Imettävät kuumeilijat

Vielä vahvistu!! :'D piti ihan miehellekkii esitellä :D
IMG_20170816_075256.jpg

Mannikka
Nyt näyttää ovis erinomaiselta, ei muuta kuin peitot heiluun, niin tää on se tärppikierto! Oon aivan varma! Onko mitään isompia oireita ovikseen kun on tollainen vahva viiva ja oikein ennen kp21? :D

Vaiana
Onnea nyt kovin kierron virallisesta aloituksesta. Harvoin niitä menkkoja tosiaan oottaa, mulla ei sitten enää oo kuulunu eikä näkyny kesäkuun jälkeen :D

Hilla<3
Hieno ja pitkä imetystaival teille kertyi, onnea siitä. Toivotaan pikaista kierron starttia ja plussatuulta sinne. :)

Eliza
Pahoittelut kemiallisesta, ootko enää tehnyt testiä tai alkoiko kunnon vuoto? Ensi kierto olkoon teän. Ja mä myös ymmärrän sun helpotuksen isommasta ikäerosta :)

Nenna
Joo, mulla kans lasit mut silti niiden kans näkö ollu huono imetyksen ja raskauden aikana niin luulin et näkö vaan huononee, mut ei vissiin sit huonontunutkaan :D no, uudet lasit kävin eilen tilaa, nyt ennen hoitovapaata kun oon kesälomalla, pitää käyttää vakuutuskassan tarjoamat edut :D

On: meän vaaville tuli eka kuume viime yönä, heräsin patterin vierestä ja sit viilentelin sen ja annoin lääkettä. Ei oo räkäinen. Mistäköhän johtuu. En vaan usko niihin hampaisiin, ollaan täällä veikattu et kumpi tapahtuu eka, esikoiselta hampaan irtoaminen vai kuopukselle ekan hampaan puhkeaminen :D

Hilla: Toivottavasti kierto starttaa ja tärppääkin pian! Tosi hieno imetystaival teillä :) tsemppiä jatkoon!

Eliza: voihan kemiallinen :/ kyllä itsekin välillä mietin, että onko ihan hullu kun haluaa pienellä ikäerolla.. isompikin ero voi olla ihan jees :D

Nenna: mulla ei ole laseja, mutta olen kyllä huomannut että silmät väsyy nopeammin.

Twisted: oih voooi :( pieni raukka! Aina niin kurjaa, kun lapsi sairastaa. Jospa kuitenkin olisi hampaat? Toki onhan noita flunssia aina liikkeellä.. mitenkäs talohommat on edistynyt? :)
(kai muistan oikein, että oli teillä se projekti aluillaan:grin )

Mannikka: mahtava o-plussa! Parin viikon päästä sit lisää plussia testeihin! :)

Twisted: mulla huononi näkö hurjasti esikoisen aikoihin (raskaus/imetys, en enää muista kumpana) ja pöllönä menin uusimaan lasit.. mulla siis miinusta ja hajataittoa. Rahan hukkaa oli uusiminen, ei mennyt kauaa kun ne jousi laatikon pohjille ja vanhat käyttöön. Nyt en ole vuosiin edes laseja tarvinnutkun ilmeisesti ikänäkö on tasannut miinukset.

Katjusha: Oon yrittäny itteeni psyykata tässä tympääntymisessä, että ilmiselvästi meillä ei miehen kanssa ole mitään ongelmaa hedelmöittymisen kans, joten ennen pitkää pitäis siis kerrassaan erinomaisen yksilön tarttua kyytille.

AamuElokuun: tervetuloa! :)

On: tiputtelu alkoi tänään, eli huomenna kp1 todennäköisesti. Lämmöt myös 36,54 (eilen 36,62) eli kyllä tämä kierto oli tässä. Ajattelin jatkaa samalla linjalla, kuin viime kierrossakin..ei o-testejä, ei olojen tiirausta JA r-testin (yhden :wink ) teen VAIN jos menkat on myöhässä. Hyvä pläni, ans kahtoo se toteutus..... :grin

Vaiana, kiitos kysymästä, hyvin edistyy, tontin varausmaksun aattelin illalla maksaa, ensi viikolla pankkiin, alan selvittää mistä mursketta saa täältä alueelta :D pikkuhiljaa etenee. Oispa jo syyskuu ja kämppä myynnissä, meän lkv on vielä lomalla tän kuun :D
Joo, on kurjaa kun vauva sairastaa mut oon tosi onnellinen et meno näin kauan ekan kuumeeseen. Ja vauva ei oo pahana. Kitisee, mutta ei huuda. Yölläkin 39 kuumetta eikä ees itkenyt, otti lääkkeet ja sit tissille uneen <3

Eliza, mä kans tosiaan aattelin et oikeesti huononee näkö. En välillä nää lukea ja sumenee helposti. No, mun lasit tulee onneks maksaa vaka. Ja toisaalta vanhat lasit oli niin naarmuiset. Sain myös aurinkolasit voimakkuuksilla niin hyvä et tuli uusittua :) Vaikka ei ehkä huonommaksi mennyt. Mulla sama, vähän miinusta ja hajataittoa. Käykö sulla niin et jos luet kirjaa pitkään ilman laseja niin rivit menee ristiin?

Twisted: jos pitkään lukee niin joo, alkaa mennä ristiin rivit tai teksti häviää.. pitää kohdistaa katse muualle vähäks aikaa ja räpytellä silmiä niin tokenee.

Niijja siitä pienen kuumeesta, mä kans heräsin patterin vierestä pari viikkoa sitten. Reissussa oltiin mökillä, joten mittaria ei siihen hätään ollut, mutta lämpöä varmasti oli poijjaalla vähintään. Kitisi ja hyöri, mutta lopulta sain tissillä ja yöpuvun riisumalla rauhoitettua takas unille. Meillä oli nuhaa jo valmiiksi, mutta tuli hampaitakin, joten varmaan yhteisvaikutus pöpöstä ja niistä oli kyseessä. Parantumista siis!

Kiitosta kiitos! Tällainen kiukkuinen tää on mut lämpöä korkeemmalle ei nosta. Eikä räkäinen. Mä niin toivon et niitä hampaita alkais tulee. Yksi ees niin jos se helpottaisi :)

Alaikenissä on harmaat viivat mut läpi ei oo tullu. Kai ne joskus vielä :D toivossa on hyvä elää. Kahdella ekalla tuli jo ennen puolen vuoden ikää ekat 2 hammasta. :)

Huomasin kun ekaa kertaa kokeilin et helpottaako ihokontakti lämpöä niin musta nopeesti tasaantu lämpö ennen kuin lääke vaikutti. Ihokontakti <3 ja imetys <3

Täällä alko ihme tiputtelu vuoto! Voisko olla että kierto käynnistyi oikeasti jo nyt! Vai onko muilla ollut tiputtelua ilman kierron käynnistymistä? :) Täällä nimittäin vasta 3 kk synnytyksestä :D

Twisted: Ihanaa, että talohommat etenee! Rankkaa varmasti luvassa, mutta niin palkitsevaa :) kämpän myyminenkin on taas niin omanlainen prosessinsa, huh:nailbiting::grin voi pieni potilas<3 kyllä se imetys ja ihokontakti vaan tekee ihmeitä!

Esikko1: onhan se ihan mahdollista, että kierto jo starttaakin. Jännittävää! Mielenkiinnolla seurataan tilannettasi. Toivotaan, että kierto lähtee käyntiin :)

Tervetuloa heppunen! Toivotaan sinullekin kierron pikaista alkamista. Kokemuksesta.. olihan se tuskaa vauvakuumeisena odotella yli vuosi kierron alkua. Tsemppiä! :)

Vaiana yk1,kp3 ja megatylsä vaihe kierrossa.

Tervetuloa heppunen! :)

Esikko1: jotain ainakin kroppa yrittelee, kun tiputtelua tulee! Itelläni tuli ihan menkat n.3kk synnytyksestä ja sitten kierto alkoi varsinaisesti 3kk myöhemmin. Ja äkkiä tasoittui säännölliseksi.

On: virallinen kp1 on täällä. Siinäpä tärkeimmät. Koska en aio tästä kettuuntua, niin tää kuukausi pyhitetään terveydelle. 11kg raskauskiloja on pysyny ku nidottuna olemuksessa ja hivenen kyllästyttää tää ylen pyylevä olomuoto. Jospa siis jo juhannuksena alkaneen karkkilakon lisäksi alkais yleiselle herkkutauolle ja lisäis liikuntaa roimasti. :signs003

Vaiana, juu etenee jotenkin, mä vaan oon sellainen stressaaja että kun en tiiä aikataulua niin alkaa ahdistaa. Ja nyt on miljoona asiaa ja ei mitään aikataulua eikä ees hajua miten kaikki etenee missäkin järjestyksessä niin.
Mä niin toivon vaan et kämppä saadaan nopeesti myytyä niin sit se on iso stressi pois :)

Tervetuloa Heppunen :)

Eliza, kuulostaa hyvältä pieni terveyskuuri, itellä pitäis kans. Mä syön ihan liikaa herkkuja. Ylipainoa ei oo mut ällöttävä maha jäänyt raskaudesta roikkuu. :/ miestä ei haittaa itseä haittaa :/

On. Pieni edelleen kuumeessa, aamulla oli 39,2 käytiin lääkärissä mut crp alle 5, kaikki kunnossa, keuhkot, nielu, korvat. Ja lääkäri sanoi ettei ole vielä hampaat tulossa. Ei oo ees turvonneet ikenet ja ei ne yleensä pidä kuumetta, nostaa hetkellisesti lämpöä. Pieni raukka, ahdistaa kun ei tiedä mikä on :'(

Twisted - Luulotautinen ja paniikkihäiriöinen äiti ja kuumeessa oleva lapsi 9kk

Niin, mähän olin aamulla varma et vauvalla on syöpä tai muita vastaavaa, miks mun aivot kehittää aina, siis aina jonku perhanen pahimman mahdollisen. Ja kun on hoitoalalla, niin miks omalla kohdalla tai lasten kohdalla rationalismi katoaa tyystin? :O

Twisted, paranemisia pienelle...! En tiedä, miten itse edes suhtautuisin, kun meijän tytöllä on ollut vasta yksi räkätauti, keväällä.
Mannikka mainitsi tuossa, että yöimetyksen lopettaminen vois käynnistää kierron. Onko kokemusta muilla, kauanko meni? Meillä on nyt mennyt muutama yö ilman imetystä. Naamaan on tullut näppylöitä, joten hormonitoiminta taisi muutenkin olla muuttumassa.
Mannikalla aika mehevä ovisplussa, ilo silmälle. Samanmoinen parin-kolmen viikon päähän sitten :)
Pikkuhiljaa ehkä pääsen kans kärryille. Mun puhelin ei näytä tätä ketjua, tulee vain virheilmoitus... tympeetä, mutta minkäs teet. Ei oo ainut ketju, joka ei näy puhelimeen.
Katjusha ja tyttö liki 9 kk

Twisted, mulla on sama juttu :/ Raskausaikana oli jo "kaikki pielessä": milloin oli varmasti tuulimuna, keskenmeno, kohtukuolema, lapsi on vakavasti sairas, jne.. No, eihän se helpottanu ku lapsi syntyi.... Että tällanen stressi-erkki täällä :)

Piti ihan tarkistaa, miulla meni 2vko yöimetysten vähentämisestä ekaan ovikseen. Oli siis vaan aamuyön imetys jälellä sillon.

Twisted toivottavasti pieni paranee pian :)

Kotikissa, ihanaa kuulla etten oo yksin! Oikeesti, mikä meitä vaivaa? Mä hei laukoin vessassa kattoo joka vv pisarasta et "nyt se on verta kuitenkin".. :S ja pulkkamäessä oltiin, rv 7, työnsin käden pikkareihin koska aivan holahti vv ja olin ihan varma et tapoin sillä mäenlaskulla vauvan... Hmm, ei ollu verta ei. Kyllä sitä osaa olla typerä. :/

Onneks ei oo enää tänään tarvittu enempää lääkettä. Aamun cocktailin jälkeen ei oo enää noussu. Heti kun lääkärissä käy niin loppuu kaikki ja meillähän lapset kotona kitisee ja lääkärille vaan hymyilee :D että kauheen uskottavat potilaat :D

Katjusha, joo, niinhän sitä sanotaan et yöimetys sitä kiertoa pimeenä pitää, mä oon tokan raskautunut 2-4 viikkoa yöimetyksen lopetuksen jälkeen. Imetin kyllä päivällä usein ja hartaasti. :)

Kuka täällä seuraavana testaa? Mannikka? Mä en nää viestejä taaksepäin, mikä Zorian tilanne? :)

Takaisin