Mimmi!
Näppärä viestien naputtelija
Meillä on nyt aika ikävä tilanne. Perjantaina alkoi ruskea tiputtelu vuoto, lauantaina runsastui ja tuli keskenmeno. Tänään kävin polilla tarkistuksessa ja nyt odotellaan että luonnollisesti tyhjentyisi loputkin. Surullinen ja itkuinen olo, mutta elämä kantaa varmasti. Onneksi on esikoinen jonka takia ei surussa oikein edes voi velloa. Tsemppiä muille raskauksiin ja yritykseen!
Minä jolla siis superhuonot munasolut ja niitäkin lähes nolla. Ja luomuna olen silti ollu raskaana 6 kertaa 
Mun normilämmöt on joku 36,2 tai 36,4. Joka vähän väliä lämmöt pomppaa 37, pää on ihan sumea ja ”kipeä”, poskia polttaa punaisena. Etoo ja hajut tuntuu, huimaa ja väsyttää aivan jumalattomasti. Sitten taas kohta lämmöt on taas 35,9 ja kohta taas mitä sattuu. Mut sama pahoinvointi ja pyörrytys pysyy, samoin se että kaikki eväs tökkii. Raskausoireisiin ainoa ero on se et mä en palele lainkaan joka on todella omituista (palelen normaalitilassa aina) ja muutenki hiottaa hetkittäin. Äh. Tapahtus ny jotain :banghead:
mahassa kaikkee kipuilua. Mutta ei mitään. Njäh.
toivottavasti tähänkin ketjuun tulee plussia