Imettävät kuumeilijat

Mitähän ihmettä nyt taas, limaa pukkaa ja munasarjoja repii ihan huolella. Eikai se ovis nyt voi tulla puskista ilman mitään ennakko-oireita :wideyed:
Voi! Kyl itselläkin joskus vaan tullu yks kaks veskissä sitä ”räkää” ja tikku ollutkin sitten plus vaikka sitä ennen ei mitään. Aina pitää hyödyntää jos vaan mahdollista!
 
Voi! Kyl itselläkin joskus vaan tullu yks kaks veskissä sitä ”räkää” ja tikku ollutkin sitten plus vaikka sitä ennen ei mitään. Aina pitää hyödyntää jos vaan mahdollista!
Aina sitä vissiin kroppa voi yllättää :wideyed: Keskiviikkona viimeks peittoa heiluteltu, niin sen puolesta pitäis olla simppoja hollilla jos nyt tosiaan ovis on. Koitetaan kuitenkin vielä varmistella jos vaan kerkiää :rolleyes:
 
Oliko se ovis vai joku muu tuntemus?
Paha sanoa, vaikea kyllä uskoa että olis ollut. Lämmöt on kyllä ollut nousussa, mutta en niihinkään nyt ihan sokeasti luottaisi kun taapero on herätellyt aika ahkerasti yöllä. Reilun viikon päästähän sen sitten näkee alkaako menkat. :rolleyes:
 

Liitteet

  • Screenshot_2020-04-12-11-00-10-1.png
    Screenshot_2020-04-12-11-00-10-1.png
    126.4 KB · Katsottu: 153
Paha sanoa, vaikea kyllä uskoa että olis ollut. Lämmöt on kyllä ollut nousussa, mutta en niihinkään nyt ihan sokeasti luottaisi kun taapero on herätellyt aika ahkerasti yöllä. Reilun viikon päästähän sen sitten näkee alkaako menkat. :rolleyes:
Missä kohtaa se olo tuli tota käyrästöö? Juu, kyllä sen jossain kohtaa sitten huomaa. Mut peukut!
 
Täällä olisi myös yksi imettävä kuumeilija lisää keskusteluun. Juuri päättyi yrityskierto 5 heikolla menestyksellä...Masentaa, itkettää ja turhauttaa niin paljon, vaikka tiedostan kyllä, että viiden kierron yritys ei ole vielä todellakaan pitkä. Imetän siis vuoden ikäistä poikaamme vielä hyvinkin aktiivisesti päivin öin. Kuukautiset kuitenkin alkoi jo kuuden viikon päästä synnytyksestä, ja ovat tulleet kohtuullisen säännöllisesti siitä asti. Olen ainakin kuvitellut ovuloivani, ja nyt olenkin pohtinut, että jääköhän luteaalivaihe kuitenkin liian lyhyeksi...
 
Täällä olisi myös yksi imettävä kuumeilija lisää keskusteluun. Juuri päättyi yrityskierto 5 heikolla menestyksellä...Masentaa, itkettää ja turhauttaa niin paljon, vaikka tiedostan kyllä, että viiden kierron yritys ei ole vielä todellakaan pitkä. Imetän siis vuoden ikäistä poikaamme vielä hyvinkin aktiivisesti päivin öin. Kuukautiset kuitenkin alkoi jo kuuden viikon päästä synnytyksestä, ja ovat tulleet kohtuullisen säännöllisesti siitä asti. Olen ainakin kuvitellut ovuloivani, ja nyt olenkin pohtinut, että jääköhän luteaalivaihe kuitenkin liian lyhyeksi...
Tervetuloa mukaan, toivotaan pikaista tärppiä! :) Imettäessä vissiin kyllä helposti jää luteaali liian lyhyeksi, mullakin oli viime kierrossa vaan 10 päivää.
 
Täällä olisi myös yksi imettävä kuumeilija lisää keskusteluun. Juuri päättyi yrityskierto 5 heikolla menestyksellä...Masentaa, itkettää ja turhauttaa niin paljon, vaikka tiedostan kyllä, että viiden kierron yritys ei ole vielä todellakaan pitkä. Imetän siis vuoden ikäistä poikaamme vielä hyvinkin aktiivisesti päivin öin. Kuukautiset kuitenkin alkoi jo kuuden viikon päästä synnytyksestä, ja ovat tulleet kohtuullisen säännöllisesti siitä asti. Olen ainakin kuvitellut ovuloivani, ja nyt olenkin pohtinut, että jääköhän luteaalivaihe kuitenkin liian lyhyeksi...
Tervetuloa! Lyhyt luteaali ja muu sekoilu on normaalia. Kaveri joka ovuloi oppikirjasta ja sai esikoisen YK1 imettää samanikäistä kuin minä samalla ”tiheydellä” (pian 2v) ja vasta nyt hälläkin alkaa kierrot normalisoitua
Osalla yksikin imetys riittää sotkemaan ja etenkin yöimetykset häiriköi hormonien balanssia. Peukut!
 
Itse pistäisin kyllä imetyksen piikkiin sen, ettei vielä ole tärppiä tullut. Esikoinen sai alkunsa heti välittömästi, kun sai luvan tulla. Ehkä pitäisi pian malttaa pikkuhiljaa vähennellä imetystä... Surettaa jo etukäteen, sillä poika on ollut aina ihan mahdoton tissitakiainen. Epäilenpä, että imetyksen täytyy varmaan kokonaan loppua ennen, kuin voi plussasta haaveilla.

On se kyllä jännä, kun suurimmalla osalla imetys ei vaikeuta raskautumista millään tavalla.
 
Tervetuloa ketjuun:)

Mä raskauduin imettäessä tokasta tai kolmannesta ovulaatiosta synnytyksen jälkeen, silloin kun esikoinen oli päälle vuoden. Mut se meni kesken ja seuraava tärppi tuli siitä vuoden päästä. Voi olla että imetys vaikutti, tai sitten ei. Kierto aina ollut kovin pitkä ja epäsäännöllinen ennen lapsia, imettäessä esikoista hiukan säännöllisempi.
 
Mä sanoisin it ihan säkäpeliä et miten keho reakoi imetykseen. Täällä ei ihmeitä vauva 3,5kk kierto ei viä onneks ole startannu. Ihan näin pienellä välillä ei tarvii tulla kun meillä 4 suunnitteilla. Meillä keskimäisellä lapsella terveyden kanssa ongelmaa ja ei nuku nii ei ihan viä jaksaskaan odottaa neljättä.
 
Kyllä se ilmeisesti ovis oli, lämmöt on edelleen koholla, tänäänkin oli 36,82. Nännitkin kipeytyi eilen ehtoolla, ei ookaan aikoihin käynyt imettäminen näin kipeää :inpain:
 
Kyllä se ilmeisesti ovis oli, lämmöt on edelleen koholla, tänäänkin oli 36,82. Nännitkin kipeytyi eilen ehtoolla, ei ookaan aikoihin käynyt imettäminen näin kipeää :inpain:
Jes kuulostaa sille! Mulla kans ollu parissa kierrossa tuota, en tiedä miks aina ei kipeydy silleen.
 
Jes kuulostaa sille! Mulla kans ollu parissa kierrossa tuota, en tiedä miks aina ei kipeydy silleen.
On kyllä tavallaan jännä miten paljon nää vaihtelee eri kierroissa samalla ihmisellä. Mullakin on yleensä koko rinnat arat n. viikon ennen menkkojen alkua, mutta välillä vaan nännit.
 
On kyllä tavallaan jännä miten paljon nää vaihtelee eri kierroissa samalla ihmisellä. Mullakin on yleensä koko rinnat arat n. viikon ennen menkkojen alkua, mutta välillä vaan nännit.
Sanoppa muuta. En pysty käsittämään. Ja kaks vikaa kiertoa ollu niin totaalisen raskausoireet vielä ennen vuotoa. Ja sit taas nännit ei ollu arat toisessa ja toisessa oli niin että järki meinasi lähteä. Kaveri imettää samanikäistä ja sanoi kans että joissain kierroissa menee todella kipeiks ja kaikissa ei. Hassua. Kai se on se hormonibalanssi sitten erilainen eri kerroilla
 
Takaisin
Top