Imettävät kuumeilijat

Miten tarkat noi sylkitestit verrattuna noihin virtsasta otettaviin

Ne mittaa eri asioita: sylkitesti estrogeenipiikkiä ja virtsatesti LH-piikkiä. Se estrogeeni piikkaa vähän ennen lh:ta. Mulla sylkitesti on positiivinen 2 päivää ennen virtsatestiä.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Okei :)
En ollu kuullut noista aikasemmin :D

Onko täälä hiljaista vai kuvittelenko vain?
Kesä on kiireisiä aikaa?

Ei oo kirjoitettavaa :O mut ei meillä mitenkään kiireistä aikaa tää kesä ole..

Täällä uusi kierto, toinen yritys. En tikuttele tai tutki kierron päiviä kun ollaan mökille parhaillaan menossa ja viivytään yli viikko.
Hiljaiselta täällä minustakin tuntuu. Toki pienten kanssa ei ehdi aina ja nyt varmasti kesäkin painaa monilla mukavasti päälle.

Minkä hintaisia noi sylkitestit/testilaitteet on? Mietin vaan, että ovistikkuihin saa uppoamaan paljon rahaa jos haluaa..

Minä maksoin joskus omasta sylkitestistä 40 euroo ja on uudelleen käytettävä. Niin kauan kun patterit loppuu ja sittenkin voi ostaa pattereita lisää. :) Se tulee kyllä halvemmaksi, mutta tulkitsemiseen menee aikaa :)

Mulla on ollu nyt parina päivänä menkka jomoja ja kiukuttanut yhtä paljon kuin ennen menkkoja.. Mut luulenpa että ei mulla kuitenkaan mitkään ala.

Mä tilasin raskauskeijusta ja maksoin 33€. Huomattavasti tulee halvemmaksi kun tikut, varsinkin kun kierto on säännöllisen epäsäännöllinen niin joutuis tikuttamaan montakymmentä päivää putkeen per kierto jos haluaa edes jotenkuten saada ovulaatiota kiinni (jos sellaista edes tulee...)

Mulla on myös daysy-hedelmällisyysmonitori jonka aikanaan hankin hormoonittomaksi ehkäisykeinoksi (mittaan lämpötiloja ja näyttää joko punaista(hedelmällinen jakso) keltaista(ei "turvallinen" mutta ei myöskään hedelmällinen jakso) tai vihreää valoa(hedelmätön jakso)) ja app käytössä. Sitä ei tosin suositella käytettäväksi ainakaan ehkäisykeinoksi naisille joilla on alle 19 pv kierto tai yli 40 pv kierto. Mullahan oli viime kierto 143 päivää ja nyt on menossa jo kp43. Eli ovulaatiota tuskin? tapahtuu.. :sad001 kuume on kova, jopa raastava.

Mulla on ollu nyt parina päivänä menkka jomoja ja kiukuttanut yhtä paljon kuin ennen menkkoja.. Mut luulenpa että ei mulla kuitenkaan mitkään ala.

Tuttuja tuntemuksia. Välillä odotan toiveikkaana josko testiin sais toisen viivan kun menkat ei oo tullu. Mut vähän niinkuin aivastus olis kokoajan tulossa mut ei tuukkaan. Mutta ei siis aivastus vaan menkat.

Voi kun keksisi sanoja miten teitä täällä voisi lohduttaa, mutta ei sellaisia taida olla. Voin vain kuvitella kuinka tympeää on vaan odotella ja toivoa parasta, kun ei oikein voi tehdä mitään, että ne menkat alkaisi.:bored:

Puhallan menkkatuulia tänne ja sitten heti perään plussatuulia! Ja sitten vaan tämä tanssiva banaani muuten vaan :dance011:gen014:p

Meillä on jotenkin tosi seesteistä nyt kotona, kun mies otti ja nyrjäytti nilkkansa eilen eikä voi oikein tehdä mitään. Nukuttiin koko perheen voimin tunnin päikkärit ja sitten minulla iski hirveät himot joten käytiin kaupasta nakkeja ja ranskalaisia ja muumilimpparia :p sitten käytiin esikon nukahdettua saunassa. Nyt on vähän huono olo, näistä himoista päätellen pahoinvointi on varmaan jo nurkan takana, mutta köllöttelen tässä ja mies kattoo jotain omaa hömppää. Tavallinen, ihana perjantai!

Heh, näin viime yönä sellasta unta että mulla oli rv10 menossa :hilarious: sit tein ovis testin ja siinä luki että raskaana. :hilarious: Varmaan ois parempi poistua tältä osastolta kokonaan kun tulee uniinkin nää jutut täältä.

^ toisaalta täällä ihmiset ymmärtää sellasia kuumeilijoiden juttuja joita ei ees muille kehtaa kertoa :hilarious:

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Joo ei näitä juttuja kyllä tuu kenellekään muulle puhuttua.. En ees kellekään viitsi kertoa sitä että jo nyt toista haluaisin :D

Mie olen onneksi muutamalle sanonut.. Mutta nekin ollut hyviä kavereita ja ne on vaan lykänny vettä myllyyn.. :D

Anoppi ainakin kauhistelisi jos tietäisi.. Samoin varmaa miu äitee xF

Hei kaikki!

Nyt on pakko tulla kirjottelemaan tänne. Olen seurannut tätä keskustelua tiiviisti vuoden vaihteesta saakka. Meillä on 10kuinen lapsi ja kova halu pikkusisarukselle. Imetän edelleen, eikä kierto ole vielä startannut ollenkaan.

Ollaan nyt noin kuukauden verran vähennetty imetystä ja iltatissi jätetty kokonaan pois. Käytännössä imetän vain aamuisin ja muuten menee korviketta. Ovulaatiotestit ollut myös käytössä, enkä ole saanut niihiin toista viivaa ikinä! On kokeiltu macaa ja royal geleetä, eikä mitään huomattavaa vaikutusta kierron starttiin. Soitin jopa neuvolaan voiko kiertoa herätellä jotenkin, mutta ei tietenkään, koska imetän.

Nyt sitten päätin, että otetaan kesä ihan rennosti ja maistelen siideriä iltasin, enkä stressaa vauvakuumeesta. Ja eilen se sitten tuli mieleen, voisko se olla mahdollista, eihän se mitenkään voi olla mahdollista, että olisin raskaana. Tämä tuli mieleen, koska siideri ei maistunut enää samalla tavalla - kumma homma. Ja tänään aamulla painoa oli yhtäkkiä tullut pari kiloa lisää ja pissatti koko ajan. Sitten päätin tehdä testin laihasta päiväpissasta ja mitä ihmettä! Siihen tuli kaksi viivaa!? Siis miten tämä voi olla mahdollista? [emoji33]

Pakko kyllä soittaa neuvolaan ja kysyä voiko tämä olla totta ja voiko varmistaa vaikka verikokeella tai jotain. Olen niin hämmentynyt että en osaa olla vielä edes kunnolla onnellinen.

64d52b8f91b7b6027cb899ed01b34f77

Takaisin