Imettävät kuumeilijat

Onko sulla syytä löytyny siihen, pco tai vastaava?
Ei oo ikinä tutkittu, pitäisi kyllä varmaan jos kierrot jatkuu samanlaisina. :confused005 Jännä kyllä macaa syödessä kierrot pysyi 37-40 päiväisinä, se vaan on ihan järkyttävän makuista tavaraa.

Tips, toivottavasti kierto käynnistyisi pian, odottelu on niin tuskastuttavaa.

Nipanderi, niin toivon että tää korona olis pian ohi, harmittaa kaikkien teiän puolesta joilla hoidot tauolla tän takia. :sorry:
 
Ei oo ikinä tutkittu, pitäisi kyllä varmaan jos kierrot jatkuu samanlaisina. :confused005 Jännä kyllä macaa syödessä kierrot pysyi 37-40 päiväisinä, se vaan on ihan järkyttävän makuista tavaraa.

Tips, toivottavasti kierto käynnistyisi pian, odottelu on niin tuskastuttavaa.

Nipanderi, niin toivon että tää korona olis pian ohi, harmittaa kaikkien teiän puolesta joilla hoidot tauolla tän takia. :sorry:
Hmm. Minkä ikäinen sä oot? Teoriassa jos oot nuori se kuulostas pco ongelmalle. Eli soluja on mut yksikään ei lähde johtamaan ja siksi pitkät kierrot. Toisaalta näillä ihmisllä estrogeeni on pääsääntöisesti nimeomaan korkea ja siksi mm letrot auttaa kehittämään johtofollin. Eli kuivuus harvemmin on ongelma. Sit taas imetys voi sul vielä sotkee. Toisaalta itsellä ei tätä kuivuutta olu edes täysimetyksellä. Mut mulla ultra kertoikin jo syyn
 
Ei oo ikinä tutkittu, pitäisi kyllä varmaan jos kierrot jatkuu samanlaisina. :confused005 Jännä kyllä macaa syödessä kierrot pysyi 37-40 päiväisinä, se vaan on ihan järkyttävän makuista tavaraa.

Tips, toivottavasti kierto käynnistyisi pian, odottelu on niin tuskastuttavaa.

Nipanderi, niin toivon että tää korona olis pian ohi, harmittaa kaikkien teiän puolesta joilla hoidot tauolla tän takia. :sorry:
Hmm. Minkä ikäinen sä oot? Teoriassa jos oot nuori se kuulostas pco ongelmalle. Eli soluja on mut yksikään ei lähde johtamaan ja siksi pitkät kierrot. Toisaalta näillä ihmisllä estrogeeni on pääsääntöisesti nimeomaan korkea ja siksi mm letrot auttaa kehittämään johtofollin. Eli kuivuus harvemmin on ongelma. Sit taas imetys voi sul vielä sotkee. Toisaalta itsellä ei tätä kuivuutta olu edes täysimetyksellä. Mut mulla ultra kertoikin jo syyn
 
Täällä sitä luetaan teidän juttuja mutta ei ole paljon kerrottavaa. Kuopus on 1v7kk ja kierto ei edelleenkään ole startannut joten sitä tässä odotellaan. Ja ei meilläkään miehen pää ole varsinaisesti vielä kääntynyt. Ja mun työtilanteen vuoksi pääsiäisyritys siirtyykin varmaan syksylle. Jos siihenkään. Mutta kuumeilen ja seuraan muiden kuumeiluja mielelläni.
Tsemppiä! Oottelu on hanurista. Vaikkei tämä kiertojen kyttäminenkään enää kivaa oo:hilarious:
 
Minäkin täällä lueskelen, vaikka en oo reilusti yli vuoteen enää imettänyt:grin letrot vedelty taas tällä erää naamariin ja ovista odotellaan. Ei mitään odotuksia raskauden suhteen ja hoidot on tauolla:banghead:
Tää on kyl syvältä. Mä törmäsin yhdessä ketjussa vastaavaan ongelmaan ku sulla. Googletin muuta asiaa. Harmi vaan tarina ei kertonut miten tälle naiselle kävi lopulta. Mut siis samaa ongelmaa et kaikki muka ok mut oviksesta alkaa vuotelu
 
Muokattu viimeksi:
Tää on kyl syvältä. Mä törmäsin yhdessä ketjussa vastaavaan ongelmaan ku sulla. Googletin muuta asiaa. Harmi vaan tarina ei kertonut miten tälle naiselle kävi lopulta. Mut siis samaa ongelmaa et kaikki muka ok mut oviksesta alkaa vuotelu

Oon mäkin muutamiin tarinoihin törmännyt... Eipä ne mitään helppoja matkoja ole näilläkään henkilöillä olleet... Että aika luovuttajafiiliksillä mennään. Meen nyt taas oviksen jälkeen ultraan, katotaan onko tilanne yhtään erilaisempi mitä viimeksi. Nyt ei pariin kiertoon oo kyl ollut niin raffeja vuotoja mitä koko viime vuos oli. Mut en taida silti elätellä mitään turhia toivomuksia
 
Oon mäkin muutamiin tarinoihin törmännyt... Eipä ne mitään helppoja matkoja ole näilläkään henkilöillä olleet... Että aika luovuttajafiiliksillä mennään. Meen nyt taas oviksen jälkeen ultraan, katotaan onko tilanne yhtään erilaisempi mitä viimeksi. Nyt ei pariin kiertoon oo kyl ollut niin raffeja vuotoja mitä koko viime vuos oli. Mut en taida silti elätellä mitään turhia toivomuksia
Ymmärrän :sad001 mutta onneks vielä on jäljellä järeämmät hoidot. Niissä voidaan mennä niin pitkälle että siirretään alkio kokonaan lääkkelliseen niin oma limakalvon kestokyky ei vaikuta niinku luomuoviksessa. Toki se ei lohduta nyt mutta sulla tais kuitenki folleja olla paljon ja amh hyvä joka vois ennustaa hyvää vastetta hoidoille.
 
Ymmärrän :sad001 mutta onneks vielä on jäljellä järeämmät hoidot. Niissä voidaan mennä niin pitkälle että siirretään alkio kokonaan lääkkelliseen niin oma limakalvon kestokyky ei vaikuta niinku luomuoviksessa. Toki se ei lohduta nyt mutta sulla tais kuitenki folleja olla paljon ja amh hyvä joka vois ennustaa hyvää vastetta hoidoille.

Mun ahm on 1,49 ja on jokusia antraaleja molemmin puolin ollu ultrassa nähtävillä
 
Hmm. Minkä ikäinen sä oot? Teoriassa jos oot nuori se kuulostas pco ongelmalle. Eli soluja on mut yksikään ei lähde johtamaan ja siksi pitkät kierrot. Toisaalta näillä ihmisllä estrogeeni on pääsääntöisesti nimeomaan korkea ja siksi mm letrot auttaa kehittämään johtofollin. Eli kuivuus harvemmin on ongelma. Sit taas imetys voi sul vielä sotkee. Toisaalta itsellä ei tätä kuivuutta olu edes täysimetyksellä. Mut mulla ultra kertoikin jo syyn
Ikäähän mulla ei oo vasta kuin karvan alle 22. Itekin oon miettinyt, että olisko pco, mutta muita oireita siihen suuntaan ei kyllä mun mielestä ole :think005
 
Ikäähän mulla ei oo vasta kuin karvan alle 22. Itekin oon miettinyt, että olisko pco, mutta muita oireita siihen suuntaan ei kyllä mun mielestä ole :think005
Kääk! Ei oo paljoa vielä. No joo! Eiköhän se semmonen joku ole sit selitys ja kaikillahan joskus on ovuloimattomuutta :smiley-angelic003
 
Kääk! Ei oo paljoa vielä. No joo! Eiköhän se semmonen joku ole sit selitys ja kaikillahan joskus on ovuloimattomuutta :smiley-angelic003
Joo, jännä kyllä nähdä miten imetyksen lopettaminen aikanaan tähän vielä vaikuttaa. Olo kyllä noin muuten alkaa olla aika normaali nyt kun imetys on vähentynyt enää muutamaan kertaan päivässä.
 
Joo, jännä kyllä nähdä miten imetyksen lopettaminen aikanaan tähän vielä vaikuttaa. Olo kyllä noin muuten alkaa olla aika normaali nyt kun imetys on vähentynyt enää muutamaan kertaan päivässä.
Imetyksen tuesta luin joskus että imetyksen lopetus tekee joillan ihan raskausoireet. Hormonimuutos on niin vahva. En muista kakkosesta tällasta, tosin imetys loppui jotenkin niin liukumalla etten enää muista mihin se lopulta päätyi


@Nipanderi paljos sulla olikaan ikää?
 
Pitkästä aikaa muistin tulla tännekin palstalle! Raskaus on edennyt hyvin ja nyt on rv18+6. Mutta imetystaival esikoisen kanssa päättyi viime viikolla. :sad001 On kyllä haikeaa. Sitä kesti 1 v. 4,5 kk.

Aamuimetys heti heräämisen jälkeen oli pitkään pienelle se kaikkein tärkein, mutta koronaetätyöt sotkivat sen. Taapero heräsi jo 5-6 välissä ja mun ei enää tarvinnutkaan nousta niin aikaisin, kun työmatkoihin ei mene aikaa. Jäin nukkumaan ja mies nousi taaperon kanssa, ja puuron jälkeen maito ei enää maistunut.

Iltaimetys jatkui jonkinlaisena vielä yksinäänkin, mutta viime viikolla se jäi kokonaan väliin mun iltaetäkokouksen takia. Sitten ei enää kelvannut seuraavinakaan iltoina. Viikonloppuna pikkuisen vielä hörppäsi, mutta ei enää jaksanut olla rinnalla. Vissiin tämä raskauskin jo teki sen, että maito on tiukalla. Ja harventuneet imetykset.

Vähän siis surullinen ja haikea olo on, mutta toisaalta hyvä mieli, että imetys jatkui näin pitkään. Ja iloinen olen, että vieroittuminen tapahtui näin itsestään. Mun jaksamisen kannalta tämä oli varmasti hyvä juttu, koska nyt alkaa raskauskin verottaa jo rautavarastoja yms.

Olipa harmi, että täällä ei ole muilla vielä tärpännyt. @Sharmander onpa tosi kurjaa kuulla noin huonoja uutisia! :Heartbigred Ja @Nipanderi äh kuinka epäreilua, että hoidot on keskeytetty. Menisipä tämä korona nopeasti ohi!!
Tsemppiä muillekin yrittäjille!
 
Kiva kuulla sinusta @Serafia ! Ja pitkän taipaleenhan sä jo teit! Varmasti haikeaa, sen uskon, mut ihan hyvä kohta vierottautua ihan noin luonnollisesti, saa sitten taas keskittyä vauvan imetystaipaleeseen. Peukkuja loppuraskauteen :Heartred tulehan kertomaan taas kuulumisia!
 
@turotus miten menee? Meetkö olojen kans vai tikutatko?
Ihan olojen tai oikeastaan olottomuuden kanssa tässä mennään. Mietin kyllä pitäiskö hommata tikkuja ja tikuttaa vaikka vasta silloin jos/kun alkaa jotain ovikseen viittaavaa olla, kun ei yhtään voi tietää minkä mittaiseksi tämä kierron yritelmä meinaa venyä.

Jatkuuko sulla kierto edelleen samalla linjalla?
 
Muokattu viimeksi:
Ihan olojen tai oikeastaan olottomuuden kanssa tässä mennään. Mietin kyllä pitäiskö hommata tikkuja ja tikuttaa vaikka vasta silloin jos/kun alkaa jotain ovikseen viittaavaa olla, kun ei yhtään voi tietää minkä mittaiseksi tämä kierron yritelmä meinaa venyä.

Jatkuuko sulla kierto edelleen samalla linjalla?
Jatkuu joo :sorry:

ja jep noin minäkin olen tehny yleensä eli kun olot olis kohdallaan niin teen ovistikkua. Muuten sais tikuttaa monesti kaks pakettia kuussa.
 
Jatkuu joo :sorry:

ja jep noin minäkin olen tehny yleensä eli kun olot olis kohdallaan niin teen ovistikkua. Muuten sais tikuttaa monesti kaks pakettia kuussa.
Ehkä laitan sitten tikkuja tilaukseen, en ookaan niitä aiemmin käyttänyt, oon jotenkin kokenut ne liian vaikeiksi niin ei oo tullut kokeiltua :rolleyes:
 
Mitähän ihmettä nyt taas, limaa pukkaa ja munasarjoja repii ihan huolella. Eikai se ovis nyt voi tulla puskista ilman mitään ennakko-oireita :wideyed:
 
Takaisin
Top