Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan miehen kanssa haaveiltu jo ensimmäisen raskauden aikana toisesta lapsesta et tulis perään. Itse ajatellu imettää puolen vuoden iän paikeille esikoista, mut jos imettäessä tulisin raskaaksi, niin sitten voisin imetystä jatkaa mahdollisesti pidempäänkin.
Tänään aamulla herkällä rfsu:n testillä nega. Oireet vähän vähentyneet mut edelleen tissit kipeät ja aamusta ollu pahoinvointia, jospa ne menkat alkais vaik ees! Onks mulla joilla alkanu menkat, ni ollu jotain raskausoireita jotka ollukin jotain tyylillä kuukautiskierron palautumiseen liittyvää ? Tässähän lähtee järki jos tälläistä pahaaoloa vaan jatkuu jatkumistaan, eikä oo raskausoireista kyse eikä ne menkatkaan tuu.
Nää on varmaan nää imetysaivot mut aloin miettimään et kullankaivaja sulla on tuo toukomammat 2018, eka mietin et oot aluillaan raskaana. Sit pohdin et hei tuol lasketun ajan ryhmissä on vasta huhtikuu heräilemässä. Sit tajusin et nii joo, nyt on 2018. Et onkohan syntyny sit etuajassa kun täällä kuumeilet. Hetki meni ja tajusin et niijoo, nyt on melkeen elokuu jo.....
Etkös haluaisi antaa kehon palautua synnytyksestä vai oliko se supethelppo (epäilen)
Mä oon tässä sitä miettiny että jos tässä nyt raskautuisi heti perään imettäessä, niin oisko sitä millaisia raskausoireita. Onko kellään kokemusta että onko silloin esim tullut rinnat kipeäksi?
Mä oon tässä sitä miettiny että jos tässä nyt raskautuisi heti perään imettäessä, niin oisko sitä millaisia raskausoireita. Onko kellään kokemusta että onko silloin esim tullut rinnat kipeäksi?