Mannikka
Nyt näyttää ovis erinomaiselta, ei muuta kuin peitot heiluun, niin tää on se tärppikierto! Oon aivan varma! Onko mitään isompia oireita ovikseen kun on tollainen vahva viiva ja oikein ennen kp21? :D
Vaiana
Onnea nyt kovin kierron virallisesta aloituksesta. Harvoin niitä menkkoja tosiaan oottaa, mulla ei sitten enää oo kuulunu eikä näkyny kesäkuun jälkeen :D
Hilla
Hieno ja pitkä imetystaival teille kertyi, onnea siitä. Toivotaan pikaista kierron starttia ja plussatuulta sinne. :)
Eliza
Pahoittelut kemiallisesta, ootko enää tehnyt testiä tai alkoiko kunnon vuoto? Ensi kierto olkoon teän. Ja mä myös ymmärrän sun helpotuksen isommasta ikäerosta :)
Nenna
Joo, mulla kans lasit mut silti niiden kans näkö ollu huono imetyksen ja raskauden aikana niin luulin et näkö vaan huononee, mut ei vissiin sit huonontunutkaan :D no, uudet lasit kävin eilen tilaa, nyt ennen hoitovapaata kun oon kesälomalla, pitää käyttää vakuutuskassan tarjoamat edut :D
On: meän vaaville tuli eka kuume viime yönä, heräsin patterin vierestä ja sit viilentelin sen ja annoin lääkettä. Ei oo räkäinen. Mistäköhän johtuu. En vaan usko niihin hampaisiin, ollaan täällä veikattu et kumpi tapahtuu eka, esikoiselta hampaan irtoaminen vai kuopukselle ekan hampaan puhkeaminen :D