Rankkoja juttuja Tsemppiä naiset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Runsaat menkat on niin raskaita! Toivottavasti ei jatku niin reiluna!Pronssi. Voihan krääh. Nuo on ärsyjä. Toiv tuli joku selvyys tiputteluun
Nii, mä ainakin ajattelen, että vaikka mun vauvani syntyi ihan fyysisinä sikiöinä mä en halunnu niille mitään dramaattista ”muistomerkkiä” vaan he ovat aina mun sydämessäni ja koruna kaulassa. Mut siis ymmärrän toki et moni haluaa ihan hautakiven jne missä käydä.
Napailu. Vuotaa vaan aika reilusti. Itku en muistanukaan miten pyllystä tää on sikäli olis saaneet olla pois viel X kuukautta
Tsemppiä, toivottavasti tulee myöhemmin plussa tai pääsette pian uuteen yrityskiertoon!Totta kai se vaivaa, kun on alkion oikeasti nähnyt. Sen voi mielessään mieltää silloin oikeaksi ihmiseksi ja roskikseen heittäminen tuntuu siinä tapauksessa väärältä, vaikka ei siinä mitään väärää olisikaan.
Minä en koskaan nähnyt, oliko kesken menneessä raskaudessa edes alkiota, joten helppo ajatella, että se oli vain tuulimuna eikä koskaan olisi voinut tullakaan oikeaksi vauvaksi.
Täällä dpo 12 kai. Tein raskaustestin, kun tiputtelu ei muuttunutkaan vuodoksi, vaikka siltä kovasti alkuviikosta vaikutti. Negahan se oli, joten räjähdystä odotellessa... Hohhoijaa.
Ihan ymmärrettäviä tunteitaÄrsyttävää, kun aikasemmin kirjoitin pitkän viestin mikä sitten jostain syystä ei tänne tullut. Mutta lyhyesti tiivistettynä, näin myös ajattelen että oikeasti on ihan sama mitä maanpääliselle ruumiille tai tälle pienelle alkiolle tapahtui keskenmenon jälkeen, kun elämää ei enään ole. Muisto ja rakkaus elää sydämessä ikuisesti kuitenkin. Ja en siinä tilanteessa olisi henkisesti mitenkään pystynyt lähteä etsimään mitään hautapaikkaa lähimaastosta tai muutakaan vaihtoehtoa. Oli niin kova stressi jo pelkästään esikoisen hoito järjestelyistä ja omasta voinnista ym matkasta polille. Kauanko siellä joutuu olemaan ym. Siksi jotenki niin tyhmää, että miksi se vaivaa, kun järjellä ajattelen noin..