Imettävät kuumeilijat

Voi ei iLa, älä menetä nyt toivoa kuitenkaan. Kyllä se sieltä nappaa ku kierto tulee kohilleen. :)

Elleni: mulla oli melkein samanlainen tilanne, paitsi ettei kierto ollut alkanu ollenkaan. Vähensin imetystä aika radikaalisti noin 2-4 kertaan päivässä, yöllä ei olla oikeastaan juuri ollenkaan ihan vastasyntyneen jälkeen imetetty. Eli yöimetykset ainaki ollut poissa kuvioista jo pitkään ja kun lopetin iltatissittelyt kans kokonaan niin pikku kakkonen tarttui mukaan noin kuukauden jälkeen. :) Vaikka en tiennyt kierron vielä edes startanneen. Menkkoja en siis kerenny saada tässä välissä (lapsi nyt 11kk).
Niin ja imetän edelleen aamuisin pari kertaa päivässä.

Kannattaa kyllä niitä ovulaatiotestejä kokeilla kun menkatkin on jo alkaneet. Mulla ei ikinä tullu toista viivaa ovistestiin, toki testaus oli melkoista hakuammuntaa kun kierrosta ei ollut tietoakaan vielä.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Kiitos! No, mullahan oikeestaan tärppäsi ekasta kierrosta kun en enää imettänyt, kun mulla imetys piti luteaalin 7 päivässä... Mutta suhteellisen positiivista että jopa 1. kierrosta sen jälkeen, etenkin kun mullakin on ikää mittarissa 35. :)

Moikka! Mäki voisin liittyä mukaan tänne :) meillä esikoinen on syntynyt 9/17 ja toinen on nyt haaveissa. Imetän siis edelleen päivisin ja öisin useita kertoja. Kierto käynnistyi huhtikuussa, mutta on edelleen epäsäännöllinen. Tässä kierrossa sain ensimmäistä kertaa ikinä ovisplussan, edes esikoisen yritysaikana en sitä saanu kiinni [emoji28]

Onko kenelläkään tietoa, että onko uuden raskauden mahdollisuus imettäessä suurempi, kun kierto on jo käynnistynyt?

Jumaliste.

Liitteet

• 1531751393324.jpg
    1531751393324.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 271
Kotikissa, onnea! Mä kyllä muistan sut jo back in the days, vihdoin siellä plussa! :) onnea onnea! :Heartred

Mäkin muistan sut back in the days! Mites sulla menee? :) Kiitos onnitteluista! Mä mietin että onkohan täällä paikalla enää ketään tuttuja kuumeilijoita, niin onpas kiva nähdä että vielä pyörii joku muukin täällä :)

Aamun testi ihan hohtavan valkoinen nega. Ehkä tuo eilinen testi oli maanantaikappale?
Testaan vielä iltapäivällä kuitenkin.

Muokattu viimeksi:
Heips! Minäkin taidan kirjoitella uutena tänne. Oon varmaan ainoa joka haaveilee toisesta vauvasta ja täysimettää 3kk vanhaa poikaa :). Itellä vähän mysteeri oliko menkat toukokuun lopulla, kun oli 3pv todella niukat, jälkivuodon ja tuon vuodon välissä oli n. 2vk välissä. Nyt parin viikon ajan ollu kaikenlaisia alavatsa tuntemuksia ja viikon ajan ollu aamupahoinvointia, oireet samoja kun alku viime raskaudessa, pahaolo tulee kun yhtään nälkä iskee ja nyt uutena tullu, et tissit on arat ja pinkeät ja oon luullu et maitoa vaan ois paljon, mut eipä ookaan o_O. Tein torstaina 12.7 testin jo, mut negahan se. Nyt kun oireet vaan lisääntyy, ni uuden testin ajattelin tehdä perjantaina.

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille et plussia tulis muillekin pian! Itse varmaan revin tukan päästä tai jotain jos näitä oireita piisaa (en jaksanu kaikkia oireita kirjottaa), mut sit en ookaan raskaana.

Negan olen testannut nyt 2x tuon jälkeen. Eiköhän se haamutesti ollut viallinen ja seuraavaa kiertoa kohti tässä mennään. Jos ei viikon päästä ole menkat alkanut niin ehkä sitten testaan vielä.

Kullankaivaja, mulla alkoi vauvakuume 3kk synnytyksestä, että ei tuo kai nyt niin kummallista ole :) Ehkäisy tosin jätettiin pois vasta kun vauva oli 8kk.

Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Me ollaan miehen kanssa haaveiltu jo ensimmäisen raskauden aikana toisesta lapsesta et tulis perään. Itse ajatellu imettää puolen vuoden iän paikeille esikoista, mut jos imettäessä tulisin raskaaksi, niin sitten voisin imetystä jatkaa mahdollisesti pidempäänkin.

Tänään aamulla herkällä rfsu:n testillä nega. Oireet vähän vähentyneet mut edelleen tissit kipeät ja aamusta ollu pahoinvointia, jospa ne menkat alkais vaik ees! Onks mulla joilla alkanu menkat, ni ollu jotain raskausoireita jotka ollukin jotain tyylillä kuukautiskierron palautumiseen liittyvää o_O? Tässähän lähtee järki jos tälläistä pahaaoloa vaan jatkuu jatkumistaan, eikä oo raskausoireista kyse eikä ne menkatkaan tuu.

Muokattu viimeksi:
Mä kanssa oisin halunnu sillon uudestaan raskaaksi kun vauva oli 3 kk :) mut eipä ole vielä plussaa näkynyt. Ite imetän varmaan sinne vuoteen, suositusten mukaan,ja jos muutaman kuukauden menee yli ni sen voin sallia..

Takaisin