Hehei, täällä uusi kirjoittelija. Meille syntyi viime vuoden maaliskuussa poika ja olen häntä imettänyt vuoden vanhaksi ja nyt sen jälkeen vähennellyt niin, että imetän enää aamuisin yhden kerran. Menkat/kierto eivät ole alkaneet missään vaiheessa ja vauvakuume on ollut kohtuullisen kova, jo jostain syksystä asti. Imetystäkin olen ajanut alas siitä syystä, että hormonitoiminta jo alkaisi ja mahdollisuudet raskautua tulisivat todeksi (?). Mikään nuori en ole, vaan täytän pian 36, mutta esikoinen tärppäsi kohtalaisen helposti 34-vuotiaana.
Pari viikkoa sitten luulen tunteneeni ovulaation, mutta näitä tuntemuksia mulla on ollut viimeisen vuoden aikana useasti. Tällä viikolla kuitenkin noin 8-9 päivää (kuvitteellisesta?) ovulaatiosta oli samantyylistä kipuilua samalla puolella ja toiveikkaana ajattelen, että voisiko se olla ns. kiinnittymiskipua. Esikoisen kanssa sellaisen tunsin. All in all, ostin tänään testin ja teen sen huomenna. Nähtäväksi jää olenko aivan harhainen tuntemuksieni kanssa vai miten.. toki huomenna on ehkä aikaista kokeilla, mutta esikoisen kanssa näkyi haalea plussa jo näillä päivillä.
Mutta sellaista tänne :)