pitkä kierto vai lyhyt luteliaali...
 
Kiitos teille :Heartbigred
Jooooo. Enkä mä ny oikeasti olettanu enkä edes puoliksi odottanu mitään tuloksia. Onhan näitä kiertoja elämässä ollu ja nuorena puuhailtu kerta kaks päivään JOKA päivä eikä raskaus alkanu vuosikausiin. Että eipä siinä. Mutta en tiiä. Kyl se silti jossain takaraivon takasopukassa ketuttaa ihan periaatteesta:confused005:sad010sitä antaa silti pirulle pikkusormen jollain tasolla :taunt010
Nooh. Vissiin mulla on liikaa aikaa. Jos ravais töissä 247 niin ei ehits pohtia näitä :happy119:happy118
 
nyt oon selaillu enemmän teidän muidenkin tarinoita. me ei olla siis alotettu vielä yrittämistä, tuntuu, et mies olis enemmän sitä mieltä, et ei vielä, mutta mulla on vauvakuume, pelottaa, että sukurasitteena oleva endometrioosi iskee mullekkin ja tuntuis helpommalta olla putkeen pois töistä. saa nähä, saisinko mä sen suostuteltua yrittämään. varsinkin, kun toinen lapsi ei tosiaan välttämättä tärppää nii helpolla, kuin esikoinen.

kaikki myös pelottelee sillä lasten 2v ikäerolla - onkohan se oikeesti niin paha? eikö joka tapauksessa aina ole uusi vaikea vaihe päällä
 
nyt oon selaillu enemmän teidän muidenkin tarinoita. me ei olla siis alotettu vielä yrittämistä, tuntuu, et mies olis enemmän sitä mieltä, et ei vielä, mutta mulla on vauvakuume, pelottaa, että sukurasitteena oleva endometrioosi iskee mullekkin ja tuntuis helpommalta olla putkeen pois töistä. saa nähä, saisinko mä sen suostuteltua yrittämään. varsinkin, kun toinen lapsi ei tosiaan välttämättä tärppää nii helpolla, kuin esikoinen.

kaikki myös pelottelee sillä lasten 2v ikäerolla - onkohan se oikeesti niin paha? eikö joka tapauksessa aina ole uusi vaikea vaihe päällä
Nii kaipa näihin on sata näkemystä. Moni kellä pienellä ikäerolla puoltaa omaa ratkaisuaan ja moni isolla omaansa. Mulla on nyt kolme lasta ja oon ihan kujalla tän rumban kans vaikka ikäeroa vajaa 4v ja vajaa5v. Vaikka isot on omatoimisia ja helppoja. En tajua miten koskaan selviän jos oikeesri nyt tärppäis ja vauva saatais. Kauhulla oon katsonu noita kellä kaks vaippaikäistä älyvapaata vaappujaa. Mut toisaalta mulla ei oo omaa kokemusta joten en osaa sanoa. enkten mietityttää jos yöt ei suju koska isommatkin lapswt heräilee ajoittain ja yö on yhtä rallia.
Mitä mieheen tulee niin ihan hyvähän se olis jos oikeesti olis yhteisymmärrys. Mä ehkä vähän ”ylipuhuin” aikanaan kakkosen tekemisen. Mies ei ollu 100% halukas. Sen kyl sit arjessa huomasi. Jäin aika paljon yksin ja mies pakeni töihinsä jne. Sanoi vasta jälkeenpäin että ei olis ehkä halunnu. Et silleen en kannusta pakkotaivutteluun :hilarious: Kolmonen tuli niin puskista ettei ehditty kumpikaan asennoitua.
 
@Nipanderi joko aloitit luget? Mä en tajua miten sä et oo väsyny näiden kans. Mul on ny kolmas lugepäivä (otan ne ny yötävasten) ja väsyttää päivisin aivan hitokseltaan :hungover:
 
Dpo3, luget auttaa pahimpaan vuotoon, mut ei oo vielä lopettaneet tota ovulaatiosta alkavaa vuotoa. Aamuin illoin 200mg. Ei raportoitavaa. Ei jaksa edes toivoa, vaikka hyödynnyksen perusteella pitäisi olla kaikki tsäänssit, niin kuin yleensäkin.
 
Dpo3, luget auttaa pahimpaan vuotoon, mut ei oo vielä lopettaneet tota ovulaatiosta alkavaa vuotoa. Aamuin illoin 200mg. Ei raportoitavaa. Ei jaksa edes toivoa, vaikka hyödynnyksen perusteella pitäisi olla kaikki tsäänssit, niin kuin yleensäkin.
Eikä. Ai sä vuodat silti :eek::sour: paljonko vuotoa tulee?
 
Joo, tyyliin joku ruokalusikallinen päivässä tjn. Lapsettomuusgyne oli silti sitä mieltä ettei sillä ole merkitystä. En tiedä, ei oo plussia silti kuulunut..
Täh. Ei oo merkitystä :sour:tuntuu et joku syyhän se on et vuotaa. Ettei kaikki palat oo sit ihan kohdallaa. En toki oo lekuri mutta noin maalaisjärjellä :sorry: siis tiedän et josku oviksen aikaan on hentoa vuotoa kun estrot romahtaa hetkelliesti mut ei se ole runsasta eikä käsittääkseni vuoda päivätolkulla
 
Täh. Ei oo merkitystä :sour:tuntuu et joku syyhän se on et vuotaa. Ettei kaikki palat oo sit ihan kohdallaa. En toki oo lekuri mutta noin maalaisjärjellä :sorry: siis tiedän et josku oviksen aikaan on hentoa vuotoa kun estrot romahtaa hetkelliesti mut ei se ole runsasta eikä käsittääkseni vuoda päivätolkulla

Niinhän sitä luulis, mutta tää oli lääkärin mielipide. Jos nyt vuotias ihan härän kurkusta, niin sit, mut pienet määrät ei kuulemma haittaa. Mut eipä tässä toisaalta ole niitä plussiakaan ollut.
 
Mulla on kp 15/n. 32-33 menossa. Sovellukset ennustaa ovista joko kp 18 tai 19 eli maanantai tai tiistai. En testaile, mutta seurailen ylipäänsä tuntemuksia. Pari päivää sitten alkoi kosteus vähän lisääntyä ja tänään on alkanut vähän jomotella mahaa (voi toki olla jotain ilmakuplia vain) ja pitkästä aikaa mulle on pukkaamassa jotain finninpoikasia naamaan. Niitä ei ole varmaan melkein 10 vuoteen näkynyt :wideyed:
 
Niinhän sitä luulis, mutta tää oli lääkärin mielipide. Jos nyt vuotias ihan härän kurkusta, niin sit, mut pienet määrät ei kuulemma haittaa. Mut eipä tässä toisaalta ole niitä plussiakaan ollut.
No joo. Mut äh. En tiedä. Tuntuis et pitäs kaivaa se juurisyy miks vuotaa. Höh.


Mulla on kp 15/n. 32-33 menossa. Sovellukset ennustaa ovista joko kp 18 tai 19 eli maanantai tai tiistai. En testaile, mutta seurailen ylipäänsä tuntemuksia. Pari päivää sitten alkoi kosteus vähän lisääntyä ja tänään on alkanut vähän jomotella mahaa (voi toki olla jotain ilmakuplia vain) ja pitkästä aikaa mulle on pukkaamassa jotain finninpoikasia naamaan. Niitä ei ole varmaan melkein 10 vuoteen näkynyt :wideyed:
Siis mulla on kans nyt vikoissa kierroissa ollu finnejä!!ei oo ollu ku nuorena:confused: ! Ne puhkee ehkä vähä ennen tai just oviksella. Semmoisia kunnon kipeitä mällejä, ei mitään pieniä tukosnäppyjä o_O


Omanapa. Ärsyttää tämä tauti. Veto on aivan pois. Migreenin omainen päänsärky vaivaa niin että seisominekin hankalaa. Tänään oli todella oksettava olo aamulla ja päivällä, mut johtui ihan tosta päänsärystä. Tyhmempi olis innostunu :hilarious:. Maito tosi tosi tiukalla taas, mukula imeny vain paristi koko parin vrk aikana kun ei lähde tulemaan. Tätäkin ollu tosin joka kierrossa taas :confused::shifty:
 
No joo. Mut äh. En tiedä. Tuntuis et pitäs kaivaa se juurisyy miks vuotaa. Höh.



Siis mulla on kans nyt vikoissa kierroissa ollu finnejä!!ei oo ollu ku nuorena:confused: ! Ne puhkee ehkä vähä ennen tai just oviksella. Semmoisia kunnon kipeitä mällejä, ei mitään pieniä tukosnäppyjä o_O


Omanapa. Ärsyttää tämä tauti. Veto on aivan pois. Migreenin omainen päänsärky vaivaa niin että seisominekin hankalaa. Tänään oli todella oksettava olo aamulla ja päivällä, mut johtui ihan tosta päänsärystä. Tyhmempi olis innostunu :hilarious:. Maito tosi tosi tiukalla taas, mukula imeny vain paristi koko parin vrk aikana kun ei lähde tulemaan. Tätäkin ollu tosin joka kierrossa taas :confused::shifty:

Ovisfinnejä ollut täälläkin, nyt jo useassa kierrossa. Joskus ensimmäisissä kierrossa herätti toiveita, kun mulla on kaikissa raskauksissa tullut hormonien toiminnasta näitä. Plaah, on nää odottavan päivät pitkiä
 
Takaisin
Top