Sharmander
Asioista perillä oleva
Ah! Tervetuloa Aamutorkku
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa :) Toivottavasti plussaat pian!Heips! Uusi pienesti kuumeilija ilmoittautuu. Ehkäisy ollut pois viime elokuusta. Yöimetykset lopetin kokonaan vasta vähän sen jälkeen. Ilmeisesti ennen sitä ei edes ole ollut oikeaa kiertoa, kun alkuun tein useamman turhan testin, kun menkkoja ei vaan kuulunut. Joulun jälkeen vähensin päiväimetyksiäkin radikaalisti, mutta ei näytä siitäkään olleen apua. Nyt tosin lapsi on käynyt taas rinnalla tiheämpään kun on ollut kipeänä. Joutuu varmaan lopettamaan kokonaan pääsiäisenä, kun lapsi velhoutuu, josko sitten mahdollisuudet paranisi.
Onko muita samassa tilanteessa olevia?
Hildurbialle tsemppiä. Tokihan ne voi paljon heittää jos ihan varma ei oviksesta oo.
Mimmille onnea viikoista!
Pronssi, iyh..mulla kans viime vuodet ollu kamalat menkat. En kaipais yhtään
Siirun kans samoissa mennään. Ei kiertoa.
Mutta toivon että alkaa koska olot on aivan hirveät ollu vikat kaks viikkoa. Oksettaa, yölläkin kuvottaa että noustava syömään, itkettää ja masentaa, mies tekis mieli heittää pihalle. Kaikki pskaa paitsi k*si Alamaha kipuilee on off. Kamalia migreenejä ja pääkipua monta päivää putkeen.
Huvikseen tehty ovistestejä mutta samaa on off viivaa antaa. Enkä uskokaan et mun menkat alkaa ennakoivalla oviksella. Mut kunhan olen kokeillu