Et ole ainoa, itsekin niitä harrastinNo näimpä. Pitäs kans tää muistaa kakkosen ajoiita kun menkat alko 1,5v kohdallatuntee itsensä ihan ääliöksi kun pohtii ja testailee tikuilla. Vois sitä vähät rahansa järkevämmin käyttää
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et ole ainoa, itsekin niitä harrastinNo näimpä. Pitäs kans tää muistaa kakkosen ajoiita kun menkat alko 1,5v kohdallatuntee itsensä ihan ääliöksi kun pohtii ja testailee tikuilla. Vois sitä vähät rahansa järkevämmin käyttää
![]()
vaikka tosiaan samaa oli kakkosesta ja menkat alko 1,5v kohdalla.

Kiva kuulla sinusta, mukavaa että voit tilanteen huomioon ottaen hyvin. Ja hyvä että saat hcg-seurannan!Tänne kuuluu ihan hyvää, tilanteen huomioon ottaen. Kiitos kysymästä. Olen seurannut kyllä keskustelua mutta en oikein ole keksinyt mitään järkevää tekstiä.
Vuoto loppui aika pian, eikä ainakaan tähän mennessä ole ollut tulehduksen merkkejä tai muuta hälyttävää. Reilu viikon päästä pitäisi käydä verikokeella sitten vielä varmistamassa, että hormonit on laskenut normiin. Oon ajatellut odottaa yhdet menkat, että taas saa kierrosta kiinni ja sitten toivoa että tärppi käy jossain vaiheessa.
Nyt oon ajatellut keskittyä ihan muihin juttuihin, kun meillä on aika isoja muutoksia tulossa elämään. Ollaan taloa ostamassa ja aloittamassa remonttia siihen nyt. Muutto olisi varmaan joskus kesän lopulla joten nyt oon alkanut miettii et nyt olisi hyvä aika tehdä muita muutoksia taaperon elämään ettei kaikki muutu kerralla. Tähän asti meillä minä olen nukuttanut neidin tissille, mutta nyt aloitetaan opettelemaan joskos se uni maittaisi isän kanssa ilman unimaitoa. Sillä tavalla voisi sitten ajatella mahdollista imetyksen lopetusta jossain vaiheessa ilman että tulisi kaikki muutokset rytinällä päälle.
Tervetuloa <3 Toivomme sinulle pikaista tärppiä :)Hehei, täällä uusi kirjoittelija. Meille syntyi viime vuoden maaliskuussa poika ja olen häntä imettänyt vuoden vanhaksi ja nyt sen jälkeen vähennellyt niin, että imetän enää aamuisin yhden kerran. Menkat/kierto eivät ole alkaneet missään vaiheessa ja vauvakuume on ollut kohtuullisen kova, jo jostain syksystä asti. Imetystäkin olen ajanut alas siitä syystä, että hormonitoiminta jo alkaisi ja mahdollisuudet raskautua tulisivat todeksi (?). Mikään nuori en ole, vaan täytän pian 36, mutta esikoinen tärppäsi kohtalaisen helposti 34-vuotiaana.
Pari viikkoa sitten luulen tunteneeni ovulaation, mutta näitä tuntemuksia mulla on ollut viimeisen vuoden aikana useasti. Tällä viikolla kuitenkin noin 8-9 päivää (kuvitteellisesta?) ovulaatiosta oli samantyylistä kipuilua samalla puolella ja toiveikkaana ajattelen, että voisiko se olla ns. kiinnittymiskipua. Esikoisen kanssa sellaisen tunsin. All in all, ostin tänään testin ja teen sen huomenna. Nähtäväksi jää olenko aivan harhainen tuntemuksieni kanssa vai miten.. toki huomenna on ehkä aikaista kokeilla, mutta esikoisen kanssa näkyi haalea plussa jo näillä päivillä.
Mutta sellaista tänne :)

vaikka aina sanotaan et naiset on semmosia 
Tein vastoin periaatteita r.testin mutta se oli ihan nega (raskaudesa ovistikku oli lähes plus kun r.testi jo haamusi). Eli mikähän tämäkin lie. Lämmätkin 37 eli tuskin ovistakaan on. Olisko joku kierron alun ponnistus
no,vierottuupahan. Eilenkin, vaik kävi tissillä tiuhaan ei vaan lähteny tulee vaik naplas lähemmä 20minsaa. On tätä ollu toki satunnaisest joskus muulloni mut ei näin pahana ja yleensä maito ”noussu” jos tiheämpään päivän käyny.