Dpo 8. Tuskanhikeä pukkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hetkinen. Mikäs hoito sulla menossa!? Oon tipahtanut kärryiltä. Vai oliko tää se sun letrojuttu imettäessä?Siis mulla on tänään dpo 9 ja dpt 10. Triggerin jälkeen yleensä max 10pv näkyy testeissä raskaushormonia ja mulla on ne viivat haalenneet mut edelleen on siis hailu viiva. Eikä mikään viivanpaikka. Ennen en oo testannut triggeriä pois. (Testing out trigger). Huominen on jännä päivä kyllä. Yleensä dpo 10 oon testannut luotettavasti.
Joo. Hoidoissa. Siis yksin lapsia tässä hankiskelen. :) ("hankiskelen"... ja imetän siis yhä joo.) Vähän hyppäsin mukaan tähän ketjuun kertomatta mitään.Hetkinen. Mikäs hoito sulla menossa!? Oon tipahtanut kärryiltä. Vai oliko tää se sun letrojuttu imettäessä?
Ei mulle mitään tollasta oo sanottu. Se vaan että letrojen kanssa varoaika min.10pv ja sen pidin. Perus IUI. Ei se imetys vaikuta jos menkat on alkaneet. Silloinhan ovuloi. Sen olen kuullut että maidontuotanto voi raskautuessa sitten vähentyä ja loppua. Kunnes tietty taas loppuraskaudesta käynnistyy. Muita tukia ei mulla käytössä kuin ne letrot.Ai! Kerro lisää Millaisissa hoidoissa sä oot, ottaen imetyksen huomioon? Täällä mulle sanottiin kakkosen jälkeen et imetys on vasta-aiheinen kaikkiin hoitoihin. Lugetuki ainoa mitä voi käyttää.
Saako imettäessä käyttää letroja? Muistan varmaan väärin, kun luulin että tyyliin luget on ainuut mitä voi käyttää :)Ei mulle mitään tollasta oo sanottu. Se vaan että letrojen kanssa varoaika min.10pv ja sen pidin. Perus IUI. Ei se imetys vaikuta jos menkat on alkaneet. Silloinhan ovuloi. Sen olen kuullut että maidontuotanto voi raskautuessa sitten vähentyä ja loppua. Kunnes tietty taas loppuraskaudesta käynnistyy. Muita tukia ei mulla käytössä kuin ne letrot.
Niin siis aiemmin tuolla sanoin sekä em. viestissäkin itse asiassa, että letrojen kanssa piti pitää imetyksestä 5+5pv taukoa.Saako imettäessä käyttää letroja? Muistan varmaan väärin, kun luulin että tyyliin luget on ainuut mitä voi käyttää :)
Eikai ikinä pitäis aamuisin mitään lukea tai kirjoittaa kun aivot on puuroaNiin siis aiemmin tuolla sanoin sekä em. viestissäkin itse asiassa, että letrojen kanssa piti pitää imetyksestä 5+5pv taukoa.
Onnee ja vahvistumista!Kyllä mulla saattaa olla kyytiläinen nyt. Vahvistumisia oottelen ja seurailen viel pari päivää. Jäätävä onni ollut jos ekasta inssistä.
Kuulostaa tutulle. Meilläkin ollu samoja ongelmia vaikka muissa puheissa mies valitti jo esikoisen jälkeen et seksiä on liian vähä. Sittemmi olen ollu se aktiivinen osapuoli ja monesti menny noi hetket ohiTäällä reilu viikko sit taas tosi selkeät ovisoireet, limat, kivut, halut ja miestä ei voisi vähempää kiinnostaa... Odotellaan siis täysin turhautuneena taas uusia menkkoja. Vähän huoletti, että mites seuraavan kansaa, kun ekan yritykseen meni 1,5 v, mutta en arvannut, että yritys venyy pelkästä seksittömyydestä. Kohta mennyt tavallista hedelmällisempi aikaikkuna ekan jälkeen ja ei oo kertaakaan ollut edes pienintä mahdollisuutta tärppiin. Argh!
En ehkä edes kehtaa myöntää, että mä olin tän 2. kohdalla just tällein suunnitellut, että ei tarttis jäädä liian ajoissa uudesta työpaikasta äitiyslomalle, mutta tärppäski sit kuukauden etuajassa, niin jään nyt sit jokatapauksessa äitiyslomalle ennenkuin kesäloma alkaaJoo mä en kans jaksaisi sitä, kun jotkut miettii oikeesti, mille kuukaudelle aikoo ajoittaa vauvan syntymän. Ja sitten jos ne vielä onnistuu siinä projektissa. Vaikkei se mitenkään oo itseltä pois, mutta silti...
Tsemppiä Nipanderi! Kohta ne hoidot jo alkaakin, niin jospa sitten alkaisi tärpätä! :)
Miksei, jos maidontuotanto jotenkin oleellisesti lisääntyy tms...? Ei ole kyl kokemusta.Hei voiko jo alkaneet menkat jäädä uudelleen tauolle imettäessä!?
Mä kävin tänään gynellä
Kp 15 ja limis aivan viivamainen ja estrovaikutus "nolla" (josta olotkin kielii). Mitään folleja ei (yllätyyyyys) näkyny. Tämäkää ei vielä veisi maahan, mutta se että kohdusta tää gyne löysi selvät adenomyoosin merkit ja kohtu on jo hieman pallomainen. Eli alkion kiinnittyminen on hyvin epätodennäköistä vaikka sellainen saatais aikaakin tätä ollut epäilys jo ennenkin mut nyt se oli omaankin silmään aika ilmeinen.
Mä ny mietin onko nyt se hetki et vaihtarit alkaa painaa päälle (gynen kommentti) vai voiko imetys vieläkin muka muuttaa kiertoja täs kohtaa!?
Kaks vikaa kiertoahan oli ok, selkeet ovisplussat ja limat ja estrogeeniolot. Nyt huomasin jo alkukierrossa että olo ei oo ok se varmistui ultrassa