Imettävät kuumeilijat

Ihan häröjä testejä nyt kyllä nenna! :wideyed: Väriä on, mutta levinneenä..siis What?

Huomenna varmaan näkee tuleeko täti vai mitä ihmettä? Ainakin luulisi jotain siellä yrittäneen tapahtua. positiivista se nyt ainakin<3 Jospa sitten sulla tärppäisi pian, jos nyt ei tarttunut kiinni.

Se on jo kuivunu, ni ei varmaan tekis enää mitään?
Mut joo lähinnä nyt enää niitä menkkoja odottelen alkaviksi. Jos ei ala, ni varmaan testailen nuo sysisurkeet testit tässä pois ja ensviikolla pc ni saa varmuuden ainki.
Ei oikeastaan ole edes sellanen odottavainen olo enää, hiukan pettyny lähinnä. Mut sit taas onnellinen, jos kerran jotain yritti tapahtua, ni on edes mahdollista tulla raskaaksi:shy:

Tylsyyksissäni jaan kuvan:grin ei tässä siis mitään ihmeellistä. Tänään jo viiva vahvenee. Nippailee, himottaa ja melko kosteaakin on.
Saas nähdä lähteekö viiva tummenemaan ja ovis olisikin jo aikaisemmin. (Flo ennustaa sen olevan vasta 2.10)
Voi olla että heittelee vahvuus ja onkin vasta tuolloin :D odottava aika on pitkä! Eka odotetaan ovista ja sitten jännätään..huh.
IMG_5317.JPG

Muokattu viimeksi:
Vaiana, hyvin kyllä näkyy testistä että jotain ainakin tapahtuu, ja oireet ne vasta siitä kertookin! Eikun tallettelemaan varoiksi :)
Ovis on kyllä vähän inha siinä mielessä testata, että se voi antaa lähes plussaa, sitten saaattaa hävitä viiva lähes kokonaan ja sitten antaakin suoraan seuraavana päivänä plussan:rolleyes:

Nyt tulee vähän enemmän sitä ruskeaa (vanhaa verta tms?) tuhrua. Ei kuitenkaan vielä pikkuhousunsuojaan asti. Mitähän tämäkin nyt meinaa. Normaalisti mulla alkaa menkat ku härän kurkusta, eikä mitenkään varottele tuhruilla etukäteen...

Joo, tää oviksen metsästys on kyllä kans ihan oma tieteenalansa :D tallettelut aloitettu (mies pitää etäpäivää, joten päiväuniaika hyötykäyttöön:wink). On jotenkin ihan erilainen oli kuin viime kierrossa.. toivotaan parasta :)

Hmmm.. outoa kyllä, nenna. Periaatteessa kuitenkin se mahdollisuus raskauteen on, kunnes täti saapuu. Varsinkin kun noita outoja testejä sulla, niin voisi olla vaikka alkuraskauden vuotoa? Tai sitten vaan kierrossa jotain minkä vuoksi menkat tuhruttaa.. Aina tää ikuinen sitä TAI tätä :banghead:

Muokattu viimeksi:
Voi nenna ihme testejä!
Tilasin raskauskeijulta onesteppejä ja se ainakin oli täysin nega :( taitaa täälläkin siis tätiä odotella viikonlopuksi. Mitähän lie noi mun ovis testit siis sekoilee:(

Mun raskauskeijulta tilamaat one-stepit oli niin paskoja et niissä veteli punainen viiva uudelleen koko ruudun läpi :D

Ai mä en noista sen kummemmin osaa sanoa mutta ikinä en ole viivaa niihin saanu :D liekkö saakaan tiedä häntä mutta oli halpoja :D

Eliza, joo on meillä ens su näyttö. Toivotaan et se kiinnostunut perhe tulee uudelleen isän kans :) Ainakin ovat lisätietoja kyselleet tällä viikolla välittäjältä :)

Kuulostaa hyvältä! Toivottavasti tulevat ja jättävät tarjouksenkin pian :) peukut pystyyn!

En testannu. Tais olla siinä se, kun vuoto on runsastunut ja äsken tuli hiukan ihan punaistakin verta seassa :(

Nenna, epistä... jääköön viimeiseksi vääräksi hälytykseksi tuo!!
Mielellään lähtisin kiertokamuksi, vaan ei taida nyt irrota.

Täällä ei toistaiseksi ole ainakaan tapahtunut mitään suuntaa taikka toiseen!?

Täällä yksi imettävä kuumeilija.
Esikoinen päälle 10kk ja ollaan muutama kuukausi tosissaan yritetty toista pikkuista.
Imetän edelleen,3-4 kertaa päivässä, en öisin enää.menkat ei ole alkaneet ja ei tunnu että olis mitään ovulaatiotakaan :/ imetyksen ajattelin lopetaa siinä 1v tienoilla. Oon jo vähentänyt paljon. Saa nähdä jos sen myötä raskautuminenkin onnistuisi.

Muokattu viimeksi:
Takaisin