Imettävät kuumeilijat

Onnea Minni!

Itse täällä mietin, millon uskaltaa testailla...

Kp 32/30 yk 2 dpo 9-10

Paljon onnea Minni! Ihanaa, että tähänkin ketjuun saadaan plussia. Nyt sit heti perään lisää MW2B ja PikkuR!

Mannikka, tsemppiä! Täällä sama tilanne. Ihanaa lukea täältä etten oo ainoa tikuttaja. Muuten varmaan jo miettisin että onko tää ihan hullua metsästää viikkokausia ovista, jota ei välttämättä tapahdu ollenkaan. Tänään kp 26. Tammikuussa sain ovisplussan kp 28. Nyt ajattelin tikuttaa menkkoihin asti, että tiedän tuleeko sitä oikeesti ollenkaan.

Estrogeenin nousu tapahtuu koko ajan aiemmin, tammikuussa kp 24, helmikuussa kp 19 ja nyt maaliskuussa kp 18. Onkohan se merkki siitä, että ollaan menossa oikeaan suuntaan? Nyt vaan lh-nousu pitäis saada kuvioihin myös.

Hei vaan pitkästä aikaa

Minäkin olen käynyt vain lueskelemassa, kun ei ole mitään kerrottavaa. Tismalleen samaa rataa mennään, kaikenmaailman oireet löytyy, mutta mitään ei tapahdu. Kuukausi sitten tikuttelin ovista, mutta nakkasin nekin nyt menemään. Raskaustestienkin negojen tuijottelu tympii ja nyt en aio testata, ennen kun potkut tuntuu :shifty:

Onnea Minni plussasta :love7

Vulpix, millä testailet estrogeeniä?

Pupuliina, cbn kaksoishormonitestillä (digi) testaan. Oon tykänny kun näyttää enemmän niitä hedelmällisiä päiviä kuin vaan oviksen. Kun vaan vielä sais oman hormonitoiminnan kuntoon..

Olisi kyllä hauskaa tietää oma estrogeenitaso tällä hetkellä. Taidan kyllä silti vielä toistaiseksi pysyä erossa testeissä, kun niistä on tullut vain harmaita hiuksia :blackeye: Tjottaillen siis mennään...

Onnea plussasta Minni
Pahoittelut kadonneelle sekä muille joilla ei tapahdu mitään.
Itse alan epäilee, että vaikka sain sen ovulaatiotikusta positiivisen, ni mitään ovulaatiota ei ole tapahtunut. Vaikka kärsin testin jälkeisenä yönä infernaalisia alamahakipuja. Ainakaan lämmöt eivät ole nousseet mihinkään suuntaan (käytän natural cycle appsiä ja siihen mittaillut niitä). Tai tuli siellä pieni piikki kun ovulaatio olisi pitänyt testin mukaan tapahtua, mut sen jälkeen lämmöt tipahtaneet Tänään sain tosi matalan tuloksen, alan epäilee jo mittariakin. Toisaalta jossain määrin raskausoireita (hyvin pieni mahdollisuus et oisin muka paksuna) muka olisi tai voisihan ne olla menkkaoireita. Kolotusta alamahalla ja haju herkkyyttä. Noh tässä ois 1,5vko aikaa ennen kuin mitään pitäisi tapahtua, jännityksellä odotan alkaako ne ekat menkat sitten vai ei..

Vulpix, ymmärtääkseni estrogeenin nousu nimenomaan antaa aivolisäkkeelle viestiä alkaa erittämään lutropiinia, joten ihan hyvältä näyttää! :happy:

Hei kaikki! Ihanaa kun löytyi tällainen keskustelu:joyful: Luin koko ketjun läpi.
Täällä on pikkuinen 1v2kk eikä menkoista tietoakaan. Aloitin nyt metsästämään ovista, muttei sitä mitä ilmeisimmin tapahdu, kun ei kerran menkkojakaan kuulu?
Kahdesta edellisestä lapsesta menkat alkoivat kahden viikon kulutta imetyksen lopettamisesta. Tahtoisin niin kovin lopettaa lapsen tahtisesti imetyksen.
Meillä alkanee yritys tosissaan kesäkuun lopulla, kun on saatu häät ensin juhlittua ☺ koska unelmapuku Kauhea kuume tosin ollu koko ajan.

Tervetuloa Hilla! Toivotaan, että kierron käynnistyminen ei tällä kertaa vaatisi imetyksen lopettamista. Mä oon kans koittanu miettiä mihin väliin häät sovittais kun en halua myöskään olla raskaana silloin. Nyt kun vauvakuumeen oon päästänyt pahasti päälle niin kai se on siirrettävä johonkin hamaan tulevaisuuteen tai sit vaan alkaa järjestää jos ei vauvaa kuulu.

Täällä kp 28 ja edelleen vilkkuva hymynaama, 10. perättäinen sellainen. :)

Kiitos Vulpix! Mies kihlasi jo kaksi vuotta sitten kesällä, mutta tosiaan viime kesänä poikanen olis ollu vielä pelkästään tissimaidolla, niin en halunnut siihen vielä häitä. Tosin tuntuu tuo vieläkin ihan vauvalta

Zoria, ymmärsinkö oikein, että sulla ei oo menkat viel alkanut mutta sait tikutettua oviksen?

Kaikille kierron selkiytymistä jotka sitä tarvitsevat ja puhuristi plussatuulia

Tervetuloa kaikki uudet ja paaaljon onnea plussasta Minnille! <3 Ihanaa että tulee välillä plussiakin.

Täällä kp 36 (tai jotain) eikä menkkoja tai muutakaan. Välillä käy mielessä, pitäiskö ehkä tehä r-testi varmuudeksi, mutta kun ei oo ollut mitään ovulaatio-oireitakaan, niin en jaksa uskoa plussaan. Nega se on kuitenkin :'(

Mietityttää kun molemmin puolin tuntuu kyllä selvästi repäisykipuja. Nyt tuntunut vielä aika paljon. Mikähän muu tollaisia voi aiheuttaa kuin raskaus? Mulla siis on noita ollut muutenkin kuin alkuraskaudessa, kiertojen lopussa erityisesti. Nyt vaan ehkä tavallista enemmän. Ehkä se gynekäynti jossain kohtaa ois paikallan... :/

Tervetuloa, Hilla!

Täällä piinaillaan kp 25/26-29 dpo 12. Mulla ei ole ollut ollenkaan nyt PMS-oireita, eli siinä määrin on ainakin positiivinen olo :happy:

Täällä matka jatkuu kohti seuraavaa ja viimeistä inssiä ennen imetyksen lopetusta. Jos tästä ei tärppää, niin oon päättänyt lopettaa vaikkakin se tuntuu vaikealta ajatukselta..

Toiveet on korkealla tähän kolmanteen inssiin, ovista tikuttelemaan loppukuusta.

Onnea Minnille ja plussatuulia kaikille :)

MW2B kiitos! Sullahan on tosiaan aika jännät hetket käsillä. Nyt sormet ja varpaat ristiin että natsais :)
Voi ei kadonnut, uskon mikä luopumisen tuska ja harmitus sulla on imetyksen lopettamisesta. Painin itsekkin osaltaan sen kanssa. Toiveet kuitenkin siinä että teillä kävis mitä parhain tuuri nyt viimeisen inssin kanssa :Heartred

Jännät paikat MW2B! Ja Gunhilda myös, voishan se hyvinkin olla! Mut ymmärrän testihaluttomuuttasi. Nega lyö aina niin kovaa vasten kasvoja. Jos ei testaa niin voi elää siinä ajatuksessa, että se mahdollisuus on.. mutta jos päätät testata niin kuvaa tänne sit tiirailtavaksi!

Takaisin