Imettävät kuumeilijat

Siis mulla on tänään dpo 9 ja dpt 10. Triggerin jälkeen yleensä max 10pv näkyy testeissä raskaushormonia ja mulla on ne viivat haalenneet mut edelleen on siis hailu viiva. Eikä mikään viivanpaikka. Ennen en oo testannut triggeriä pois. (Testing out trigger). Huominen on jännä päivä kyllä. Yleensä dpo 10 oon testannut luotettavasti. :woot:
 
Siis mulla on tänään dpo 9 ja dpt 10. Triggerin jälkeen yleensä max 10pv näkyy testeissä raskaushormonia ja mulla on ne viivat haalenneet mut edelleen on siis hailu viiva. Eikä mikään viivanpaikka. Ennen en oo testannut triggeriä pois. (Testing out trigger). Huominen on jännä päivä kyllä. Yleensä dpo 10 oon testannut luotettavasti. :woot:
Hetkinen. Mikäs hoito sulla menossa!? Oon tipahtanut kärryiltä. Vai oliko tää se sun letrojuttu imettäessä?
 
Hetkinen. Mikäs hoito sulla menossa!? Oon tipahtanut kärryiltä. Vai oliko tää se sun letrojuttu imettäessä?
Joo. Hoidoissa. Siis yksin lapsia tässä hankiskelen. :) ("hankiskelen"... ja imetän siis yhä joo.) Vähän hyppäsin mukaan tähän ketjuun kertomatta mitään.:wacky:
 
Ai! Kerro lisää :smiley-angelic003Millaisissa hoidoissa sä oot, ottaen imetyksen huomioon? Täällä mulle sanottiin kakkosen jälkeen et imetys on vasta-aiheinen kaikkiin hoitoihin. Lugetuki ainoa mitä voi käyttää.
 
Ai! Kerro lisää :smiley-angelic003Millaisissa hoidoissa sä oot, ottaen imetyksen huomioon? Täällä mulle sanottiin kakkosen jälkeen et imetys on vasta-aiheinen kaikkiin hoitoihin. Lugetuki ainoa mitä voi käyttää.
Ei mulle mitään tollasta oo sanottu. Se vaan että letrojen kanssa varoaika min.10pv ja sen pidin. Perus IUI. Ei se imetys vaikuta jos menkat on alkaneet. Silloinhan ovuloi. Sen olen kuullut että maidontuotanto voi raskautuessa sitten vähentyä ja loppua. Kunnes tietty taas loppuraskaudesta käynnistyy. Muita tukia ei mulla käytössä kuin ne letrot.
 
Muokattu viimeksi:
Tavallista runsaampia limoja havaittu tänään, halvat on huvit kun innostuu jo siitä että koneistossa on ees vähän eloa :hilarious: Jonkinmoista paineen tunnetta myös alavatsalla. Jospa se tästä pikkuhiljaa, imetyskin on kyllä vähentynyt jonkin verran.
 
Muokattu viimeksi:
Ei mulle mitään tollasta oo sanottu. Se vaan että letrojen kanssa varoaika min.10pv ja sen pidin. Perus IUI. Ei se imetys vaikuta jos menkat on alkaneet. Silloinhan ovuloi. Sen olen kuullut että maidontuotanto voi raskautuessa sitten vähentyä ja loppua. Kunnes tietty taas loppuraskaudesta käynnistyy. Muita tukia ei mulla käytössä kuin ne letrot.
Saako imettäessä käyttää letroja? Muistan varmaan väärin, kun luulin että tyyliin luget on ainuut mitä voi käyttää :)
 
Saako imettäessä käyttää letroja? Muistan varmaan väärin, kun luulin että tyyliin luget on ainuut mitä voi käyttää :)
Niin siis aiemmin tuolla sanoin sekä em. viestissäkin itse asiassa, että letrojen kanssa piti pitää imetyksestä 5+5pv taukoa.
 
Kyllä mulla saattaa olla kyytiläinen nyt. Vahvistumisia oottelen ja seurailen viel pari päivää. Jäätävä onni ollut jos ekasta inssistä.
 
Täällä reilu viikko sit taas tosi selkeät ovisoireet, limat, kivut, halut ja miestä ei voisi vähempää kiinnostaa... :sad001 Odotellaan siis täysin turhautuneena taas uusia menkkoja. Vähän huoletti, että mites seuraavan kansaa, kun ekan yritykseen meni 1,5 v, mutta en arvannut, että yritys venyy pelkästä seksittömyydestä. Kohta mennyt tavallista hedelmällisempi aikaikkuna ekan jälkeen ja ei oo kertaakaan ollut edes pienintä mahdollisuutta tärppiin. Argh!
 
Kyllä mulla saattaa olla kyytiläinen nyt. Vahvistumisia oottelen ja seurailen viel pari päivää. Jäätävä onni ollut jos ekasta inssistä.
Onnee ja vahvistumista!

Täällä reilu viikko sit taas tosi selkeät ovisoireet, limat, kivut, halut ja miestä ei voisi vähempää kiinnostaa... :sad001 Odotellaan siis täysin turhautuneena taas uusia menkkoja. Vähän huoletti, että mites seuraavan kansaa, kun ekan yritykseen meni 1,5 v, mutta en arvannut, että yritys venyy pelkästä seksittömyydestä. Kohta mennyt tavallista hedelmällisempi aikaikkuna ekan jälkeen ja ei oo kertaakaan ollut edes pienintä mahdollisuutta tärppiin. Argh!
Kuulostaa tutulle. Meilläkin ollu samoja ongelmia vaikka muissa puheissa mies valitti jo esikoisen jälkeen et seksiä on liian vähä. Sittemmi olen ollu se aktiivinen osapuoli ja monesti menny noi hetket ohi :shifty:

Hei onks kellään isompaa ku vauvaa imettävällä rinnat välillä kipeet ja ihankuin maito nousis. Eikä liity siihen et maito pakkautuis
 
Mä tulin pitkästä aikaan kertomaan kuulumisia.. Eli la on siirretty 9 päivää eteenpäin neuvolan laskuista (menkkojen mukaan), eli käytännössä oon kai raskautunut niihin aikoihin kun ois pitäny menkat alkaa :woot: (en oo kauhean perillä noista laskuista..) nyt on rv 11+1 ja odottelen että ekasta kolmanneksesta selvittäisiin.. Imetän vielä kerran päivässä (raskautuessa tais olla kaks kertaa päivässä) ja kovasti odotan että se loppuisi tai maidon tulo loppuisi.. :wacky:
 
Joo mä en kans jaksaisi sitä, kun jotkut miettii oikeesti, mille kuukaudelle aikoo ajoittaa vauvan syntymän. Ja sitten jos ne vielä onnistuu siinä projektissa. :meh: Vaikkei se mitenkään oo itseltä pois, mutta silti...

Tsemppiä Nipanderi! Kohta ne hoidot jo alkaakin, niin jospa sitten alkaisi tärpätä! :)
En ehkä edes kehtaa myöntää, että mä olin tän 2. kohdalla just tällein suunnitellut, että ei tarttis jäädä liian ajoissa uudesta työpaikasta äitiyslomalle, mutta tärppäski sit kuukauden etuajassa, niin jään nyt sit jokatapauksessa äitiyslomalle ennenkuin kesäloma alkaa:hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
dpo 10, kp 27/31. Ovulaatiopäivänä kärttyiltiin miehen kanssa eikä talleteltu sitten ollenkaan silloin tai sen jälkeenkään lähipäivinä.
Nyt jo vuotaakin vähän, joten tämänkin kierto lienee tuhra toivo. Plääh.

Imetys tuntuu vähentyneen, kun oli reissussa niin pitkään. Lapsi käy enää kahdesti päivässä rinnalla aamuin illoin eikä muulloin kaipaa tissimaitoa. Muutenkin sillä on joku itsenäistymisvaihe eikä äiti kelpaa oikein mihinkään. :shifty: Hermot kireällä pikkasen tuon tahtotyllerön kanssa, kun hän hoidossakin öykkäröi kuulemma. Saan kunnian kasvattaa jotain tulevaa kiusaaja...

Vähän mietityttää pitäisikö vielä jossain vaiheessa käydä gynellä selvittämässä, miksi raskaus ei ala. Jos pystyisi vähän avittamaan
tätä tilannetta. Mihinkään sen kummempiin hoitoihin ei ole kiinnostusta lähteä, mutta vähän haluttaisi tarkistaa, jos jotain pientä olisi
tehtävissä...
 
Mä kävin tänään gynellä :sorry:
Kp 15 ja limis aivan viivamainen ja estrovaikutus "nolla" (josta olotkin kielii). Mitään folleja ei (yllätyyyyys) näkyny. Tämäkää ei vielä veisi maahan, mutta se että kohdusta tää gyne löysi selvät adenomyoosin merkit ja kohtu on jo hieman pallomainen. Eli alkion kiinnittyminen on hyvin epätodennäköistä vaikka sellainen saatais aikaakin :sad010 tätä ollut epäilys jo ennenkin mut nyt se oli omaankin silmään aika ilmeinen.

Mä ny mietin onko nyt se hetki et vaihtarit alkaa painaa päälle (gynen kommentti) vai voiko imetys vieläkin muka muuttaa kiertoja täs kohtaa!?:confused004
Kaks vikaa kiertoahan oli ok, selkeet ovisplussat ja limat ja estrogeeniolot. Nyt huomasin jo alkukierrossa että olo ei oo ok se varmistui ultrassa :smiley-angry017
 
Mä kävin tänään gynellä :sorry:
Kp 15 ja limis aivan viivamainen ja estrovaikutus "nolla" (josta olotkin kielii). Mitään folleja ei (yllätyyyyys) näkyny. Tämäkää ei vielä veisi maahan, mutta se että kohdusta tää gyne löysi selvät adenomyoosin merkit ja kohtu on jo hieman pallomainen. Eli alkion kiinnittyminen on hyvin epätodennäköistä vaikka sellainen saatais aikaakin :sad010 tätä ollut epäilys jo ennenkin mut nyt se oli omaankin silmään aika ilmeinen.

Mä ny mietin onko nyt se hetki et vaihtarit alkaa painaa päälle (gynen kommentti) vai voiko imetys vieläkin muka muuttaa kiertoja täs kohtaa!?:confused004
Kaks vikaa kiertoahan oli ok, selkeet ovisplussat ja limat ja estrogeeniolot. Nyt huomasin jo alkukierrossa että olo ei oo ok se varmistui ultrassa :smiley-angry017

:sad010aika onnettomaltahan tilanne noin lääketieteellisessä mielessä näyttäytyy, mutta ei kai koskaan kannata luopua toivosta aivan täysin. Eikös teillä yksi tieteellinen mahdottomuus jo ole? Miten toi adenomyoosi, aiheuttaako oireita noin muuten, että eivät sentään halua poistaa koko värkkiä tai muuta lopullista?
 
Takaisin
Top