Imettävät kuumeilijat

Tässä aamuinen digitesti. Kai se on uskottava. :)

Kyllä näköjään voi imetyksestä huolimatta tulla raskaaksi ennen varsinaista havaittua kierron starttia. Että ihan hyvä tsemppi muille imettäville, joilla ei vielä oo kierto alkanu..
bdd3d68f62c5048d27c31450bd45307c

Onnea :)

Mä oon yrittäny mukamas ottaa rennommin ja peittokin on heilunut enemmän kuin aikaisemmin..

Tänä aamuna sit oksetus olo ja pakko syödä jotain (mikä on hyvin epänormaalia)
Ja nyt töissä kun oot rasvakeittimien kanssa keittiössä niin tekis mieli käydä oksentamassa :depressed:

Ja mikä parasta oon porukoilla enkä voi tehdä testiä xD

Kuulostaa iLa lupaavalta! :)

Varmaan just se rennompi meininki vaikutti asiaan jotenkin kun ei enää stressannu sitä vauvan tekoa.

Nyt kun muistelen, niin oli mulla parina aamuna tosi kylmä/vilu ja sukkapuikkokipuja jos nousi sohvalta nopeasti ylös. Ja mietin sillon vaan, että mahtaa olla rapakunto ku ei kestä nousta nopeaa ylös. :D

Onnea Kyfi ja kiitos tsempeistä :)
Ja harmi pikkutassunen miten kävi, mut jospa nopeasti plussaisit taas ja sit kestäisi mukanakin :)

Pääsin tänään kotiin mutta arvatkaa oliko raskaustestit loppu kotoa xD

Kuis helposti ovis testiin sai plussan? :sour::grin

Voi ei iLa.. :D tietenki ne on loppu ku tarvis..

Jostaki luin, että ku ovistestiin tulee se testiviiva tummemmaksi kuin se toinen viiva, niin vois ajatella että ois raskaana.. en tiedä sitten, onko ihan varmaa tietoa, että kannattaa kipassa myös niitä oikeita testejä.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Näin miekin oon ymmärtänyt..
Tein piruuttaa ovis testin aamulla ja puolet vaaleampi viiva jäi tikkuun.. :/

Pitänee sit raahautua kauppaan asti :D
Ja mies tykkää kun ostan "taas" testejä xD

Onnea kyfille plussasta!

Täällä taustallakin jännätään iLan testiä ;)

Pikkutassuselle toivotaan pikaista tärppiä <3

Ja kaikille tasapuolisesti kierron käynnistymisiä ja plussatuulia toivottelen :)

Mulla on niitä menkka kipuja ollut, tai oli tuossa pari viikkoa sitten, mutta ei mitään kuitenkaan alkanut.

Mulla on menossa kp54 :bored: ei tää kierto oo palautunu vissiin vielä mihinkään suuntaan, no ainakin on käynnistynyt vaikkei olekaan säännöllinen.

Mulla jäi muuton aikana sylkitesti piiloon niin en oo silläkään päässyt nyt tarkistelemaan. Nyt on löytynyt niin huomenna taas tutkimaan.

Mutta! 6pvä bongasin eggwhitea ja oli jonkinmoista ovulaatiotuntemusta (en voi olla 100%varma koska en ole koskaan ennen seurannut ja ovulaatiota en ole ennen raskautta huomannut/huomioinut) joten nyt odottelen parin viikon sisään mahdollisesti tätiä kylään. Tai plussaa testiin mikä olis ihan tosi kivaa :angelic: jos sillon 6 tai 7pvä olis ollut ovulaatio niin nyt elettäis siis dpo 3 tai 4.

En ole viel ostanu ja testannut :grin
Pelkään ehkä vähä pettymistä taas niin ei ole uskaltautunut

Kävin ostaa testejä.. :D
Nyt vaan arvon että testaanko nyt heti ja petyn vai testaanko aamulla xD

Niitä on kyllä 2kpl siinä paketissa niin toisaalta voisi tehdä heti ja aamulla :rolleyes:

Takaisin