Imettävät kuumeilijat

No joo great. Ompa jännä tosiaan. Mut eipä siellä sillo itselläkään suoraan uktrassa mitään radikaalia näkyny. Paitsi vaisut munasarjat niinku aina. Tuo myoomaepäily ei ollut silloin
Ootko nyt tehny ovistikkuja? Tai onko olot millaset sen suuntaan et munasolu olis irtoamassa? Sehän voi irrota ihan näillä näppylöillä :eek::coldfeet:.
Tässä kun on aikaa ihmetellä omaa oloaan (uskokaa pois, kaiken perusarkirallin lisäks sitä riittää tällaiseen :angelic:) niin tänään on ollu oletettavasti jossain munasarjojen paikkeilla särkyjä. Siis voihan se olla ihan pierukin hukassa :hilarious: en mä oikeesti tiedä. Mut joo. Jospa siel kasvais jotain irtoilevaa :rolleyes:
 
Juuh, kyllähän mä ovista tikutan. Nyt on ollut kyllä silleen jännä, kun on ollut aika vahvat viivat jo viikon, mut ei plussaa kumminkaan. Oikeestaan kaikki tyypilliset ovis oireetkin meni jo. Oisin voinut lyödä vetoa, et ovis tuli jo vasurista, mut ei se kyllä ainakaan tikulle jäänyt, eikä ultra sitä puoltanut. Nyt sit odotellaan millon tää puhkesi:)
 
Juuh, kyllähän mä ovista tikutan. Nyt on ollut kyllä silleen jännä, kun on ollut aika vahvat viivat jo viikon, mut ei plussaa kumminkaan. Oikeestaan kaikki tyypilliset ovis oireetkin meni jo. Oisin voinut lyödä vetoa, et ovis tuli jo vasurista, mut ei se kyllä ainakaan tikulle jäänyt, eikä ultra sitä puoltanut. Nyt sit odotellaan millon tää puhkesi:)
Mulla ei kaikki tikut saa kiinni ovista kaikissa kierroissa. Siis tikutin ennen rfsulla ja nyt viime ajat se näyttää viel haalua kun Pcn viiva on jo vahvempi ku kontrolli. Näin ollu joskus ennenkin ja taas joissaiki rfsu kyl pamahtaa tummaksi. Mut olen lukenu et on aika yleistä noilla. Sikäli luottasin sun oloihin ja siihen et ultrakin näytti jo isoa follia joka periaattees oli jo mahd puhkeamisvalmis :rolleyes::Heartred

Onks teillä muilla mielialapäivä ennen ovista o_O? Mä eilen ärryin kaikesta miehelle, itkin ku katselin jotain höpödokkaria (olen siis herkkis mut ei ny yleensä ihan noin) :biggrin Sit yöllä tuntu et maito menee tutusti tiukalle ja ovistikkussa alkoihin aamulla viiva lähetä tummaa. :happy7
Mielenkiintoista
 
Haha mut jotta asiat ei menis taas ainakaan takuulla putkeen nii äijähän onkin kaks vrk poissa viikonloppuna :shifty: et mun tuurilla tää meni taas näin :wacky: Jää siis tän pv/ mahdollisesti onnistussaan perjantain harteille koko kierto :angry1
 
Woot. Ovistikkuun pamahti nopeasti vähintään tasavahvat viivat äsken:eek: siten ett kontrolli näkyi jo heti kastuttua vahvasti. No voi olla että huomenna viel vahvemmat mut ei mulla oo varmaan ikiaikoihin josko juur koskaan plussaa tullu kp14 o_O Voiks olla että kun lugella vedätin kiertoa 5 päivää pidemmäs että kierto jo mylläsi taustalla vaikka vuoto alkoikin vasta lugen jälkeen. Ja siks menkatkin oli lyhemmät :think005 Mitä häh täh. :laughing001
 
Nyt kyllä meni syvälliseksi pohdinnaksi. :grin No, hyvä, että tuli kuitenkin ovisplussa aikaisemmin.

Mää odottelen edelleen kp1:stä. Tuhrunnu jo monta päivää. Aamulla oli kyllä semmonen kramppi mahassa, että jospa huomenna. :shifty:
 
Nyt kyllä meni syvälliseksi pohdinnaksi. :grin No, hyvä, että tuli kuitenkin ovisplussa aikaisemmin.

Mää odottelen edelleen kp1:stä. Tuhrunnu jo monta päivää. Aamulla oli kyllä semmonen kramppi mahassa, että jospa huomenna. :shifty:
Höö ooks testannu :rolleyes:!?
No joo. Saa nähdä. Eiköhän tähän tuu mun tuurilla joku este illaksi ettei voi kampata ukkoa väkisinkään kontaktilajeihin :shifty:
 
Ei huvita testata negaa. :sour: Lauantaina vois testata, jos ei huomenna ala. Kp33/31 tänään, mutta kierto on pidentynyt niin tämä on uus normaali.
 
Onnistuiko? :grin Ja voi apua, mikä hymiö tuo sun viimeinen :laughing001
Noooo. Pienimmäinen keksi roikkua tisssillä mitä ei hetkeen (maito sika jumissa) joten olen sit kiinni tässä :sour: En tiiä. Kato vaan nii mies ehtii kuorsata olkkarissa ja sit on liiian väsyny ja blaaaablaaa :smiley-angry026 :smiley-angelic002
 
Vain nainen on nii ovela että saa vieteltyä miehen petipuuhiin :hilarious:
Mutta joo! Ovis oli ja meni. Eilen aamulla oli siis tummat viivat, seiskan aikaan kovat kivut ja sit limailukin loppu. Aamulla oli jo hailu viiva. Nopee on ovis ja limat oli siis käytännössä toissa pv:wacky:
 
On kyllä mielenkiintoiset nämä kuukautiset... Silloin, kun on kipuja on normaalia vähemmän vuotoa ja silloin, kun ei ole vatsakipua, on hirveän runsasta vuotoa. Tällä kertaa oli ensiksimainitut.

Ei muuten mun poissaolo vaikuttanut imetykseen mitenkään. Sama ralli jatkui heti, kun palasin kotiin. :rolleyes:
 
4. kierto synnytyksen (pian 1v 2kk synnytyksestä) jälkeen alkoi... oon tikutellut ovista ja luteaalivaihe on 9-10vrk. vaikuttaakohan imetys tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseeb
 
4. kierto synnytyksen (pian 1v 2kk synnytyksestä) jälkeen alkoi... oon tikutellut ovista ja luteaalivaihe on 9-10vrk. vaikuttaakohan imetys tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseeb
Kyllähän se vaikuttaa. Etenkin ekat kierrot voo olla ihan muutaman päivän :grumpy: mulla oli 4-5pv ihan ekoissa kierroissa. Teoriassa tuo 10päivää voi piisata raskautumisen kannalta.

Omanapa. Tänään dpo2/3 riippuen nyt miten se oletettu ovis oli. Eilen aamulla oli jo lämmöt korkealla reippaasti samoin tänä aamuna. Nenä tukossa ja sydän hakkaa öisin. Eli kerranki ainakin teoriassa keltarauhanen tuntuis toimivan/muodostuneen. Aiemmat kierrot ei oo ollu näin selkee lämmön nousu. Saapahan nähdä :shy: vaikka en toki tipu edes korkealta vaikka miitään ei tapahtuisi. Pikemminkin oletan ettei mitään tapahdu :hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Joo, mun kierrot on ollut nyt 30, 27 ja 25. Ekassa kierrossa en tikittanut, mut toisessa kierrossa oli ovis+ kp 19, kp 27 alkoi tuhrut ja sit kp 28-> kp 1. nyt viimeisimmässä ovis+ oli sentään kp 15, mut eilen illalla kp 25 alkoi sit vuoto, eli klo 18 jälkeen laskettais tänään olevan kp1. buuh. eka lapsi tärppäs helpolla, saapa nähdä, miten seuraava. imetyksen lopettamiseen ei kyl hirvee hoppu olis, mut toive olis 2kk päästä viimeistään lopetella.. imetän vielä n 4x vrk. öisin en oo imettänyt aikoihin.
 
Joo, mun kierrot on ollut nyt 30, 27 ja 25. Ekassa kierrossa en tikittanut, mut toisessa kierrossa oli ovis+ kp 19, kp 27 alkoi tuhrut ja sit kp 28-> kp 1. nyt viimeisimmässä ovis+ oli sentään kp 15, mut eilen illalla kp 25 alkoi sit vuoto, eli klo 18 jälkeen laskettais tänään olevan kp1. buuh. eka lapsi tärppäs helpolla, saapa nähdä, miten seuraava. imetyksen lopettamiseen ei kyl hirvee hoppu olis, mut toive olis 2kk päästä viimeistään lopetella.. imetän vielä n 4x vrk. öisin en oo imettänyt aikoihin.
Kuulostaa aika normaaille imettävän kierrolle mitä täältäkin lukenu. Osallahan yksikin kerta voi riittää sihen että kierto ei oo ”oikeaoppinen”:oops:

Miten mä voin olla AINA kipee dpo päivillä. Nytkin nuha muuttuu poskiontelotulehdukseksi. Pahenee vaan siitä pienestä nuhasta. Aika monessa kierrossa sama, millo yskä tai flunssa tai mikä millonkin:hungover: sotkee tota lämmön mittaustakin joten turhaan taisin innostua
 
Muokattu viimeksi:
Kuulostaa aika normaaille imettävän kierrolle mitä täältäkin lukenu. Osallahan yksikin kerta voi riittää sihen että kierto ei oo ”oikeaoppinen”:oops:

Miten mä voin olla AINA kipee dpo päivillä. Nytkin nuha muuttuu poskiontelotulehdukseksi. Pahenee vaan siitä pienestä nuhasta. Aika monessa kierrossa sama, millo yskä tai flunssa tai mikä millonkin:hungover: sotkee tota lämmön mittaustakin joten turhaan taisin innostua

Siis mulla on sama tuon flunssan kanssa! Kolme kiertoa on nyt imettäessä ehtinyt olla kesästä lähtien, ja jokaisessa oon tullut kipeäksi vajaa viikko ennen menkkoja. On se kumma! Kai siinä sitten vastustuskyky jotenkin laskee.
 
Kuulostaa aika normaaille imettävän kierrolle mitä täältäkin lukenu. Osallahan yksikin kerta voi riittää sihen että kierto ei oo ”oikeaoppinen”:oops:

En ihan koko keskustelua jaksa selata ja uutena täällä ihan pihalla kaikesta.. onkohan moni sit raskautunu täällä porukasta luomusti, vai tarttenut lääkkeitä?
 
En ihan koko keskustelua jaksa selata ja uutena täällä ihan pihalla kaikesta.. onkohan moni sit raskautunu täällä porukasta luomusti, vai tarttenut lääkkeitä?
On moni raskautunut ihan luomusti, vaikka imetys on ollut kuvioissa :) Toiset nopeammin, toiset hitaammin.
 
Takaisin
Top